:flower:
Toiseksi viimeinen neuvolakäynti takana! Kaikki oli kunnossa joten odotellaan vaan milloin vauva päättää tulla maailmaan. Ensi viikolla on vielä yksi käynti, jos on :kieh: , jolloin soitetaan yliaíkakonrolliin aikaa.
Ihania pikku vauvoja oli taas yhtäaikaa neuvolassa...
Joo, tosiaan kannattaa varata useita viikkoja ennen suunniteltua menoa aika sinne 4D:hen. Meilläkin taisi mennä kuukausi ennen kuin saatin aika.
samarylle onnittelut ja tervetuloa mukaan!
:heart: Onnea Zennialle :heart: !
Kyllä kuulostaa käsittämättömältä tuo janitan "kohtelu". Olisiko se nyt ollut niin vaarallista jos olisivat antaneet sinun jäädä sairaalaan.Toivottavasti ottavat sinut tänään tosissaan.
Meillä olisi tänään LA !! Päivä jota on kauan odotettu, mutta mitään ei...
Minä en ole löytänyt hyvää alkoholitonta punaviiniä. Olen sitten mielummin ottanut vain muutaman sentin ihan normaalia punaviiniä ruuan kanssa!
Päde + juulia 39+6
Tervehdys kaikki kanssa sisaret! Oma odotus alkaa olla lopuillaan, huomenna 11.9.07 laskettuaika! Tosin olen varautunut että menee yli, kuten kuulemma niin usein ensi synnyttäjillä
:/
Synnytys jo vähän jännittää, vaikka olen ajatellut että se menee varmasti ok, ja kestää sen mitä kestää...
Pitkästä aikaa tulin lukemaan saman kaupungin odottajien kulumisia!
Olen itse kirjoitellut syysmasujen puolella. Oma odotus alkaa olemaan loppusuoralla, laskettuaika on huomenna 11.9.07 =)
Me kävimm myös rv 25 4D-ultrassa ja saimme kyllä Kelakorvauksen ilman kummempia merkintöjä...
Mira-84
Mulla kans mahassa kova meno päällä :D vaikka viimeviikolla neuvolassa sanottiin että vauva on jo kiinnittynyt. Luulisi että silloin liikkeet vähän rauhottuisi.
Uusi vaivakin on ilmaantunut, peräpukamat, eipä ole ennen ollut....eikä kovin kivalta tunnu. Täytynee mennä apteekkiin...
:flower: :flower: :flower:
Täällä vielä odotellaan, viikkoja on nyt 39+6 eli huomenna olisi laskettuaika B)
Olo on hyvä, mitä nyt iltaisin on supistellut kipeesti ja säteillyt kipu selän puolelle---kauratyyny on auttanut minullekin. Odottelu siis jatkuu rauhallisin mielin...paitsi että...
:flower: :flower: :flower:
Ihanaa kun osalla porukasta on jo odotus ohi ja vauvat turvallisesti sylissä!!
Täällä ei suurempia merkkejä synytykseen lähtemisestä, vuotoja on tullut eilen illalla ja nyt aamulla lorissut kirkasta ja välillä maitomasta, enpä osaa sanoa onko valkovuotoa vai...
Huomenta, täällä myös oikein hyvin nukuttu yö takana . Olen huomannut että tyyny jalkojen välissä helpottaa kyljellään nukkumista. B)
baby2003 kyseli liikkeistä. Olen itsekin huomannut että välillä on tosi rauhallisia päiviä vauvan liikkeissä, ja selvästi ne on nyt muuttuneet. Olisiko pään...
PippuriMamma nyt vaikuttaa jo lupaavalta. Tsemppiä matkaan,ajatella että vaavi voi olla sylissäsi jo hyvinkin pian =)
Itse olen nukkunut vähän huonosti, kun mies oli juhlimassa
enkä saanut sitten kuosaukselta enää nukutuksi...
:(
Neuvola kuulumisia
eilen RV 37 + 2
Paino yht. tullut 12,1 kg
Turvotus: -
RR: 106/69
Pissa: nyt puhdas, kaksi näytettä olen saanut käydä viemässä labraan...
Kohdunpohjan korkeus: 33 cm ( kasvua + 3cm /2vko:ssa)
Lapsivedenmäärä: normaali
Tarjona: RT
:heart: 154
Liikkeet:++
Kohdunsuu...
Miiuli 77 minullakin on vastaava kokemus. Työkaverille (vanhempi nainen) sanoin meneväni hakemaan varalta äidinmaidonkorviketta valmiiksi koiin niin se sai mahdottoman hepulin..."että älä nyt höpötä, hän on kyllä sitä mieltä että kaikki pystyy imettämään.Et sinä sillä mitään tee jne."---ihme...
Unirytmi on kyllä nykyään niin sekaisin että....tänäänkin heräsin 4.20 ja odottelin että kello tulee 5.00 ennen kuin nousin. Onneksi voipi päikkärit nukkua kun siltä tuntuu....
Tervetuloa joukkoomme tättähäärä2! Raskausaika on tosaankin mennyt vauhdilla, ainakin nyt tuntuu siltä. Itse olen...
OYS:issa on myös sairaalamaksu 26 ? päivä,perhehuone 60?. Vastasyntyneestä ei erillistä sairaalamaksua peritä. Jos lapsi joutuu osastolle, maksetaan sinne 26 ? ensimmäiset 7 pv, jonka jälkeen hoito on maksuton (?)
(.) Olo on hyvä eikä merkkiäkään synnytyksen lähestymisestä =) odotellaan...
No nyt vois luulla että teillä (Janita, minttu ja PippuriMamma) on jo synnytykseen lähtö lähellä, toivotaan parasta! Minulle kampaaja sanoi alkuviikosta että koska minun huulet on turvoneet ( muuten ei ole turvotusta) hän tietää synnytyksen olevan lähellä.... joten vilkaiskaapa peilin :D...