Alkoholiton punaviini

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dooris-71
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dooris-71

Jäsen
03.07.2007
770
0
16
Onko kukaan maistanut noita alkonkin listoilta löytyviä alkoholittomia punaviinejä? Oli ainakin Usalainen sekä Saksalainen versio olemassa? Ruokakaupasta ostin kerran pullon punkkua, ja se oli... :( todella kaamean makuista...

Punaviini on se, mitä hyvän ruoan kanssa tulee ikävä, eli olisi kiva, jos joku näistä mehuversioistakin maistuisi viinille eikä jalkahielle ;-)

Alkoholiton punkku ei todellakaan ollut mikään ihana makuelämys... Maistui ihan ylikäyneelle mehulle... Mieluummin olen kokonaan ilman. Kuulemma alkoholiton valkkari ja kuohari ovat hyviä. Itse liputan alkoholittoman omena-karpalo koppargbergin nimeen ja alkoholiton nikolai-olut maistuu myös tosi hyvälle. Suosittelen... =)

Olen maistanut kolmea eri alkotonta punkkua, ja mun mielestä kaikki oli karseen makuisia mehuja. Otan mieluummin alkotonta valkkaria tai kuoharia, olutta (Nikolai, Holsten) tai siideriä (Golden Cup), jos haluan tuon tyyppisiä juomia juoda. =)

Alkoholiton sangria:

Alkoholitonta valkoviiniä
Spriteä
Omenamehua
Kivennäisvettä (kevyseti hiilihapotettu)
sitruuna-, omena- ja päärynpaloja

Maistuu hyvältä kylmänä! Samasta juomasta voi tehdä terästämällä myös aikuisten verison :)

Yhteistyössä