Hakutulokset

  1. Ä

    äidit -80-83 tampere/03 seutu

    Moi täällä olisi 80 syntynyt äippä 03 alueelta Lahden läheltä. Poika kohta 2v. :wave:
  2. Ä

    Bulgaria

    hei!kertokaa Bulgariasta kokemuksia jotka olette siellä käyneet.täytyykö ottaa jotain rokotuksia?entä mitä mukaan.vauvanruokia ja vaippoja ei vissiin sieltä oikein saa??varasin matkan elokuulle ja lapsemme ovat silloin 1v7kk ja 3v8kk.rattaat otamme varmaan kummallekkin.entäpä minkalaisia...
  3. Ä

    HEIPSAN KAIKKI ÄIPÄT!

    Täällä olis yksi samanlaiseen "ongelmaan" törmännyt äippä. Asustellaan täällä Lahden lähellä avomieheni ja 1v7kk ikäisen poitsun kanssa. Missäs päin sinä? Olen 26v ja minäkin ystävää vailla! Mihin osoitteeseen voisin ottaa yhteyttä?
  4. Ä

    koska pitää antaa periksi?

    Sehän riippuu ihmisestä/tilanteesta Meillä on jo yksi lapsi ja hoidot on alkaneet, koska toista lasta ei alkanut kuulumaan. Muutaman päivän päästä tehdään inseminaatio. Me ollaan päätetty että kokeillaan kaksi kertaa inseminaatiota ja jos ei onnaa, niin lopetetaan hoidot. Onhan meillä yksi...
  5. Ä

    Ennustaja Elli vastasi

    Sain madamelta vastauksen. Poika kesäkussa 2007. Kerron sitten jos ennuste pitää paikkaansa. Ens viikolla on soittoaika vielä toiselle ennustajalle, jos sekin sanoo samaa... niin pakko kai se on uskoa sitten=) Mutta muistetaan ettei oteta näitä ennustuksia niin tosissaan=) Minä ainakin ihan...
  6. Ä

    Lahden seudun mammoja?!

    Täällä olis kanssa yksi kotiäiti Lahden läheltä :wave:
  7. Ä

    Korvaako kela?

    Kiitos vastanneille=)
  8. Ä

    Korvaako kela?

    Haluaisin vain tiedustella että korvaako kela lapsettomuushoidoissa käytettäviä lääkkeitä? Jos korvaa, niin mitä ja paljonko? aurinkoisen kesän jatkoa ja onnea vauvan tekohommiin=)
  9. Ä

    Onko Rovaniemeltä??

    täällä olis puolivuotiaan tytön äiti. kirjoittele! muutkin samanikäisten vauvojen äidit kirjoitelkaa, varsinkin rovaniemeltä. aippa80@suomi24.fi
  10. Ä

    Äidit,jotka syntyneet 1980

    Täällä kanssa yks 80 syntynyt äippä. Poika 1v ja kotiäitinä olen!
  11. Ä

    oulusta äitejä???

    Oulusta minäkin. Poitsu 4 vee ja toinen tulollaan. Lähellä keskustaa asustellaan.
  12. Ä

    Kirjeystäviä:)

    Mun osoite on: heidis_80@luukku.com kirjoittele sinne:)
  13. Ä

    Kirjeystäviä:)

    Hei! Kaipailen uusia mukavia kirjeystäviä Ympäri suomen.Sellaisia joiden kanssa pystyy kirjoittaa kaikenlaisista asioista, niin iloista kuin suruistakin.Itse olen kohta 26v äiti.Meillä on 1v.poika. Harrastan:kirjeenvaihtoa,luen paljon,pyöräilyä, uintia,avantouintia.Toivon että et ole yhden...
  14. Ä

    Toimintaa Vaasassa

    Kiitoksia vastauksestasi!! Meillä on vain sellainen ongelma, et käyn itse ja sitten tulevaisuudessa vauvan kanssa oman kotipaikkakuntani neuvolassa. Eli en ole muuttamassa kokonaan sinne, vaan mieheni on työkomennuksella siellä ja asuisimme vauvan kanssa mahdollisimman paljon siellä mutta ei...
  15. Ä

    Toimintaa Vaasassa

    Hei! Onko täällä äitejä Vaasasta? Olisin kiinnostunut tietämään onko Vaasassa mitään äiti/lapsi-kerhoja tai muuta äideille ja pienille lapsille? Itselläni on sellainen tilanne että olen muuttamassa osittain Vaasaan miehen työn vuoksi. Eli asuisin siellä ainakin jonkin verran, mutta mulle on...
  16. Ä

    piltti

    mä ostin pojalle 6,5kk kasvis-kinkku piltin. tuote selosteessa luki vesi,peruna,porkkana,sianliha,riisintärkkelys,kasvisöljy (rypsi). kasviksia 31% kinkkua 9%. poika söi puoli purkkia ja sai allergisen reaktion. kasvot oli punaiset ja kutiavat. en oikein ymmärtänyt mikä sen aiheutti kun poika...
  17. Ä

    Minkä nimisiä lapsia?

    :heart: Kosti Aatu Petteri :heart: Atte Eemil
  18. Ä

    Kutsu

    Moi! Täällä olis kans yks mamma lähdössä innolla porukkaan mukaan, jos vain sopii?!? Olen meinaa itteeni psyykannu jo jonkin aikaa ja saanu jopa 2 kiloo poiskin. Hallelujaa! Mutta kanssasiskoja kaipailisin :wave: Ei meinaa homma pysyä ruodussa kun karkit on niiiiiiiiiin hyviä. :headwall...
  19. Ä

    Rähmivät silmät

    Meidän tyttö oli reilun vuoden vanha kun vihdoin sain sille lähetteen siihen kyynelkanavien avaukseen,siihen asti tippoja tippojen perään! Ei ollut ollenkaan paha homma. Alkuvalmisteluihin meni enemmän aikaa, kun itse toimenpiteeseen.Aamulla mentiin sairaalaan ja iltapäivällä päästiin takas...

Yhteistyössä