Toimintaa Vaasassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äippä80

Uusi jäsen
03.09.2004
28
0
1
Hei! Onko täällä äitejä Vaasasta? Olisin kiinnostunut tietämään onko Vaasassa mitään äiti/lapsi-kerhoja tai muuta äideille ja pienille lapsille? Itselläni on sellainen tilanne että olen muuttamassa osittain Vaasaan miehen työn vuoksi. Eli asuisin siellä ainakin jonkin verran, mutta mulle on kaupunki ihan tuntematon enkä tunne sieltä yhtään ihmistä. Olisi kiva tietää mistä löytyisi seuraa päivisin. Itse odotan lasta syntyneeksi keväällä.
Kiitos jo etukäteen!

Vaasassa asustellaan pojan 6kk kanssa. Me ei myöskään olla asuttu täällä kovin kauan ja meillä ei ollut montaa tuttua täällä. Neuvolan kautta käytiin ennen vauvan sytymää erilaisilla vauvaa/vauvan hoitoa käsittelevillä luennoilla. Luennoille oli aina kutsuttu äidit, jolla on samana kuukautena laskettu aika. Eli me kuljettiin elokuussa 2005 synnyttävien luennoilla. Sama ryhmä sitten jatkoi tapaamisia myös vauvojen syntymän jälkeen ja tapaamiset jatkuvat edelleen. Vaikkakin ryhmä on ajan myötä pienentynyt, niin on tosi kiva kerran viikossa tavata äitejä, joilla on samanikäiset vauvat. Tämä toiminta on joka kaupunginosassa erikseen.
Mannerheimin lastensuojeluliiton Maitoliiga on myös tosi kiva paikka tavata pienten vauvojen äitejä, kun lapsesi on syntynyt. Maitoliiga kokoontuu pari kertaa kuussa ja saat siitä lisää tietoa sitten neuvolasta. Siellä kyllä saa paljon tuttuja ja vetäjät ovat todella mukavia! =)
Tervetuloa Vaasaan! :)

Kiitoksia vastauksestasi!!

Meillä on vain sellainen ongelma, et käyn itse ja sitten tulevaisuudessa vauvan kanssa oman kotipaikkakuntani neuvolassa. Eli en ole muuttamassa kokonaan sinne, vaan mieheni on työkomennuksella siellä ja asuisimme vauvan kanssa mahdollisimman paljon siellä mutta ei niin paljon että vaihtaisin neuvolapiiriä. Mutta näistä sinun hyvistä vinkeistäsi varmasti saan apua.
:)

Yhteistyössä