Hakutulokset

  1. Ä

    Celine Dionin paras biisi?

    http://www.youtube.com/watch?v=CeT4Wm_sZWI Shadow of Love http://www.youtube.com/watch?v=UhMXT3sg3Mc You and I http://www.youtube.com/watch?v=IxECw1wulzE&feature=related If thats what it takes (tämä myös Ranskan kielellä aivan ihana) Näin konsertin Ruotsissa, ja oli aivan mahtava...
  2. Ä

    Virikepaikoista

    No, itselläni on syksyllä edessä töihin lähtö, kotona olen ollut 2 vuotta, ja meidän kaupungin kanssa sain tapella kuopuksen päivähoitopaikasta. Hakemukseen laitoin 3 toivomusta päivähoitopaikaksi yhteenkään niistä ei päässyt, vaan pääsi juuri sinne minne en todellakaan halunnut (josta olin...
  3. Ä

    Virikepaikoista

    Saa nähä ottaako muut kunnat / kaupungit mallia teidän kunnasta. Kyllähän se niin on että vanhemmat jotka kumpikin käyvät töissä tarvitsevat enemmän sitä hoitopaikkaa lapselleen / lapsilleen.
  4. Ä

    Kannattaako tänne rekisteröityä?

    Mistä päättelet että AP on av-mamma?! Ei saa heti tyrmätä jos tulee uusia, ja haluavat kysellä palstasta.
  5. Ä

    G:montaako sormusta pidät sormissasi?

    Samoin :heart:
  6. Ä

    Käyttekö joka päivä puistossa tai kävelyllä?

    Käydään säällä ku säällä, muuten nää meidän muksut kiipee seiniä pitkin :kieh: Esikoinen 8v ja kuopus 1v7kk
  7. Ä

    hahahaaaa :D naiset on kelmejä :DD

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Aivan mahtava pätkä 1
  8. Ä

    kehtaisko?

    Samaa mieltä kuin Hari Mao, jos olet ollut saikulla, niin en edes kehtais lähteä sitten illalla juhliin. Kyl vois pomo katsoa pitkään. Silloihan sinun olisi pitänyt jaksaa olla myös töissä. Mut tää mun mielipide.
  9. Ä

    Ou-jeah, ihanat veronpalautukset !!

    Samoin, päivän postia odotan aina kuin kuuta nousevaa :kieh: :kieh: :kieh:
  10. Ä

    Labradorinnoutaja vai kultainennoutaja?

    Meillä oli kultainennoutaja 12vuotta (viime syksynä pääsi koirien taivaaseen), ja en voi muuta sanoa kuin että aivan ihana koira. Lempeä, seurallinen ja luotettava lasten kanssa. Jos joskus vielä koira otetaan, niin kultsu tulee meidän perheeseen.
  11. Ä

    American idol alkaa

    Kääk, voi että kun pitikin käydä katsomassa, hö oli yksi minun suosikeistani. Saisi jo noita tyttöjä alkaa tippumaan.
  12. Ä

    American idol alkaa

    Tarkotatko sitä David Archuleta tai jotain? 16v. Aivan mahtava ääni.
  13. Ä

    G:Miten usein ja paljon liikut?

    Itselläni jumpat löytyy 5 min ajomatkan päästä. Ja suihkussa käyn kotona, ja jumppavaatteet laitan jo kotona päälle. Minulla menee tunnin jumppaan 1h15min, matkoineen kaikkineen. Ja meillä mieheni on mielellään työpäivän jälkeen lapsien kanssa.
  14. Ä

    Voiko tavallisesta tilistä tehdä sellaisen ettei sieltä saa nostettua rahaa?

    Meillä on lapsille tilit, joista ei voi nostaa rahaa ollenkaan. Saavat rahat käyttöön täysi-ikäisinä. Meneeköhän jollain säästötili nimellä, riippuu pankista. Ja meillä on ainakin tilissä parempi korkokin.
  15. Ä

    Passin uusimisesta (miehellä)

    8 § Asevelvollisen passihakemus Asevelvollisen on passia hakiessaan esitettävä selvitys siitä, ettei passin myöntämiselle ole 14 §:n 5 momentissa tai 15 §:n 1 momentin 3 kohdassa tarkoitettua estettä. Todistus, jolla asevelvollinen voi osoittaa esteettömyyden passin saamiselle, voi olla...
  16. Ä

    Millon voi aloittaa vatsalihasten treenaamisen synnytyksen jälkeen?

    Kannattaa aloittaa syvienlihaksien harjoituksilla ja sitten siitä siirtyä treenamaan suoria ja vinoja lihaksia. Juuri tuo kolo voi muuten jäädä lihaksiin. Soita vielä neuvolaan ja kysy. Itse myös aloitin jälkitarkastuksen jälkeen, n 6 vko synnytyksestä.
  17. Ä

    tulevat lasten luokkaretket

    Meillä mennään Sealifeen, ja vanhemmilta kerättiin 5? rahaa luokkaretkeen. Muut rahat ovat saaneet luokan myynneistä yms. Ja vaikka rahaa ei olisi ollut luokan puolesta, niin tottakai olisin antanut rahaa luokkaretkeä varten.
  18. Ä

    SUOMENTIVOLI....Keravalla, mutta missä siellä... kun ei noi keskuskenttä ja keuda-aukio sano mitään

    En ole keravalainen, mutta Tivoli löytyy aseman vierestä. Et voi olla löytämättä.

Yhteistyössä