Gluteus maximus
kun miehen passi oli mennyt vanhaksi ja nyt uusii sen, niin pitääkö tosiaan penkoa sotilaspassi jostakin vai näkeekö ne sen, että mies on käynyt armeijan?
joo. Olen yrittänyt kaivella sitä passia täällä, mutta on teilla tietämättömillä...huoh!Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Soita teidän "lupatoimistoon" ja kysy.
Minä kaivelin miehen sotilaspassin hänelle mukaan, mutta muistaakseni sanoi ettei sitä kyselty. En kyllä vanno että muistan oikein.
Piilossa se oli meilläkin, omani kyllä löysin mutta miehen s.passia etsiskelin muutaman päivänAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:joo. Olen yrittänyt kaivella sitä passia täällä, mutta on teilla tietämättömillä...huoh!Alkuperäinen kirjoittaja Villi viisikko:Soita teidän "lupatoimistoon" ja kysy.
Minä kaivelin miehen sotilaspassin hänelle mukaan, mutta muistaakseni sanoi ettei sitä kyselty. En kyllä vanno että muistan oikein.
Se on aika uskomatonta.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Eikö nykyajan tietokonejärjestelmissä nyt tuollaista tietoa löydy...siis, että ne jotka on käyneet armeijan niin löytyisi jostain järjestelmästä suoraa. Ihan kummallista tämmöinen aataminaikainen systeemi