Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
huh, ei kai sulloo jo pakkomielle liikunnasta?Alkuperäinen kirjoittaja Äiti x 2:Käyn jumpalla ja spinningissä 5-6 krt / vko. Ja tietenkin päälle vielä joka päiväiset rattailut kuopuksen kanssa 1-2h / pvä.
Kaksi lasta löytyy :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:Wau! Toi on kyllä hyvin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:huh, ei kai sulloo jo pakkomielle liikunnasta?Alkuperäinen kirjoittaja Äiti x 2:Käyn jumpalla ja spinningissä 5-6 krt / vko. Ja tietenkin päälle vielä joka päiväiset rattailut kuopuksen kanssa 1-2h / pvä.
Kaksi lasta löytyy :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:tarkoitus olisi käydä joka toinen päivä juoksu/kävelylenkillä, 5-10 kilometriä kerrallaan, yhteensä parikymmentä kilsaa viikossa.
Mutta flunssat tärväsit parin viikon suunnitelmat. :headwall:
Lapsista se kiinni ei ole (niitä neljä) tunti illalla löytyy ihan varmasti aikaa ja viikonloppuna parikin.
Alkuperäinen kirjoittaja viivi:Miten te jaksatte liikkua niin paljon? Esim 5 kertaa viikossa salilla +lenkit?
Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:Mutta eikös siihen tunnin jumppaan helposti mene aikaa enemmänkin kuin vain se tunti? Ainakin itelläni matka keskustaan kestää 30 minuuttia eli edestakaisin matkoihin menee jo tunti. Sitten jumppa jossa on hyvä olla vaikka 10 minuuttia etukäteen, että ehtii vaihtaa vaatteet. Tunnin jälkeen on myös kiva käydä suihkussa. Eli 2,5 tuntia menee ainakin mulla tuohon "tunnin" jumppaan. En usko, että mies tykkäisi jos joka päivä joutuisi olemaan sen vauvan kanssa työpäivän jälkeen.
Itelläni on 3,5 kuukauden ikäinen vauva. Ainoastaan kerran olen käynyt jumpassa, muuten käyn vaan vaunulenkeillä. Niitäkin tulee harrastettua hävettävän vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja Mulan:Mutta eikös siihen tunnin jumppaan helposti mene aikaa enemmänkin kuin vain se tunti? Ainakin itelläni matka keskustaan kestää 30 minuuttia eli edestakaisin matkoihin menee jo tunti. Sitten jumppa jossa on hyvä olla vaikka 10 minuuttia etukäteen, että ehtii vaihtaa vaatteet. Tunnin jälkeen on myös kiva käydä suihkussa. Eli 2,5 tuntia menee ainakin mulla tuohon "tunnin" jumppaan. En usko, että mies tykkäisi jos joka päivä joutuisi olemaan sen vauvan kanssa työpäivän jälkeen.
Itelläni on 3,5 kuukauden ikäinen vauva. Ainoastaan kerran olen käynyt jumpassa, muuten käyn vaan vaunulenkeillä. Niitäkin tulee harrastettua hävettävän vähän.