Hakutulokset

1. E

Elovauvat 2007

Onko kellään muuten synnytyksen jälijiltä häntäluu kipeänä? Itsellä kun oli pitkittynyt ponnistusvaihe niin siinä varmaan tuli jonkin näköinen murtuma häntäluuhun, oli tosi kipeä synnytyksen jälkeen monta päivää. Välillä jo parani, mutta nyt on taas usean päivän ajan tuntunut kipeältä...
  2. E

Elovauvat 2007

Minä kans annan väliin lisämaitoa pojalle. Tuntuu, että muutaman päivän ajan poika on vaan syönyt ja syönyt, sais ilman korvikkeita koko ajan stressata että riittääkö maito. Pääasia, että poika on tyytyväinen.
  3. E

Elovauvat 2007

Disflatyl-tipoista: Voiko nuo sekoittaa tuttipulloon maidon joukkoon? Mikä on paras tapa antaa nuo tipat? Kävin äsken apteekista hakemassa, vauva on tänään paukutellut aika kovasti ja ollut tavallista itkuisempi, jospa nuo auttaisi.
  4. E

Elovauvat 2007

Meidän pojalle on tosiaan nuo ilmavaivat tullu riesaksi.. Tänään pitäisi ekan kerran antaa noita D-vitamiinitippoja, saas nähdä mitä ne aiheuttaa. Kuinka aikaisin olette muuten ajatelleet pystyvänne lähteä vauvan kanssa autoilureissulle? Tällä meinaan hieman pidempää reissua, esim. meillä...
  5. E

Elovauvat 2007

Korkea aika vaihtaa nimimerkki.. Entinen siis tuo marjo85-la10-8-07.
  6. E

Elovauvat 2007

Minkä merkkisiä vaippoja muilla on käytössä? Meillä oli nyt viimeksi niitä pampersin maitokakka-vaippoja (keltainen paketti) ja pissat tuli niin monta kertaa ohi vaipan.. Nyt käytössä anopin tuomat Pampers-minivaipat ja sieltäkin tuli pissat ohi. Onko nuo Pampersit oikeasti noin huonoja...
  7. E

Elovauvat 2007

Milloinkas tuota D-vitamiinia pitää alkaa syöttämään? Mulle ei kukaan ole tuosta asiasta maininnut, enkä ole itse tajunnut edes kysyä :headwall:
  8. E

Elovauvat 2007

Meille syntyi poika 12.8. Painoa oli 3585g ja pituutta 50 cm. Synnytys oli nopea, n. 7,5 h, mutta ponnistusvaihe kesti tunnin. Imukuppi synnytyshän siitä sitten lopulta tuli. Meilläkin on lähtenyt vauva-arki ihan kivasti sujumaan. Mies on ollut kotona ja auttanut vauvan hoidossa. Imetyksen...
  9. E

Elovauvat 2007

Meille syntyi poika 12.8 klo 01.08. Painoa oli 3585 g ja pituutta tasan 50 cm. Synnytys oli vaikea. Kestoltaan lyhyt (reilut 7 tuntia), mutta ponnistusvaihe kesti tunnin. Imukupilla autettiin vauva maailmaan.

Yhteistyössä