Hakutulokset

  1. M

    Olenko liian kiltti ihminen?

    ...musta tuntuu että KILTTEJÄ ihmisiä on nykyään niin vähän. et monet ovat kouluttaneet ittensä kovakuorisiks, tai miten sen paremmin sanos..varsinkin nuoret. jos on kiltti, niin mä ymmärrän silloin, että siihen sanaan liittyy just avuliaisuus, sympaattisuus/empaattisuus, huomioon ottaminen ja...
  2. M

    Se on täällä nyt!!!Yy,kaa,koo,nee..!

    olipas biisi! jotenki sellanen varsinainen kesäsyys/ilosuus ehkä puuttui??!!
  3. M

    kelpuutatko mitään mikä on toisten vanhaa

    kelpuutan! meillä on kirjoja, kiikkutuoli, kaks muuta tuolia, autokin, muutama räsymatto, tietokone, iso palmu :D heh, näköjään kaikkea löytyy! :wave: ja osattu vain olla oikees paikas oikeeseen aikaan, ei siinä muuta, joku halunnut eroon jostain mitä itse himoinnut :D ja sisustusta on...
  4. M

    Mistään ei löydä enään kunnon rehellisiä maatiaiskissoja

    kuule ihan varmasti löytyy :) ja ilmaseksi! meillä on ja on niiiin lutunen ja moni luullu rotukissakskin... mut jos haluaa hiirenpyyntiin tai jotain sellasta mitä maatiaiskissat yleesa harrastaa nii kylhän ne oppii mihkä vain... tääl pohojooses ainakin on. lehdissäkin lukee.
  5. M

    Oli itku päästä kalusteliikkeessä

    voi ei :o ymmärrän kyl tunteesi! tuossa tilanteessa vois joskus itse hymyillä hiukan säälivästi, että kappasta sinua joka olet saanut jo mukulasi maailmalle ja et tiiä mihin ylimääräset rahasi työntäisit. :kieh: noi on monesti niiiiin itsekeskeisiä :o itellä tulee mieleen just sellanen...
  6. M

    Rehellinen vastaus pukeutumisesta!

    \ hyvin sanottu! B) tuon tunnistin itsekin itsestäni.
  7. M

    Rehellinen vastaus pukeutumisesta!

    pukeudun lähes niin kuin haluan. tuo lähes tulee siitä kun en aina kuitenkaan osta niitä vaatteita tai kenkiä joita himoitsisin :D toisinaan ihmettelen tai katselen huvittuneena joidenkin pukeutumistyyliä tai tyylittömyyttä, mutta näin me olemme erilaisia. itse vaihdoin mustan värin ja...
  8. M

    tämä on erittäin tärkeä kysymys!!!

    ööö :o siis :o joo. niin taitaa olla. mut onks jotenki tärkeetä miettii tuommosta :D eipä sillä, onhan se aika outoo... :whistle: mun mummoni muni mun mammani ja mummoni on ainaski jo harmaapää. mut samallai vois miettii et miks pienen pienillä naisen aluilla on jo korvikset... :/
  9. M

    Etsitkö kirppikseltä jotain tiettyä

    käyn kerran parissa viikossa noin. ja aina tsekkaan kirjat koska kerään! sitten jotain suht uutta tarttuu käteen, tarpeellista/vaatetta joskus. mut vaatteita harvemmin ees katselen koska monesti ne on niin nyppysiäkin... :ashamed: ainakin täällä. helsingissä parempia kirppareita sitten missä...
  10. M

    mikä on teidän...

    tsih :D eli kertokaa mikä on teidän sellanen "tapa" tai muu juttu, mitä ette viitti mainostaa!!! B)
  11. M

    Hyviä nettisivuja?

    no tässä erejä... voi kokeilla eri päätteillä jos en oo muistanutkaan oikein =) annegeddes.com riemurasia.fi yle. fi :D kotivinkki.fi (?) kilpailut.fi :o
  12. M

    Miehenne kuvia esiin!! *utelias*

    \ juu kyllä mulle tuli se mieleen ja kysyinki mieheltä mut se sano et johonkin se jää silti... tää on katos nii suur mualima tää intternetti :D
  13. M

    maailman seksikkäin ja syötävin mies!!

    kamoon hei :o teillähän on vaan noita leffojen tähtiä... :/ kyllä tosi mies jää muutonki mieleen kun vaan valkokankaalta! ;) seksikäs mies on itsevarma, mut ei liian...kohtelias myös!
  14. M

    Miehenne kuvia esiin!! *utelias*

    juu periaattesta en ole kuvaani nettiin laittanut saati mihenikään omaa ku (tai minä hänen!) kun sen kerran nettiin laittaa niin sitä et sieltä pois saa.
  15. M

    Mihin vartalonosaan olet eniten tyytyväinen?

    ;) peppu :laugh: ja rinnat tykkään myös kasvoistani.
  16. M

    hiano mersu netis, mut mut...

    \ siis oli ruuvattu kilsoja POIS!
  17. M

    hiano mersu netis, mut mut...

    joo oli haino mersedes netis ja kaveri mietti ostavansa kun oli nii vähä ajettuki. kuitenkin oli sen verran tietoutta auto asioist että soittelipa edellisille omistajille...ja kappas!!! :x eiköhän oltu ruuvailtu yli kakssataa tuhatta! :whistle: sepä siitä mersedeksestä sitten... törkeetä...
  18. M

    Ei ymmärrä 40+ äitejä

    ...meistä on NIIN moneksi! :hug: onhan niitä erilaisia ajattelutapoja ja erilaisia ihmisiä. yhtä lailla sun kuin sen 45v-juuri-uudestaan-äidiksi-tullut on oikeessa. ja vaikka arvostaisi, niin se ei tarkoitakaan että ymmärtäisi... voihan sitä joskus sanoo vaik et minä ihan kajehin ( ;) ) ku sää...
  19. M

    voi eiiiiiiiiiiii!

    mitäs jos tämä täti ei vaan välitä niin pukeutumisestaan ja pitää mainitsemasi tyylin lisäks tuulitakkeja ynnä muita mieleen painuvia kohteita kadulla...... :whistle: :kieh: kjähhäh.... :ashamed:
  20. M

    Harrastatteko miehenne kanssa yhdessä jotain?

    njäähh... :( tää on se aihe onka haluisin olevan ok mut ku ei. ei oikeen keksitä mikä ois se mikä kumpaakin kiinnostas yhtä paljon. mies harrastelee kaikkee autoon liittyvää ja sählinkiä...mä taas taiteilen tms kotona...

Yhteistyössä