voi eiiiiiiiiiiii!

  • Viestiketjun aloittaja kastari
  • Ensimmäinen viesti
kastari
Okei pitäkää idioottina mutta mä en käsitä miksei ihmiset tajua että jos on kertynyt takapuolta, (mikä siis on ihan ok) mutta pitääkö laittaa aivan järjettömän kireät alushousut niin että joka puolelta tursuaa ja sitten siihen päälle sellaiset gollege housut joista nuo pikkarin rajat vielä näkyy selvästi läpi


byääääh.... ei ei ei :x :ashamed: :headwall:
 
toi on paha! mutta paha on myös liian ylös vedetyt collegehousut NAISELLA, olen nähnyt muutaman tapauksen ja pimpin huulet huutaa armoo!!! ne on siis vedetty IHAN ylös asti vaikka ne ois pysyny jos ois jättäny viisi senttiä alemmaskin... :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:22 maikkis kirjoitti:
mitäs jos tämä täti ei vaan välitä niin pukeutumisestaan ja pitää mainitsemasi tyylin lisäks tuulitakkeja ynnä muita mieleen painuvia kohteita kadulla...... :whistle:

:kieh: kjähhäh....

:ashamed:
MAHROLLISESTI:) ja sit tällaiset on vielä niitä jotka kassajonossa ei välitä takana olevista vaan kaivaa niitä kireitä pikkupöksyjään sieltä pershiin vaosta näkyville.... yääääk sairasta ajattelua :x
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:24 vieras kirjoitti:
toi on paha! mutta paha on myös liian ylös vedetyt collegehousut NAISELLA, olen nähnyt muutaman tapauksen ja pimpin huulet huutaa armoo!!! ne on siis vedetty IHAN ylös asti vaikka ne ois pysyny jos ois jättäny viisi senttiä alemmaskin... :'(
:LOL: pimpin huulet huutaa armoa :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:24 vieras kirjoitti:
toi on paha! mutta paha on myös liian ylös vedetyt collegehousut NAISELLA, olen nähnyt muutaman tapauksen ja pimpin huulet huutaa armoo!!! ne on siis vedetty IHAN ylös asti vaikka ne ois pysyny jos ois jättäny viisi senttiä alemmaskin... :'(
:LOL: :kieh:

 
o o
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:26 KASTEMATO kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:24 vieras kirjoitti:
toi on paha! mutta paha on myös liian ylös vedetyt collegehousut NAISELLA, olen nähnyt muutaman tapauksen ja pimpin huulet huutaa armoo!!! ne on siis vedetty IHAN ylös asti vaikka ne ois pysyny jos ois jättäny viisi senttiä alemmaskin... :'(
:LOL: pimpin huulet huutaa armoa :LOL:
kamala kidutusta :eek: missä on trendi poliisi kun tarvitsee? :LOL:
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:24 vieras kirjoitti:
toi on paha! mutta paha on myös liian ylös vedetyt collegehousut NAISELLA, olen nähnyt muutaman tapauksen ja pimpin huulet huutaa armoo!!! ne on siis vedetty IHAN ylös asti vaikka ne ois pysyny jos ois jättäny viisi senttiä alemmaskin... :'(
joo noita tulee välillä vastaan... :LOL:
 
voi ruisrääkkä
Vai GOLLEGEHOUSUT??? Kukas se juntti nyt olikaan? :LOL: :kieh:

Opettele nyt ensin kirjoittamaan ennenkuin arvostelet vaatetuksia.
Ja ihan jees harrastus sinulla, katsella tuhtien tyttöjen pyllyjä!! :LOL:
 

Yhteistyössä