Rehellinen vastaus pukeutumisesta!

  • Viestiketjun aloittaja harmaahiiri
  • Ensimmäinen viesti
harmaahiiri
Pukeudutko niin kuin todella haluat, siis ihan oman tyylisi mukaan?

Minä en :ashamed: Haluaisin pitää sellaisia vaatteita, siis vähän erkoisempiakin, mutta joku estää, en osaa sanoa mikä.

Tai mitä ajattelet ihan rehellisesti nähdessäsi persoonallisen pukeutujan?
 
ilveskissanminttu
Kyllä mä pukeudun tasan oman tyylini/tyylittömyyteni mukaan =) Mitään mikä ei miellytä silmääni tai tunnu päällä hyvältä en luonnollisestikaan vetäse ylleni.
Itse ainakin tykkään katsella värikkäästi tai eriskummallisesti pukeutuvia ihmisiä.
 
Pukeudun kyllä mieltymysteni mukaan, budjetin sallimissa rajoissa. Mulla OLISI aika kallis maku, mutta ei aina (lue: yleensä) ole varaa toteuttaa itseään.

Persoonallinen pukeutuminen on mun mielestä vaan kiva juttu, kunhan vaatteet ovat puhtaat ja siistit. :)
 
Mä pukeudun juuri niin kuin itse haluan ja hyvältä tuntuu, kaikkien kauhuksi :D mulla on paljon parjattu marimekon iloinen takkimekko, tykkään isoista retrohenkisistä kuvioista ja kirkkaista väreistä, tää jo varmaan kertoo paljon =) ja tykkään kun muutkin pukeutuu oman persoonansa mukaan =)
 
aika pitkälle joo. Työn takia joudun vetämään sellaista jakkupuku linjaa, se ei ole ihan omista mua mutta vapaa-ajalla sitten pukeudun juuri oman maun mukaan.

Mitä tulee persoonallisiin pukeutujiin, sitäkin voi tehdä hyvällä tai huonolla maulla. Jokaisen on asia mitä päälleen laittaa, osa onnistuu siinä loistavasti, osa epäonnistuu täydellisesti, suurinosa meistä seilaa jossain siellä välillä :)
 
Kyllä minä ainaskin pukeudun silleen kun ite haluan. Tosin eihän mulla nyt tietty ole varaa ostaa kaikkia vaatteita jotka haluaisin, mutta aina kun vaatteen ostan, ostan semmosen josta todella tykkään enkä mitään tylsää ja käytännöllistä. Kirppareita kun koluaa niin löytää tosi outoja juttuja, joita voi sitten ostaa halvalla vaikkei niitä oikeesti koskaan käyttäiskään.
Mutta on mullakin päiviä jolloin en vaan uskalla laittaa jotain päälleni vaan lähen mieluummin ulos jossain semmosessa joka ei varmasti herätä mitään huomiota.
 
JONSERED Karhunkantaja
Pukeudun juuri kuten haluan. Toisaalta vanhempainillassa en ole vielä käyttänyt "Är det rätt att knulla utan känslor?"-paitaani.

Ja muiden pukeutumisesta en yleensä ajattele mitään... Jotain yksittäistä vaatetta tms voin kyllä ihastella.
 
pukeudun lähes niin kuin haluan. tuo lähes tulee siitä kun en aina kuitenkaan osta niitä vaatteita tai kenkiä joita himoitsisin :D

toisinaan ihmettelen tai katselen huvittuneena joidenkin pukeutumistyyliä tai tyylittömyyttä, mutta näin me olemme erilaisia.

itse vaihdoin mustan värin ja ainaisen farkkulookin persoonallisempiin vaatteisiin ja siitä lähtien mielikin on ollut pirteämpi =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 17:42 Mangusti kirjoitti:
Kyllä minä ainaskin pukeudun silleen kun ite haluan. Tosin eihän mulla nyt tietty ole varaa ostaa kaikkia vaatteita jotka haluaisin, mutta aina kun vaatteen ostan, ostan semmosen josta todella tykkään enkä mitään tylsää ja käytännöllistä. Kirppareita kun koluaa niin löytää tosi outoja juttuja, joita voi sitten ostaa halvalla vaikkei niitä oikeesti koskaan käyttäiskään.
Mutta on mullakin päiviä jolloin en vaan uskalla laittaa jotain päälleni vaan lähen mieluummin ulos jossain semmosessa joka ei varmasti herätä mitään huomiota.
hyvin sanottu! B) tuon tunnistin itsekin itsestäni.
 

Yhteistyössä