Hakutulokset

  1. Pocahontas

    hävettää...kokemuksia

    sain lievä masennus diagnoosin n.kuukausi sitten.Lääkitys aloitettiin ja nyt edessä olisi meno psyk.sh juttusille.Jotenkin tämä masennus ja avun tarvitseminen vain hävettää niin kovasti.En olisi koskaan tälläiseen tilanteeseen luulut joutuvani.Kun vain saisi entisen elämän takaisin ja pystyisi...
  2. Pocahontas

    Mitä harrastatte?

    Joogaa,lukemista ja satunnaista sauvakävelyä :)
  3. Pocahontas

    Minkä ikäisenä teillä on viimeistään lapsiluku täynnä?

    Mä oon ajatellu et 35v.Nyt oon 26v,mies 27v ja tytöt 2v3kk sekä 3kk. Olin ajatellu et vois sitä vielä kolmannenkin pyöräyttää jos saadaan, mut mies on sitä mieltä et nämä riittää.Ainakin nyt toistaiseksi ;) Never say never :D
  4. Pocahontas

    paikkakunta gallup

    Lohjalla asustellaan kolmatta vuotta :wave:
  5. Pocahontas

    Kokonainen ananas, mitä siitä voi tehdä?

    Grillaa uunissa ja tarjoa vaniljajäätelön kanssa.Namia!
  6. Pocahontas

    IIIK!

    Kuorruta vaik kermavaadolla,joko ihan vaan levität sen (vaik aaltomaiseks) tai pursotat vaahdon.Koristeeksi nonparelleja tms.jos haluat.
  7. Pocahontas

    kraanavettä

    Uusimpien ohjeiden mukaan ihan vastasyntyneellekin voi antaa kraanavettä keittämättä ellei kunta ole antanut muita ohjeita.
  8. Pocahontas

    Hammastahnasta

    Hammaslääkärissä on annettu nämä äsken kertomani ohjeet. siksi sitä tahnaa laitetaan vaan "hajuksi" kun lapsi ei osaa sylkeä.
  9. Pocahontas

    Hammastahnasta

    Hammastahnaa olisi alkaa käyttämään siinä vaiheessa kun poskihampaita puhkeaa.Tahnaa laitetaan ihan vähän,"hajuksi" vaan.Puolikkaan herneen verran korkeintaan,on ohjeet annettu.. Meillä aloitettiin hampaiden harjaus niihin aikoihin ku eka hammas puhkes.Voi kyllä totutella jo...
  10. Pocahontas

    Neuvokaa kanamunien keittäminen!!

    \ Näin juuri.Sitä sanotaan munien säikäyttämiseksi :D
  11. Pocahontas

    (Jonathan-)haalareista vauvalle

    \ Kiitti sulle :wave:
  12. Pocahontas

    G: minkä kokoisia teidän 1v 2kk lapset ovat?

    Meiän esikoinen(tyttö) oli 1v3kk 78.5cm ja 10045g
  13. Pocahontas

    Neuvokaa kanamunien keittäminen!!

    Kylmään veteen ja ku alkaa kiehua niin siitä 8-10 min niin on kovia.
  14. Pocahontas

    (Jonathan-)haalareista vauvalle

    Mistä Jonathan-haalareita voi ostaa?Näin lehdessä kuvan ja oli tosi kivan näköinen :)
  15. Pocahontas

    Paljonko lapsesi oli pitkä ja painoi 1v ja 1v6kk ikäisenä?

    Meiän esikoinen syntyessään 47cm,2935g. 1v 75cm,9225g ja n.18kk 79.6cm,10275g
  16. Pocahontas

    Perussalaattien ohjeita kaipaan

    Koeile vaikka porkkana raastetta johon lisäät ananasta tai säilyke mandariinia ja raejuustoa :p Kiinankaali ja ananas on myös toimiva yhdistelmä.
  17. Pocahontas

    2-vuotiaat

    Kirjoitusvirhe :ashamed: siis tyttö oli..
  18. Pocahontas

    2-vuotiaat

    Tyttö olin 2 vuotiaana 89cm ja 11.4kg

Yhteistyössä