Minkä ikäisenä teillä on viimeistään lapsiluku täynnä?

  • Viestiketjun aloittaja Hanna Puh
  • Ensimmäinen viesti
opiskäippäharmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2004 klo 00:30 sipuli kirjoitti:
Ei mulla ole mitään rajaa.
Niin kauan kun tuntuu siltä että jaksaa,kyllä se raja sitten joskus hahmottuu :D
tuliäsken tyhjä..mut sipulia peesaan.haluttais miehen kans 6lasta.yks vast ja ikää 22.jos vaikka ennen neljääkymppiä sais tehtyä
 
hanna04 harmaana
mulla ois aikaa vaikka kuinka lasten tekoon, kun oon 22-v ja poika 3,5kk. Mutta tuo isäntä täyttää kohta 32, ja on ilmottanu ettei vanhana enää lapsia jaksa hoitaa... Joten kai me sisarus poitsulle yritetään saada ja sitten on täynnä meidän lapsiluku. :( Haaveilen kuitenkin vielä kolmesta lapsesta...
 
Mä oon ajatellu et 35v.Nyt oon 26v,mies 27v ja tytöt 2v3kk sekä 3kk.
Olin ajatellu et vois sitä vielä kolmannenkin pyöräyttää jos saadaan, mut mies on sitä mieltä et nämä riittää.Ainakin nyt toistaiseksi ;)
Never say never :D
 
pumpero
olen sitä mieltä et nyt,mulla on jo kaks ihanaa lasta,enkä jaksais enää yhtään samanlaisia tuskasia raskauxia ja käyttäytymisiä lekureilta mitä olen kahden aikana kokenut :snotty: olen nyt 20...mutta jos joskus masuun joku tulee ni on se silloin tervetullut...mutta näin ollaan mieheni kanssa päätety ;)
 
Olen 23v ja lapset 3v ja 37+2 kun tän riiviön saan täältä yksiöstään pois niin on hyvin todennäköistä että uutta vuoralaista ei oteta. Eli 23v olisi lapsiluku täynnä, ja hormppnimyrskyjeni takia en halua enempää koko raskaus aika rannka kun on tunteet vuoristoradassa.

Tosin vannomatta paras, mutta yli 30 ei jää ilta tähtönenkään =)

T:Heidi81
 
Sidney
Kyllä se kai pitää venyttää tuonne 40 ku ei tiiä ollenkaan tätä tilannetta, kun ollaan hoidoissa käyty ja hoitoja jatketaan kun ei tuota pikkukakkosta rupee ilmestymään :'(
 
tuttimuikkunen
Oon tällähetkellä 26-vuotias, ja kolme lasta. Haluaisin vielä yhden joka sitten jäisi kuopukseksi, pidän takarajana 30 ikävuotta. Tosin kuume meinaa vaivata jo nyt, mutta järki käskee odottaa pari vuotta :\|
 
Mä haaveilin jo pienenä, että olisin nuorena äiti. Mutta ei vaan löytyny oikeeta miestä ennen ku vasta nyt. Tulee 27 v mittariin tässä kuussa ja esikoinen on 5,5 kk. Täytyypi kohta pistää toinen alulle, että keritään kaikki 6 ennen 40 v synttäreitä :D :D :D
 

Yhteistyössä