Hakutulokset

  1. J

    mä oon varmaan maailman ainoa ihminen joka siivotessaan saa aikaiseksi sotkua =(

    Et kyllä ole ainoa, mut tuo tekemisen määrä kyllä pisti hengästymään.. Minä kun yleensä onnistun siivotessani sekoittamaan paikat vaan entistä pahemmin.. : /
  2. J

    Osallistu monikulttuurisen mamutuksen torjuntaan, torjut ilmastonmuutosta!

    No ei tietenkään suostuta!!! Et ole siinä asemassa että voisit pyytää mitään. (siis jos oikein ymmärsin että olet tavallinen suomi-tolliainen?) Tällä kertaa minäkin suunnistan vaaliuurnille. Pakko kokeilla jos suomalaisiin kohdistuvaan rasismiin saataisiin muutosta. :kieh:
  3. J

    G: Miten reagoit, jos joululahjapaketista löytyy selvästi kirpputorilta hankittu lahja?

    Valurautapannusta olisin todella iloinen. Pehmoeläimestä tms. vähemmän iloinen. Tiivistettynä että kaikki minkä pystyy puhdistamaan tehokkaasti esim. juuri nuo puiset lelut olisivat hyviä ja vaatteet nyt pestään muutenkin.
  4. J

    Vastasin viestiin, että kolme tyttöä. Tuli viesti, että valvojan pitää hyväksyä????

    Heh, näinpä ja jos haluaa kirjautua sisälle niin saa varautua odottamaan 2-3 tuntia.. |O Mut on se kiva et on nyt olemassa tälläinenkin palsta missä palstailusta ei ole tehty niin helppoa. Oppii arvostamaan ihan eri tavalla niitä palstoja jotka on tehty palstan toimintaa ajatellen.
  5. J

    Parannusehdotuksia sivuille

    Näin hyvää on kyllä vaikea enää "parantaa".. :whistle:
  6. J

    Nytkö tämä palsta sitten on valmis?

    Just Joo :O Et saatiin sit siihen kuntoon ettei modejen enää tarvi juurikaan töitä tehdä :p Mut oikeesti? Ei kai nyt ihan oikeesti? :rolleyes:
  7. J

    Siis onko vika mun tietokoneessa, vai eikö tää palsta todellakaan vaan pelitä?

    Jännä juttu.. mun koneessa on se ihan sama häikkä.. :whistle: ..ja jännä juttu kun se häikkä ei vaikuta millään muilla sivuilla.. :xmas:
  8. J

    onko täällä enää ketään ?

    Ei oo....
  9. J

    Akvaario ihmiset, mitä meijän akvassa tapahtui???

    Joo :) Ei, ihan vedellä vaan se suodatin ja mielellään about akvaarioveden lämpöisellä vedellä ja huolimattomasti. (jää niitä hyviä bakteereja siihen vähän jäljelle) Kannattaa ostaa tippatestejä sitten kun menet käymään akvaarioliikkeessä. Liuskat näyttävät yleensä jotain ehkä sinnepäin...
  10. J

    Akvaario ihmiset, mitä meijän akvassa tapahtui???

    Voisit nyt olla muutaman päivän antamatta ruokaa akvaarioon ja sen jälkeenkin hyvin varovasti. Kuinka kauan akvaario on ollut sinulla?
  11. J

    vanhaa palstaa oli helpompi seurata ja lukea, kun avattu otsikko muutti väriä.

    Kyllä. Vanhaa palstaa oli todellakin paljon helpompi lukea. :snotty:
  12. J

    pahalta kyllä näyttää

    Niinpä. :snotty:
  13. J

    Sori, jos on ollut täällä jo, mutta onko tuon pedifiilikäräjien tuomittujen nimet mainittu jossain JULKISESTI?

    Kyllä ja selkään tikkataulun kuva. Olisi niin kiva päästä harjoittelemaan jousiammuntaa liikkuvaan maaliin. :kieh:
  14. J

    Ylläpidon osaamattomat tumpelot hei!

    Aikalailla vähättelyä. Päänsärky tuli jo siitä vanhasta. Tästä saa migreenin minuutissa! Siis jotain aivan käsittämätöntä tumpelointia tän palstan pystytys on ollu jo tähänkin asti mut tää vetää jo pohjat kaikista. :$
  15. J

    Onpa täällä hiljaista

    Illalla kävin ja nyt yölläkin on vielä samat aloitukset tossa etusivulla. Tylsää.... :snotty:
  16. J

    Löydänkö mä jotenkin viimeisimmät kirjoittamani viestit sillai kun ne ennen oli profiilissa?

    Ei taida löytyä mitenkään. (Paitsi googlen kautta jos muistat otsikon tms.) Olisi kyllä kätevä jos profiilissa näkyisi viimeisimmät viestit niin kuin vanhan palstan aikanakin oli. : /
  17. J

    ÄÄNESTYS: Palstaprojekti UNI

    Hieno rumpu! :cool:
  18. J

    Onko palstakäyttäytymisesi muuttunut uudistuksen jälkeen ja miten?

    Vähemmän käyn ja kirjoitan. Tai onhan tää pitkiäkin aikoja auki kun ei sivu suostu tekemään mitään, ei edes sammumaan.. :headwall:
  19. J

    Onko muilla (uudistuksesta)

    Teksti osa on kapea. Mainokset vie suurimman osan.
  20. J

    Onko palsta hiljentynyt?

    Aijaa.. Ei mulle vaan ole kerrottu ettei sitä sais mainita vieraille :confused: Sisäpiiri taas keskenään sopii asioita :mad: :vampire:

Yhteistyössä