mä oon varmaan maailman ainoa ihminen joka siivotessaan saa aikaiseksi sotkua =(

:kieh:

liian paljon tekemistä eikä oikeastaan koskaan siihen aikaa..paitsi nyt..

eilen pesin vessan ja varmaan miljoona koneellista pesin pyykkiä (verhoja ym mitkä on oottanut vaan tuolla pyykkikopassa et mulla olis aikaa ne pestä ) siistin keittiön ja osan olkkarista..

tähän asti kaikki meni ok..mut tänään:xmas:

keittiöön piti vielä silittää jouluverho, ja samalla sit silitin työpaikan pyyhkeitä (nekin odottaneet pari kk et ehtisin silittämään ne ) muistin et eteiseenkin pitää ettiä toinen verho..no, eihän kaapista meinannut mitään löytyä, joten kaikki verhot ja petivaatteet alas ja eiku viikkaamaan..löytyi verho, ja samalla päätin vaihtaa kaikille petivaatteet, siis petivaatteita koneeseen ja uusia tilalle.

sit silittämään sitä verhoa, ja ettimään verholenkkejä..eteisen kaapista kun etsin, enkä löytänyt ni mitäs mä sitten? kaikki kaapista alas ja eiku järjestelemään..pari pussia roskiin kamaa, ja kaappi siisti, löytyi lenkitkin ja sain verhot ikkunaan.

sit lounaan tekoon, uuni päälle, oho, onpas likainen, eiku pesemään..ruokailun jälkeen totesin et keittiö on taas sekainen, puhdasta ja likaista pyykkiä joka paikka täynnä, silityslauta olohuoneessa, viikattuja pyyhkeitä joka paikassa jne jne

sain kaikki raivattua paikoilleen niin lähdettiin tyttöjen kanssa pulkkamäkeen ja kukkakauppaan, sit istutin joulukukkaset keittiössä, jonka sit siivosin vielä kertaalleen kun multaa oli jokapaikassa:headwall:

ei sovi siivoominen alkuunkaan mulle, taidan lopettaa koko puuhan:xmas:
 
"vieras"
Tää kämppä on ainakin ihan kuin pommin jäljiltä aina, kun saan siivottua eläinhuoneen. Häkit ja terrat on kivan puhtoisia ja siistejä, mutta niiden ympäristö näyttää pyörremyrskyn riepoittelemalta. Että mäkin saan siivotessani sotkua aikaan. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;22601990:
no en:D
mulla on edelleen toi olohuone imuroimatta ja lattia pesemättä, samoin toi käytävä ja eteinen..jotka mun siis piti tehdä tänään, mut ku toi perhanan keittiönverho sai mut tekemään noi kaikki mitä tänään tein, enkä ehtiny "oikeita" hommia tehdä:D
Kannatti yrittää. Mistähän sais itte energiaa siivoamiseen :O
 
Minä tein joulusiivousta, mutta jotenkin tuli semmoinen tunne, että tuo mies ajatteli, että mitähän tuo nainen tekee täällä päivät pitkät, kun jo kolmatta päivää on kaikki roinat hujan hajan :whistle:

Tosin tuskin edes huomasi, että tavarat siirtyi jokapäivä, eikä ne aina olleet edes samoja tavaroita, ne vaan kulki siivouksen mukana ja sitä mukaa kun tuli niiden oikea paikka, niin ne meni paikoilleen :D
 

Yhteistyössä