Hakutulokset

  1. R

    Tammikuiset 2024

    Kaikki oli oikein hyvin! Vauva liikkuikin nyt niin se helpotti nähdä ❤️ Vähä luottavaisemmin mielin nyt meen maanantaina sinne nt-ultraan. Tänään töissä ekaa päivää 5vkon loman jälkeen ja yllättävän hyvin jaksoin ja vei huomion tästä olostakin muualle! Eikä selkäkään nyt kauheasti tullut enempää...
  2. R

    Tammikuiset 2024

    Mulla ollut myös noin viikon verran alaselkä kipeä. Tietyssä asennossa oikein vihlaisee. Meenkin nyt huomenna käymään pikaisesti neuvolassa ultrattavana että saan mielenrauhan. Nt-ultra sitten maanantaina
  3. R

    Haaveena vauva 2024

    Olen niin pahoillani sun puolesta 😭❤️ Mulla on ollu rv 15+3 kkm. Sikiö oli mebehtynyt siinä n. Rv 13. Kyllä siinä aikaa meni että pääsi asiasta joinkin ylitte mutta mulla oli sillon 5kk ikäinen vauva joten se tietysti helpotti tuskaa. Annat nyt itsellesi aikaa toipua ❤️
  4. R

    Tammikuiset 2024

    Mulla nyt 9+6 ja selvästi nyt parin päivän aikana olo helpottanut. On toki vielä pahoinvointia mutta ei niin lamauttavaa enää kun viikko sitten. Joten tsemppiä teille kaikille joilla sitä vielä on❤️ Mä sain torstaille ajan neuvolaan jossa pikaisesti ultrataan että kaikki ok. Tuntuu niin pitkältä...
  5. R

    Tammikuiset 2024

    Mullaki alkas närästyksellä tää pahoinvointi. Eilen siitä b-vitamiinista huomasin olevan apua mutta tänään ei oo mikää auttanu.
  6. R

    Tammikuiset 2024

    Mun mies on kyllä innoissaan asiasta mutta ei se oikein näin neljännelläkää kerralla vielä ymmärrä kuinka raskasta tää pahoinvointi on ja sen vuoksi on on tullu vähän itsekin sanottua pahasti. En toki ihan näin huonosti oo koskaan voinu että ehkä tää kohta 36-v ikä vaikuttaa sillälailla että...
  7. R

    Tammikuiset 2024

    Joo katoin että tuo friggs sopisi! Siinä ei ollu niitä makeutusaineita.
  8. R

    Tammikuiset 2024

    Otin jo yhden tabletin ja sitte vielä rupesin tarkistelemaan ainesosaluetteloa niin eikähän tuos nyt sitte ollu just niitä kahta makeutusainetta jota ei saisi raskaana ollessa käyttää 😓 ei muutaku ettimään huomenna jotaki toista
  9. R

    Tammikuiset 2024

    No tuon b-vitamiinin olinki unohtanu. Laitoin heti miehen kauppaan ja testaan. Olispa tästä apua! Kokonaistako ei kannata ottaa kahta kertaa päivässä?
  10. R

    Tammikuiset 2024

    Onko tuosta gavisconista sun mielestä apua myös pahoinvointiin? Alan olla niin loppu tätä etovaa oloa että jotakin apua on pakko löytää.
  11. R

    Tammikuiset 2024

    Joo todella tuttu tunne! Tänään teki mieli jauhelihakeittoa ja ku sain sen valmiiksi niin mua yökötti koko ruoka! 😅
  12. R

    Tammikuiset 2024

    Mulla nyt 7+0 ja oloja riittää 🤣 🙈 noin viikon verran ollut enemmän pahoinvointia. Oon onneksi jo kesälomalla ettei tartte töihin yrittää mutta olishan se kiva pystyä jotain tehdäkki. Semmonen 24h/7 kuvotus päällä ja hyvin vähä pystyy mitään syödä. Ens torstaina mulla eka neuvola ja siellä...
  13. R

    Tammikuiset 2024

    Tää on kyllä tosi kiva ku on kamala nälkä koko ajan mutta mitään ei tee mieli 🙈🤣 pitää mennä kauppaan tutkimaan tekiskö mitään mieli😅
  14. R

    Tammikuiset 2024

    Oireina rintojen arkuus ja nyt tuo närästys on vaivannut monta päivää. Ja nyt pientä pshoinvoinn mulla nyt 5+4 ja oireina rintojen arkuus ja närästys. Ihan siis kamalaa närästystä siitä huolimatta mitä syö. Hieman myös jo pahoinvointi nostaa päätään kun tuntuu ettei yhtään mikään maistu.
  15. R

    Tammikuiset 2024

    Mulla sama la ❤️
  16. R

    Haaveena vauva 2024

    No sä oot hyvin malttanu olla testaamatta jos jo dpo 15 🤣 sulla on siis jo kuukautiset myöhässäkin? Jännittävää 😍
  17. R

    Tammikuiset 2024

    Mulla on ainakin välillä kipeemmät ja välillä vain vähä kipeät. Mulla nyt 5+3 viikkoja ja muutaman päivän jo närästänyt aivan hullunlailla! Ei oo ikinä alannu alkuraskaudessa närästää! Ihan loppuraskaudessa vasta kun maha ollu iso ja painanu joka paikkaan. Mua ei koskaan närästä muutenkaan niin...
  18. R

    Haaveena vauva 2024

    Se clearbluen varhainen testi mulla näytti 👍
  19. R

    Tammikuiset 2024

    Tervetuloa uusille ❤️ Mua ainakin kiinnostais tuo facebook ryhmä. Jos se on salainen ettei kaikille tutuille salaisuus vielä paljastu 😅
  20. R

    Tammikuiset 2024

    Ihanaa että siellä pieni näkyi ❤️ Onko sulla ehkä ollukki ovis sitte myöhemmin? Mitkäs vkot sulla nyt on? Mulla nyt 5+1 ja väsymys alannu vaivata mutta vielä ei pahoinvointi.

Yhteistyössä