Hakutulokset

1. R

Tammikuiset 2024

Onko teillä joku kiva raskausappi käytössä?
  2. R

Joulukuiset

Foolihappoa oli se 400 tuos mun monivitamiinissaki mutta tuon A-vitamiini jutun olin unohtanu. Parempi siis syödä jotain mama vitamiinia. Minkä merkkisiä syötte? Ku muistan lukeneeni jostain että jollekki on tullu jonku merkin vitamiineista pahemmat pahoinvointi oireet.
  3. R

Joulukuiset

Kysymystä teille! Onko mitää merkitystä syökö jotakin mama vitamiinia vai jotaki ihan tavallista minivitamiinia?
  4. R

Tammikuiset 2024

Mua kiinnostaisi tietää minkä ikäistä porukkaa täällä on ja onko teillä muilla lapsia ennestään ja minkä ikäisiä?❤️ Mä oon 35v(täytän kesällä 36) mies on 40. Lapset täyttää tänävuonna 15v, 11v ja 7v. Iltatähti täällä siis tulossa ❤️
  5. R

Haaveena vauva 2024

Etelä-pohjanmaalla
  6. R

Joulukuiset

No en kyllä tiedä. Lääkäri en toki ole että voishan sitä lääkäriltä kysyä onko siinä jotakin riskiä.
  7. R

Haaveena vauva 2024

Kuulin tutulta joka nyt raskauden puolessa välissä. Eikä ole mitään erityistä riskiä mitenkään hänellä niin oli sanottu että kaikki saa jotka haluaa. Ja siis todella olisi hyvä jos näin olisi että kaikki halukkaat saa sen. Pitää muistaa heti ekalla neuvolakäynnillä kysyä tätä. Jotenkin hölmöä...
  8. R

Haaveena vauva 2024

Hyvää kuuluu ❤️ Rinnat on kipeät vielä vähän enemmän mutta eipä muita oireita vielä. Muistelisin että edellisissä raskauksissa on pahoinvointi alannu 6 vkolla että ei vielä huolta vaikkei ookkaan mitään senmosta ja hyvä niin koska oon viä työharjoittelus pari viikkoa 🤣 nyt siis 4+4 menkoista...
  9. R

Joulukuiset

No on kyllä todella alhainen tuo ferritiini. Lähempänä 100 sun olo olis varmasti parempi. Ja siis voihan toki tehdä jotakin! Voit syödä lisärautaa. Jotakin rautatabletteja siis. Itse otan jokatoinen ilta c-vitamiinin kanssa.
  10. R

Tammikuiset 2024

Mulla on edellisissä raskauksissa ollut pahoinvointia vkoilla 6-11 että toivottavasti nytkään ei olisi sen pidemmälle. Oksentaa mun ei oo yleensä tarvinnu mutta semmonen 24h ällötys on ollut päällä. Nyt oon huomannu että alkaa jo vähän väsyttää enemmän. Onneksi sattui sopivasti nyt että jään jo...
  11. R

Haaveena vauva 2024

Voi että ompa nyt kova jännittäminen teillä että mistä moinen johtuu🙈 en yhtään tiedä tommisista tutkimuksista mutta voihan se tosiaan olla niin että enteilee jotain hyvääkin?!
  12. R

Joulukuiset

Sain kans nyt selvyyden että täälä pääsee kaikki halukkaat siihen. Tosi kiva juttu kun kuitenkin tarkempi ku tuo normi yhdistelmäseulonta.
  13. R

Joulukuiset

No oho! Oon ymmärtäny että tääläpäin otetaan vain jos NP-ultrassa jotain riskiä huomataan.
  14. R

Joulukuiset

Okei täytyypä kysellä tätä että voisko päästä🙏 Vissiin melko suuria alueellisia eroja että millä perusteella pääsee.
  15. R

Haaveena vauva 2024

Mä jo liityin tuonne tammikuisten ryhmään❤️ Tuu säki! Siellä on kovin hiljaista. Käyn täälä kuitenki jännäilemäs muidenki puolesta vielä ❤️ Mä tein kans eilen aamulla vielä testin ja ihan selkeät viivat tuli aamulla.
  16. R

Joulukuiset

Heips! Minä tuolta tammikuisista tulin kyselemään tuota NIPT juttua että millähän perusteella sen saa? Mulla ikää 35v ja mietin että voisko sitä sen perusteella saada?
  17. R

Tammikuiset 2024

Varasin nyt ekan neuvolankin jo ja laittoikin sen niin että oon just vkolla 8 raskaana että pääsee sitten jo kurkistamaan masuun ❤️
  18. R

Tammikuiset 2024

Täälä meilläpäin ultrataan ekalla neuvolakäynnillä vkolla 9. Ultra on toki antiikinaikainen mutta sillä näkee että kohdussa on jotain ja lyökö sydän. Sen takia ei oo tullut sitten koskaan käytyä muualla varhaisultrissa. Mä oon nyt vähä niinku uudella kierroksella kun vanhemmat lapset on 14,10...
  19. R

Tammikuiset 2024

https://aijaa.com/aGfAJh Ehkäpä minäkin nyt hyppään mukaan tammikuisiin ❤️ Tänään dpo 11 ja tämmösen viivan sain testiin illalla. Kuukautisista laskettu la 18.1. Neljäs lapsi tulossa❤️❤️❤️❤️
  20. R

Haaveena vauva 2024

https://aijaa.com/aGfAJh Siinä näkyy 🥰🥰🥰

Yhteistyössä