Hakutulokset

1. R

Haaveena vauva 2024

Kyllä ihan todella näitä ajatuksia välillä on. Varsinkin kun meillä nyt nuorin kohta 7v ja sillälailla elämä helpottanut ja mulla opiskelut kesken yms. Järjellä kun ajattelen niin tässä ei ole mitään järkeä aloittaa taas tätä hommaa alusta mutta en voi sydämelleni mitään että toivon vielä yhtä...
  2. R

Haaveena vauva 2024

Mies haki kauppareissullaan apteekista testiä ja oli oikein myyjälle näyttänyt kuvaa niin eikähän nuo nyt sitten ole niitä normi clearbluen viivatestejä sitten 🤣🙈 jatkan siis viivojen tiiraamista. Alan kyllä nähdä jo viivoja aivan kaikkialla mutta kivaa vaihtelua punaisiin viivoihin on nyt nuo...
  3. R

Haaveena vauva 2024

Ja onnea plussasta 🥰🥰🥰
  4. R

Haaveena vauva 2024

Mä hain kans lisää testejä ja samalta näyttää mun tuo pc testi ku sunki. Kyllä mäkin haen tuon digin huomenna että tulis joku selvyys 🤣 menkat ei oo alanmu eikä oo mitään tiputteluakaan niinku mulla yleensä ennen menkkoja.
  5. R

Haaveena vauva 2024

Ootteko testannu raskautta ovulaatiotestillä? Raskaustestit loppu ja aamulla pakko saada testata 🙈 ja yks ovistesti viä kaapis. Lueskelin että siinä vois ehkä näkyä kans jotaki? Rinnat on kipeytyny mutta se ny voi johtua siitä ku puristelen niitä koko ajan 🤣🤣🤣 vähä myös huonoa oloa ajoittain...
  6. R

Haaveena vauva 2024

Yritin kuvata mutta ei saa viä kuvaan näkyviin. Ja nyt mä rupesin muistelemaan että oliko toi onestep just se johon tuli tosi räikiä viivanpaikka näkyviin? Noh sen näköö sitte huomenna onko ruvennu yhtään vahvistumaan.
  7. R

Haaveena vauva 2024

Dpo 10 ja onestepin herkällä testillä haamuviivojen esiäiti testattu❤️ Ihan tuli testiajalla näkyviin. Aamuisen testin kaivoin viä roskiksesta ja siinä oli kuivuttuaan ihan selvä viiva. Toivottavasti lähtis nyt vahvistumaan 😍 ei tää testaaminen nyt viä toki tähän lopu 🤣🤣
  8. R

Haaveena vauva 2024

Testasin kans aamulla mutta ei kyllä pysty edes kuvitella viivaa siihen 🙈 nyt on toki vasta se dpo 9 että en ny viä menetä toivoa. Menkkamaista juikintaakin on jo mutta niin kauan ku ei tuu verta on toivoa.
  9. R

Haaveena vauva 2024

Mulla ihan samat fiilikset että alkuviikosta olin jotenki paljon toiveikkaampi kun nyt kun testaamisen ajankohta löhenee eikä oikein mitään oireitakaan ole niin en jaksa uskoa että oon raskaana. Vaikka tokikaan ei välttämättä viä olisikaan mitään oireita jos sattuiski niin ihanasti että olisinki...
  10. R

Haaveena vauva 2024

Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille ❤️ dpo 7 ja aika mateleee….. käyn sisäistä taistoa testaamisesta itteni kans🤣 luin jotaki toista ketjua jossa joku oli saanu plussan jo viikoilla 3+1 ja tein toki ittekki jo yhden testin 🤣🤣 mutta dpo:sta ei ollu mainintaa tuolla joka noinaikaisin oli...

Yhteistyössä