Hakutulokset

1. R

Haaveena vauva 2024

Jotkut on saanu iltapissasta vahvempiq viivoja ku aamuisin 🤔
  2. R

Haaveena vauva 2024

Sitä minäki tässä pohdin🤔 jos on kyse kemisllisesta raskaudesta niin en koe siitä hyötyvän jos sen saa testiin näkyviin mutta sitten menkat alkaakin.
  3. R

Haaveena vauva 2024

Mä kans mietin että laskinko nyt oikein tuon dpo kun torstaina tuli se plussa ovulaatiotestiin eli ovulaatio olisi sitten ollut perjantaina ja sekö on sitten se dpo 0? Eli nyt olisi dpo 5? Muuten tällä ny mitää väliä olisikaa mutta ku pitääs päästä jo testiä tekemään ku ovulaatiostaki on jo...
  4. R

Haaveena vauva 2024

mulla ooi täs kans heti ovulaation jälkeen semmosta ihan samanlaista kipua rinnoissa ku mitä on ollu aina alkuraskaudessa ja luinkin sitten että johtuu vain siitä kun ovulaatio menee ohi ja nyt ei tosiaan mitään tuntemuksia oo enää rinnoissa. Pitäis jotenkin nyt pystyä rauhoittua ja lopettaa tää...
  5. R

Haaveena vauva 2024

Onko muilla ollu semmosia menkkakipujen kaltaisia kipuja jo paljon ennen menkkoja? Kp 20 nyt ja yleensä kierto 28päivää. Erikoista kipua myös tuola kohdunsuulla. Ihme tuikkimista. Ja alaselkää myös vähän vihloo. Tässä nyt toki huomaan varmasti jokaisen oireen kropassani kun niitä oikein kyttään...
  6. R

Haaveena vauva 2024

Mikä dpo sulla on?
  7. R

Haaveena vauva 2024

Mulla dpo 3 ja kyllä jo niin on muka kans oireita 🤣🤣🤣🤣 sunnuntaina on dpo 9 ja ajattelin tehä ekan testin. Ei varmaan mitää järkeä mutta teempä silti 🤣 eikös se alkio ny kiinnitykki vasta joskus viis päivää hedelmöityksestä että ihan ei varmaan viä voi olla oireita 🤣🙈
  8. R

Haaveena vauva 2024

Mä tein kans noilla testeillä ja ihmettelin ku ei muuttunu miksikää se viiva. Ne testit loppui sitten multa ja hain apteekista lisää ovulaatiotestejä ja niihin sain sitte seuraavana päivänä jo vahvemman viivan ja illalla jo ihan selvän plussan. Voi olla että sama tulos olis tullu niissä...
  9. R

Haaveena vauva 2024

No nyt alkaaki sitten kunnon piinaviikot kun ovis ohi. Vähä nyt harmittaa että ei saatu dpo -4 talleteltua mikä jonku kaavion mukaan olis kans oikein hyvä päivä ollu. Tallettelut dpo -2, -1 ja 0. Nyt ei enää varmaan paikatkaa kestäisi enempää 🤣 ei muutaku oireita odottamaan tai kuvittelemaan 🤣🙏
  10. R

Haaveena vauva 2024

nyt ku pääsin tuosta ovulaation testaamisesta niin jo mietiin että mikähän ny olis fiksua sitte noitten raskaustestien kanssa ku lisää stressiä vain jos niitä kovin aikaisin tekee mutta oon kovin hätäinen luonne 🙈 mutta ku liian aikaisin tekee ja jos tulee nega niin sehän ei vielä tarkoita mitään.
  11. R

Haaveena vauva 2024

Oli pakko vielä tehdä yks ovistesti että onko vieläki plussa 🤣 olihan se! Kuinka monta päivää pitäs viä peittoa heilutella? 🤣 eilen on talleteltu ja mietiin että olisko sitte viä tänään mutta ei enää huomenna välttämättä.
  12. R

Haaveena vauva 2024

No nyt se tuli! Ovisplussa!! Aamulla oli vähä jo tummempi ku eilen illalla tehty testi ja sellaista kipuilua mitä oon ennenki yhdistäny ovulaatioon. Nyt tein uuden testin ja ihan on selvä plussa ja viivat ihan yhtä paksut ja tummat. Kp 15 siis tänään.
  13. R

Haaveena vauva 2024

Onko sulla minkä pituinen kierto yleensä? Mulla on nyt ollu kaksi peräkkäistä kertaa tasan 28päivän kierto. Joskus oli vähän pitempikin.
  14. R

Haaveena vauva 2024

ei vieläkään ku aivan hento viiva ovulastiotestissä ja kiertopäivä 14 tänään. Kattoin clearbluen ovulaatiolaskurilla että se ennustais mulle ovulaatiota vasta perjantaille. On tässä siis vielä toivoa että mulle ylipäätään edes tulee ovulaatio. Onko jollaki kokemusta siitä että ovulaatiota ei tuu...
  15. R

Haaveena vauva 2024

kiitos vinkistä! Muka luulin nyt bongailleeni jotakin limoja että olis semmosta kirkasta että voisko olla merkki oviksen lähestymisestä. Mutta tutkin nuo sun vinkkaamat sivut nyt ja alan bongailla 🤣🤣
  16. R

Haaveena vauva 2024

on kyllä raivostuttavaa tää ovulaatiotestien tekeminen 🤣🤣
  17. R

Haaveena vauva 2024

Kp 12 ja ihan juuri ja juuri pystyy ovistestistä jotaki hailua viivaa nähdä. Ei varmaan kannata testiä tuhlata ja tehdä iltaisinki ennenkö edes saa jonkilaisen viivan aamusta? Flo ennustaa keskiviikolle ovulaatiota mutta empä kyllä usko.
  18. R

Haaveena vauva 2024

Mä sain ekan 21v, tokan 25v ja kolmannen 29v. Ja nyt 35v(täytän kesällä 36v) haaveillaan vielä neljännestä ❤️
  19. R

Haaveena vauva 2024

Kiitti vinkeistä ❤️ En tosiaan ollenkaan tiedä koska mun ovis on niin taidan testailla aika tiheään. Viimeksi kivut tuli siinä kp 16 kohdalla mutta tiä ny sitte että tuleeko ne kivut mulla oviksen jälkeen vai ennen ovista 🤔
  20. R

Haaveena vauva 2024

Huh! Onneksi tänään tuli nuo raskauskeijulta tilatut ovistestit kun huomenna ajattelin kokeilla testata! Kierto vaihdellu 26-28 päivää ja huomenna kp 10. Nois ovulaatiotesteiskö nyt ei oo väliä testaako ihan ekana aamulla vai vasta vähä myöhemmin? Ja kuinkas nyt sitte kannattais testailla kun...

Yhteistyössä