Hakutulokset

  1. M

    Elokuiset 2024

    Mullakaan ei vielä mitään oireita, mutta aikaista onkin (4+1). Pientä turvotusta ja painetta alavatsalla. Oletteko vielä kertoneet kellekään?
  2. M

    Haaveena vauva 2024

    Mut voi siirtää plussanneisiin! Eli plussa 12/23. Myös piinailijoista voi poistaa. :love:
  3. M

    Elokuiset 2024

    Minäkin varovasti tänne jo kirjoittelen. Huomenna on vasta 4+0, laskettu aika 12.8. Taustalla pari keskenmenoa, niin en uskalla vielä iloita!
  4. M

    Haaveena vauva 2024

    Täällä nyt dpo11 ja viiva vähän vahvistunut. Pidän kaikki toiveet matalalla, kun taustalla on kaksi keskenmenoa. https://aijaa.com/r6FzhZ
  5. M

    Haaveena vauva 2024

    On kyllä tosi aikaista vielä saadakaan tummia viivoja. Milloin sulla pitäisi alkaa menkat?
  6. M

    Haaveena vauva 2024

    Haalea haamu täällä myös, dpo10. Jos tämä lähtee vahvistumaan, niin on tarttunut kyytiin heti kemiallisen/keskenmenon jälkeen. Viikko sitten olen tehnyt puhtaita negoja, eli edellisen raskauden hormonit ovat kaikki poistuneet ja nyt on jotain uusia meneillään. En saanut kuvaa kosteasta testistä...
  7. M

    Haaveena vauva 2024

    Taitaa olla dpo:t jääneet päivittämättä joltain päivältä, mulla on jo dpo8 tänään ja jonnakin sanoi hänellä olevan jo dpo9? Huomenna varmaan aloitan testailun…
  8. M

    Haaveena vauva 2024

    Ihan samoissa mennään, eli täälläkin toipumassa kemiallisesta ja samalla dpo1 menossa! Odottavan aika on kyllä pitkä... Mulla ei viimeksi DPO9 näkynyt mitään, eli täytyy varmaan odottaa nytkin pidemmälle.
  9. M

    Haaveena vauva 2024

    @Heinis2017 Mulle voi päivittää dpo -1 tänään sunnuntaina tai dpo 0 huomenna maanantaina!
  10. M

    Haaveena vauva 2024

    Täällä näköjään monet testaavat ovista aamuin illoin, mutta kuitenkin kaikissa ohjeissa neuvotaan tekemään se vain kerran päivässä samaan kellonaikaan. Mutta ilmeisesti sillä tyylillä voikin jäädä huippu huomaamatta?
  11. M

    Haaveena vauva 2024

    Perustin nyt whatsapp-ryhmän pitkään odottaneille, meitä on siellä tällä hetkellä kolme. Tervetuloa muutkin! <3 (laita yv:llä nro)
  12. M

    Haaveena vauva 2024

    Onnea kaikille plussanneille! Ihana aalto tuli. Mites @Noups testasitko tänään? Täällä kp10 (jos ajattelen km-vuotoa menkkoina). Limat bongattu.
  13. M

    Haaveena vauva 2024

    En vielä perustanut! Mulle voi laittaa yv:nä puh.nron jos haluaa ”purkuseuraa”.
  14. M

    Haaveena vauva 2024

    Aika syvissä vesissä tänään. Olisko kiinnostusta pienehkölle whatsapp-ryhmälle? Erityisesti olisi kiva jutella niiden kanssa, joilla yritys on kestänyt yli vuoden ja joilla on ollut keskenmenoja.
  15. M

    Haaveena vauva 2024

    Täälläkin koronaa, huoh! Oli tarkoitus käydä alkuviikosta gynellä katsomassa, että km:n jälkeen kaikki ok, mutta en nyt pääsekään. Mulla on ollut myös antibioottikuuri toiseen vaivaan tässä kierrossa, eli en ehkä uskalla elätellä onnistunutta raskautta antibioottien ja koronan vuoksi. :/ Mutta...
  16. M

    Haaveena vauva 2024

    Tää ei ehkä ole sellainen lause, jota ajattelet, mutta mulle tää on merkityksellinen: ”Elämä on elämisen arvoista myös ilman vauvaa”. Sen toistaminen ja uskominen. Mulla on toki jo ennestään lapsia.
  17. M

    Haaveena vauva 2024

    Tämä on kyllä niin ihana ryhmä! Kiitos kaikille vertaistuesta ja myötäelosta ilossa ja surussa. <3
  18. M

    Haaveena vauva 2024

    Täällä vuotaa kunnolla, hyvä ettei ehtinyt lista vielä päivittyä. Mut voi siis poistaa piinailijoista ja laittaa kp1. Kiertolistaan voisi muuttaa kierron kestoksi 27-28 päivää - mulla on ollut niitä pidempi kierto viimeksi helmikuussa. Yllättävän tyyni olo, varmaan kun olin ollut tästä niin...
  19. M

    Haaveena vauva 2024

    Ihanaa, että joku uskoo vielä mahdollisuuteen! <3 Mutta eikös raskausviikot lasketa ovulaatiosta eikä menkkojen alusta? Eli lauantaina oli mun ovis (2+0) ja viime lauantaina menkkojen piti alkaa (4+0). Mun kierto on ollut nyt aika pitkään 27-28 päivää, ovis kp 13-14 - oireet on niin selkeät...
  20. M

    Haaveena vauva 2024

    Ehkä mut voi nyt siirtää tuonne plussanneisiin kuitenkin, tulen sitten takaisin kiertolistalle kun vuoto alkaa. Ja piinailijoista voi poistaa myös. Eli plussa 11/23.

Yhteistyössä