Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2024

Tein nyt aamulla digin ja se näyttää Raskaana 1-2, vaikka tänään on 4+2 tai mahdollisesti jo 4+3. Mitäs seuraavaksi, pyydänkö hcg-mittauksen? Usko nolla.
  2. M

Haaveena vauva 2024

Dpo11 täälläkin ekat haamut.
  3. M

Haaveena vauva 2024

En tehnyt tänään. Huomenna teen, mutta uskoa on 5%. Oikeastaan toivon, että vuoto alkaisi nopeasti (ja itsestään! Mullahan oli vuosi sitten kkm), niin pääsisin kunnolla suremaan ja sitten uuteen kiertoon.
  4. M

Haaveena vauva 2024

Sinne vaan! Mä kävin kans gynellä oudon välivuodon vuoksi eli vuosin silloin verta. Sitten vaan riisuin alkkarit siteineen verhon taakse ja äkkiä pedille makaamaan :D, siinähän on sellainen paperi suojana.
  5. M

Haaveena vauva 2024

Oon tehnyt kolmen eri merkin testejä ja kaikkiin tulee haalea viiva, ei mitään eroa mihin aikaan päivästä teen tai minä päivänä olen tehnyt, nyt jo siis neljänä päivänä. Yleensä en saa testeihin yhtään mitään, eli jotain kyllä tapahtuu. Ja menkat eivät alkaneet tänään. Kohdussa on myös paljon...
  6. M

Haaveena vauva 2024

Ajattelin nyt vielä huomenna kokeilla digillä, jos ei vuoto ennen sitä ala. Missä vaiheessa digin pitäisi näyttää 2-3, jos raskaus eteneekin?
  7. M

Haaveena vauva 2024

Täällä ei viivat vahvistu, suorastaan haalenee. :( Tämä nyt pregcheck ja dpo13. Aiemmissa raskauksissa on tässä vaiheessa ollut paaaaljon tummempi viiva jo. Oon siis kolmena peräkkäisenä päivänä testannut myös herkillä ja viiva ei tummu lainkaan niissä. Kemiallinen? Kohdun ulkopuolinen...
  8. M

Haaveena vauva 2024

No ei ole tummunut mun silmään… Tämä kyllä eri testi. Pitäisi varmaan jo olla tummempi, kun dpo12. :/ https://aijaa.com/DJmnJp
  9. M

Haaveena vauva 2024

Kiitos onnitteluista! Pelottaa, kauhistuttaa, ilostuttaa, jännittää!! Pahinta olisi testata huomenna nega. Toivottavasti vahvistuu! Lauantaina pitäisi alkaa menkat.
  10. M

Haaveena vauva 2024

Dpo9 mulla oli siis ihan nega, mutta tänään dpo11 näyttää tältä. Voisko olla??? https://aijaa.com/W3c7jQ
  11. M

Haaveena vauva 2024

Dpo9 ja nega. :( Joka kierto sitä miettii, että missä vaiheessa kertoisi kavereille ja perheelle plussasta, jokohan jouluna näkyisi mahaa jne jne... Ja aina putoaa niin korkealta negoihin. Alkaa mennä myös jo syviin vesiin, kun ”en voi tulla äidiksi”. Ja mulla siis on lapsia kuitenkin jo...
  12. M

Haaveena vauva 2024

Onko muilla sellaista jännää tuikkimista munasarjoissa ovulaation jälkeen? Ilmeisesti keltarauhanen siellä kirvelee. Tänään ollut voimakasta kipua, dpo7.
  13. M

Haaveena vauva 2024

Unohdin laittaa aiempaan viestiin, että saa lisätä piinalistalle! Tänään siis dpo1. Mulla ei toimi puhelimella lainkaan nämä muotoilut eli en saa väriä vaihdettua.
  14. M

Haaveena vauva 2024

Täällä dpo0 eli valmiina piinailemaan. Heinäkuinen vauva olis ihana. <3
  15. M

Haaveena vauva 2024

Täällä kp1. Kohti uusia pettymyksiä!
  16. M

Haaveena vauva 2024

Täällä edelleen negaa, lauantaina pitäisi alkaa menkat. Nyt on jo vuosi mennyt keskeytyneestä keskenmenosta. :/
  17. M

Haaveena vauva 2024

Tämä!! Tein eilen dpo9 testin ja oli puhdas nega. Mutta aina sitä voi jonkun viivan siihen kuvitella, kun tosissaan vääntelee ja pinnistää… xD
  18. M

Haaveena vauva 2024

Täällä dpo0, piinat käyntiin! Saa laittaa listoille (väri ei toimi).
  19. M

Haaveena vauva 2024

Täällä tänään sunnuntaina kp1. (En saa värjättyä.) Vuosi täynnä yritystä ja kohta tulee kkm:stäkin jo vuosi. :/
  20. M

Haaveena vauva 2024

Täällä kp26/27-28, dpo:sta ei tietoa. Aamulla pissasin purkkiin ja eka testi lipesi sinne kokonaan ja näytti selkeää haamua. Tein toisen testin samasta näytteestä normaalisti ja oli nega. Onko muilla kokemuksia siitä, että jos pissaa menee siihen viivojen kohdalle, niin näyttäisi virheellistä...

Yhteistyössä