Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2024

Uhhh kuulostaa tutulta! Mulle kirjoitettiin kans Terolutit oviksesta alkaen, jos vuoto jatkuu edelleen silloin, mutta ovikseen päättyi ja oli tosiaan 9 päivää pois. Ovis oli aivan selkeä ja nyt kyllä luteaalivaihe jäi liian lyhyeksi. Vuoto on myös tosi runsasta nyt. Minkä ikäinen olet? Mä oon...
  2. M

Haaveena vauva 2024

Kierto aivan sekaisin, menkkojen jälkeen tuhruvuotoa ovikseen saakka, eilen jatkui taas tuhruvuoto, tänään dpo10 ja olisin testannut, mutta tänään onkin kp1! Ei ole koskaan ollut näin lyhyttä kiertoa (24 pvää). Onko muilla ollut välivuotoja ja kiertojen lyhentymistä yhtäkkiä?
  3. M

Haaveena vauva 2024

Dpo0 tänään.
  4. M

Haaveena vauva 2024

Täällä kp1 tänään. Mulla on nyt yhtäkkiä ollut pari 27 päivän kiertoa, vaikka yleensä on vähintään 28, useimmin ollut 30 tai 31. Pitääkö huolestua? Heti googlettelin ja nyt pelkään, onko aikaisen menopaussin oireita. Mulla ikää vasta 33v.
  5. M

Haaveena vauva 2024

Tänään kp4. Tässä kierrossa ei oikein yritystä ollutkaan. Myös tämä tuleva kierto varmasti pidetään taukoa henkilökohtaisista syistä. Mun tietoihin voisi myös laittaa kkm 10/22.
  6. M

Haaveena vauva 2024

Voi @Mollama!! Mulla meni kkm toipumiseen henkisesti ehkä noin kuukausi. Eka viikko oli pahin, luulin etten selviä. Kyllä siinä kävi niin syvällä sen tuskan vuoksi. Mutta voin luvata, että se helpottaa. Puhu, puhu, puhu ja puhu. Kaikille, rehellisesti. Vertaistukea löytyy myös hurjasti, niin...
  7. M

Haaveena vauva 2024

Tänään sunnuntaina kp1 kuten pitikin!
  8. M

Haaveena vauva 2024

Täällä dpo13. Testasin negat dpo9 ja dpo11. Aiemmissa raskauksissa (niin syliin asti päässeissä kuin keskenmenneissä) on aina näkynyt jo dpo10 hailakkaa viivaa, joten en ajatellut enää tässä kierrossa testata. Mutta olen kuitenkin piinailijoissa siihen saakka, että uusi kierto käynnistyy...
  9. M

Haaveena vauva 2024

Siirryn piinailijoihin, tänään lauantaina dpo0. Sit vaan sormet ja varpaat ristissä!!
  10. M

Haaveena vauva 2024

Täällä kp2, voi poistaa myös piinailijoista. Kohti uusia pettymyksiä!

Yhteistyössä