Hakutulokset

  1. N

    päiväkoti vai perhepäivähoito

    ehdottomasti päiväkotiin!
  2. N

    MIetin ja mietin...jospa vielä yksi?

    Odota vielä muutama vuosi, ja tee sitten iltatähti. Itselläni on vanhimman ja nuorimman välillä 15 vuotta ikäeroa, enkä ketään antaisi pois. Mutta on ihan erilaista olla äiti kaksikymppisenä, kun lähemmäs nelikymppisenä (nyt 38-v). Raha-asiat alkavat olla paremmalla tolalla, ja elämä muutenkin...
  3. N

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Kurikka ja 4 lasta; 16-v tyttö, 14-v poika, 5-v poika ja 8kk vanha tyttö[code] =)
  4. N

    kummajaisiako??

    Olen 38 vuotias, ja olen ollut mieheni kanssa jo yli 20 vuotta yhdessä. Meillä on neljä lasta (16, 14, 5 ja 8 kk). Tunnen itseni erilaiseksi, kun olen edelleen saman kanssa naimisissa. Monet ihmisetkin kyselevät, että ovatko kaikki lapset saman isän kanssa tehtyjä??? Kun on niin pitkä tuo...
  5. N

    d-vitamiini lisä

    Hei Me olllaan annettu lapsille tuon ikäisenä ja vähän pienempänäkin jo Minisun-tabletteja, joita saa apteekista. Maistuvat hyvältä ja lapset on ottaneet sen paljon mieluummin kuin tipat.
  6. N

    positiivisia kokemuksia..

    mustakin synnytys oli ihanaa
  7. N

    onko meitä täällä paljonkin?

    yksi keskenmeno minulla myös, tapahtunut kaksi vuotta sitten
  8. N

    Suurperheiden äidit! =)

    Missä asutte?
  9. N

    äidit seinäjoen lähistöltä

    Hei B) Täällä olis neljän lapsen kotiäiti Lapualta,kaikki lapset ovat vielä alle 6 vuotiaita ja vanhin aloittaa eskarin nyt parin viikon päästä. Jos haluat tutustua paremmin niin laitathan mailiosoitteesi tänne niin pistän sit sulle meiliä tulemaan =)

Yhteistyössä