Suurperheiden äidit! =)

vio
=) täälläkin kaivattais uutta seuraa. Olen tuleva suur perheen äiti. Ennestään kolme tyttöä ja nyt olisi poika tulossa ensi maaliskuussa.
Itellä ikää 25v ja lapset -96 -99 -03. Ja vantaalla asustellaan.
Saapi pistää viestiä tulemaan,päivisin on melko tylsää kun junnu nukkuu ja isoin koulussa ja yksi kerhossa. :wave:
eli laittakaa tännekin päin postia. :attn:
 
Pitkäaikainen ystävä
Moi! Täällä myös 3 tytön ja yhden pojan äiti ystäviä vailla! Olen naimisissa, käyn töissä ja harrastan kaikkea pientä! Os. galaxylady65@hotmail.com
:flower:
 
Hei vain kaikille!!!
Ihan ekaksi pyydän anteeksi,että tuli näin pitkä tauko...kaksi nuorinta ollut tauotta kipeinä lokakuun alusta asti...unohdin ihan totaalisesti koko jutun...tälläkin hetkellä 3v korvatulehduksessa,ja 1v ollut kuumeessa keskiviikosta saakka.ihanaa tauti aikaa! mun ossa on mikkola.satu@gmail.com jos joku haluaa mailailla...siellä käyn päivittäin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2004 klo 21:03 onnensirkka kirjoitti:
Edellisessä onkin väärä osoite.
Oikea on onnen_sirkka@jippii.fi
Hei Onnen sirkka!
Olen yrittänyt sinulle mailia laittaa kumpaankin osoitteeseen huonolla tuloksella. Toivottavasti tätä kautta tavoittaisin sinut.
Helluhan@hotmail.com
 
täälä olisi 25v äippä pirkanmaalta =) perheeseeni kuuluu -99 ja -02 syntyneet pojat ja 8kk ikänen tyttö ja masuasukki :whistle: ja olen naimisissa.
minulta löytyy sposti ja myös mese mutta meseossan saa spostin kautte :D

susa_laine@gmail.com
 

Yhteistyössä