Hakutulokset

  1. T

    Elokuiset 2023

    Hain aamupäivällä pahoinvointirannekkeen kokeiluun. Tämä saattaa toimia, äsken oli taas niin kova nälkä, että maha vaan huusi. Pystyin siitä huolimatta tekemään itselleni ruokaa kakomatta, toisinkuin eilen. Vähän sitä rannekkeen paikkaa joutui hakemaan ja oikea ranne meinasi kipeytyä niin hain...
  2. T

    Elokuiset 2023

    Ihanaa, että ultrassa kaikki oli hyvin! 💝 meillä on ensi torstaina. Mullakin alkoi aattona pahoinvointi iltapäivän aikoihin, ihan oksu tuli. Äitini siinä jotain virusta epäili, kyllä oli vaikeeta 🤢 sain vaan mandariineja syötyä. Tänään yritän syödä jotain vähän "kokoajan" vaikkei mieli...
  3. T

    Elokuiset 2023

    Toivottavasti teidän varhaisultrassa oli kaikki hyvin 🙏💝
  4. T

    Elokuiset 2023

    Moikka 😊 Ei kerrota vielä jouluna. Odotellaan ainakin siihen nt ultaan asti, ellei pidempääkin. Tuota graavilohta olen itsekin tässä pohtinut, että miten sen nyt välttäisi vaivihkaa.. vaikeeta tulee olemaan 😂
  5. T

    Elokuiset 2023

    Moikka! Onnea plussasta 😍
  6. T

    Haaveena vauva 2023

    Ennen plussaa ei ollut finnejä. Ainut mistä olisin voinut arvata plussan, (jos olisin osannut) oli kipeät rinnat ja yöunien rikkonaiseksi muuttuminen. Siis plussa kirjaimellisesti on vienyt yöuneni. Nyt viikon valvonut. 😅
  7. T

    Elokuiset 2023

    Onnea sinulle! Kivahan se on jos ei tarvitse kauheasi oireista "kärsiä" :) Luin jostain, että oireet tai oireettomuus ei kerro sikiön voinnista mitään <3 Täälläkään ei vielä pahoinvointia ole, saas nähdä alkaako viikoilla 6-7 kuten useilla taitaa käydä :) Makea ei maistu täälläkään! Ennen meni...
  8. T

    Elokuiset 2023

    Onneks tosiaan kohta saa lepäillä! Tänään tää väsymys on ollut ihan kamalaa, en saanut taaskaan yöllä nukuttua.. mikä siinä on, että sitten päivällä voi nukkua :D Siskolleni avautuessa sanoi, että hänellä oli ihan samaa, kesti muutaman viikon. Tietää olevansa raskaana jo ennenkuin testi näyttää...
  9. T

    Elokuiset 2023

    Onnea plussanneille, kivaa kun on tullut lisää porukkaa mukaan! :love: Tää rytmin muuttuminen on jännä oire. Plussasta asti oon tässä suunnilleen valvonut yöt.. siis pyörinyt koko yön jonkinlaista koiranunta nukkuen. Ekoina päivinä laitoin sen sen piikkiin, että tuoreesta plussasta oon niin...
  10. T

    Elokuiset 2023

    Onnea!! :love:
  11. T

    Elokuiset 2023

    Nytkun kävin noita oireita enemmänkin tunnustelemaan niin joo, alavatsassa tuntuu sellaista jännää vihlasua välillä, enemmän etupuolella. Mulla tuntuu menkat aina selässä tosi kovasti, niin tää on erilaista. Väsymystä ei ole vielä havaittavissa, mutta sellaista jumitusta kylläkin. Olen vieläkin...
  12. T

    Elokuiset 2023

    Kiitos! Onnittelut sinullekin :love: Tuo Perhe-Artehan on näköjään ihan huomattavan paljon edullisempi kuin paikalliset Terveystalo ja Mehiläinen. Meiltä olisi Lahteen 1,5h ajomatka, ei paha, juttelen illalla miehen kanssa jos hänkin innostuisi ajatuksesta :) Oireita on aika vähän vielä...
  13. T

    Elokuiset 2023

    Moikka! Onpa kivaa kun olit tehnyt ketjun! Siirrynpä tuolta haaveilijoista tälle puolelle :) Täällä nyt pitäisi olla 4+0, laskettu aika kuukautisista laskettuna olisi 17.8. Pysyisipä mukana ja olisipa kaikki hyvin. Varhaisultraa olenkin jo googlaillut, mutta meilläpäin aika hintavaa on, pitää...
  14. T

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos tsempeistä ja onnitteluista! ❤ Ei meinattu miehen kanssa saada unenpäästä illalla kiinni kun oltiin ihan epäuskoisina ja täpinöissä ja mitä kaikkea. Pakko myöntää, että en ois uskonut, että tämä on totta! Täällä vaan tyhmä hymy naamalla painetaan menemään! 😂 Aamuinen diginäyttö sanoi...
  15. T

    Haaveena vauva 2023

    Apua 😅 en varmaan usko ennenkuin menkat on todella myöhässä. Tämä kierto oli koronan jälkeinen kierto ja oviksen bongauskin jäi epävarmaksi, en yhtään laittanut toivoja tähän kiertoon. Sydän hakkaa, hikoiluttaa, hymyilyttää.. iiks 😂😍
  16. T

    Haaveena vauva 2023

    https://aijaa.com/WepFmI Sellainen haamuviiva siihen sitten tuli, melko haaleasta virtsasta testattu. Piti sitten mennä heti uudestaan apteekkiin, että saa sen diginäytöllisen aamua varten 🙏 Tänään dpo 13
  17. T

    Haaveena vauva 2023

    Pitkästä aikaa täällä :) Olen käynyt paljon tunteita läpi tässä viime aikoina. Alun innostus on vaihtunut sellaiseen pessimismiin etten aina olisi niin pettynyt. Minulla pitäisi alkaa myös näinä päivinä menkat. Olen eilisestä asti kuvitellut rintoja araksi ja kohdussa jotain elohiirimäistä :O...
  18. T

    Haaveena vauva 2023

    Meillä taas mies oli ihan varma, että kestää pitkään ennenkuin tärppää, itse jostain syystä ajattelin, että suht nopsaan varmaan.. 😅 Minäkin kerron hänelle, kun on panoviikko tulossa, että tietää varautua hommailemaan joka toinen päivä. Kyllä se sitten aina kyselee, että mitä testi sanoo. Ihan...
  19. T

    Haaveena vauva 2023

    Yhden kierron perusteella vasta voin sanoa, mutta täällä oli ovis 2 päivän päästä ekoista limoista. Täällä alkoi menkat eli yk3.. Tiedän ettei se ole paljon ja moni joutuu odottamaan vuodenkin ennen tärppiä, mutta saahan sitä olla pettynyt... Tuli vastaan tarjous lapsettomuusklinikalle nyt...
  20. T

    Haaveena vauva 2023

    Sano heti, ehtii hän sulattelemaan asiaa hetken verran ennen tositoimia. Minäkin voisin kyllä ilmoittaa miehelle, että pillerit on loppuneet ja saa käyttää kumia jos haluaa, ei me yhdessä päätetä syönkö minä hormooneja, minä sen päätän. Tietenkin vauvan tekemisestä päätetään yhdessä.

Yhteistyössä