Hakutulokset

1. T

Haaveena vauva 2023

Meillä siitä puhuttiin 1-2kk ennenkuin ryhdyttiin tositoimiin. Molemmat varmaan tarvitsi siihen sellaista sulattelua, että onko nyt varmasti molemmat mukana tässä. Sitten kun ehkäisy jäi pois niin oltiin varmoja. Minä olen tällainen hitaasti lämpeävä :D Kuuntelin eilen hei baby podcastin...
  2. T

Haaveena vauva 2023

Mielenkiinnosta just itekin harkitsen niiden tikkujen hankkimista, oishan se kiva tietää milloin se ovis varmasti on. Ja ollaan harrasteltu joka toinen päivä seksiä, kun jostain lukaistiin ohjeeksi, että sen verran vähintään pitäisi, meille se on aika suuri määrä 😂😂
  3. T

Haaveena vauva 2023

Minut voisi poistaa kiertolistalta KP tänään oikeasti 15, ovista en ole tikutellut, enkä bongannut. Yleensä ovislimat bongaan, joten niitä vielä odotellessa. Tuleeko ne muilla muuten ennen vai jälkeen ovulaation? Jos tästä kierrosta ei nappaa niin sitten ostan ovulaatiotestejä, ei meinaa jaksaa...
  4. T

Haaveena vauva 2023

Uusi haaveilija täällä ilmoittautuu, olen täällä ujona seuraillut muutaman viikon. Ollaan molemmat 34-vuotiaita, esikoista yritetään. Kesällä sovittiin, että syksyllä jätetään ehkäisy pois ja tjottaillaan.. Nyt yhden kierron jälkeen joudutaan vissiin mekin myöntämään, että vähän enemmän...

Yhteistyössä