Hakutulokset

  1. M

    Toukokuiset 2023

    Täällä yksi outovatsa hep! Ihan vaihtelee päivästä/viikosta riippuen, välillä kovalla, välillä löysällä, välillä monta päivää ummessa jne 😅
  2. M

    Haaveena vauva 2023

    Mä käytin plussakierrossa macaa jauheena smoothien seassa, en tiedä sitten oliko vaikutusta vai ei 😁 mutta ainakaan mitään muita erikoisia oireita ei tullut! Ja vierailija kysyi dpo9 plussasta, mä tein haamun dpo10. Eli ehkä voisi joku haamujen haamu näkyä? Tämän keskustelun perusteella...
  3. M

    Toukokuiset 2023

    Eikö maksan toimintaan viittava kutina painotu kämmeniin, jalkapohjiin ja vatsaan? Onko sulla kaikkialla vai em. alueilla? Itse käytän Ceravea! 😊 Onko kaikki muuten siirtyneet johonkin fb-ryhmään kun täällä on kovin hiljaista?
  4. M

    Toukokuiset 2023

    Täällä alkoi 12+ päivillä pahoinvointi helpottamaan. Välillä saattaa tulla, mutta lievempänä kuin aiemmin. Eilen oli NT-ultra, meillä niskaturvotusta 1,9mm ja hyvät riskiluvut saatiin 😊 ja kaikki oli muutenkin niinkuin pitää! Lisäksi eilen tarkentui ultrassa la 30.4., eli oli hiukan isompi...
  5. M

    Toukokuiset 2023

    Suuret pahoittelut @Selis ja voimia! ❤️
  6. M

    Toukokuiset 2023

    Sama homma, täälläkin pitäisi viimeistellä oppari 😂 nyt 11+0
  7. M

    Toukokuiset 2023

    Alkoi pikkuhiljaa, joten tarkkaa aikaa on vaikea sanoa mutta 5-6 alkoi selkeästi voimistumaan, sitä ennen oli kuulostelua että mikä on mitäkin ja oireet olivat vielä lieviä mutta olemassa 😁
  8. M

    Toukokuiset 2023

    Mulla kans ekat labrat takana :) Täällä päiviä 10+2, mennään melkein samoissa!
  9. M

    Toukokuiset 2023

    Heissulivei! Tännehän on tullut ihanan paljon lisää porukkaa <3 Mä olen oman voinnin takia pysynyt en vain takavasemmalla vaan kokonaan pois. Pahoinvointi ja kaikki muutokset on olleet henkisesti kovin kuormittavia. Kaikki kuitenkin hyvin täällä :) Ekat neuvolakäynnit ollaan jo käyty ja...
  10. M

    Toukokuiset 2023

    Täällä pahoinvointi jatkuu. Tuntuu että vaikea selvitä töistä, ja ke pitäisi lähteä käymään työmaalla 🤢 En haluaisi missään nimessä kertoa vielä esimiehelle. Onko mahdollista saada sairaslomaa ilman, että raskaus tulee ilmi? 😅
  11. M

    Toukokuiset 2023

    Täällä uutena oireena päänsärky! 😵‍💫 Miten kestätte pahoinvointia ja onko siihen mitään apuja? Mulla on 247 etova olo, eikä syöminen vaikuta - syömättömyys kylläkin. Tosi vaikea syödä mitään, kun kaikki ällöttää, joten olen mennyt ihan mielitekojen mukaan. Ruoanlaitto on ihan pois laskuista.
  12. M

    Toukokuiset 2023

    6+ viikoilla alkaa syke näkymään 😊 mä mainitsin juuri tuossa ylempänä että meillä näkyi vu:ssa eilen viikoilla 7+2 oikein selkeästi syke 😊
  13. M

    Toukokuiset 2023

    Ultrakuulumisia! Kaikki hyvin, raskaus oikeassa paikassa ja vastasi 7+ viikkoa ❤️ Tänään siis 7+2. Sentti oli mittaa! Nähtiin sykekin ❤️
  14. M

    Toukokuiset 2023

    Juu päivitetään itse 😊
  15. M

    Toukokuiset 2023

    Odottelen innolla ja jännityksellä perjantain varhaisultraa! Tosi uupunut ja väsynyt pahoinvoiva olo oikeastaan melkein 247. Ja uni maistuu 9-10h yössä 😅 harmittaa etten ole tuon pahoinvoinnin takia päässyt harrastamaan ollenkaan, tänään ajattelin kokeilla mennä pitkästä aikaa tallille...
  16. M

    Toukokuiset 2023

    Täällä ei jännitä kertoa, mutta samoja fiiliksiä muuten @Kiemura. Olotilat on välillä niin pahoja, ja ensimmäisen raskauden ollessa kyseessä kropan muutokset pelottaa. Ja tietysti koko elämänmuutos 😅
  17. M

    Toukokuiset 2023

    TOUKOKUISET 2023🌺 Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen. 1.5. Fiafia, ensimmäinen lapsi, HUS 2.5. Milaas, ensimmäinen, KHKS 3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS Minni35, kolmas, KSKS Nova 4.5. 5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS. 6.5. 7.5. 8.5. 9.5. 10.5. Miumau2, toinen lapsi, HUS 11.5...
  18. M

    Toukokuiset 2023

    Täällä jatkuvaa etovaa oloa. Niin paha, että itkua tulee tihrustettua välillä 😞 vieläkään en tosin ole oksentanut.
  19. M

    Toukokuiset 2023

    Joo 4nniin4 poistui ketjusta niin ei sitä myöten päivitäkään. @Kiemura viesti on seuraavana, onko sulla kiinnostusta alkaa päivittämään tuota la-listaa? 😊 Kävin tänään työreissulla, ei toi kamala väsymys ja pahoinvointi ainakaan helpota olemista.. Varhaisultraan reilu viikko, jännää!
  20. M

    Toukokuiset 2023

    Voimia ja jaksamista @4nniin4 ❤️

Yhteistyössä