Hakutulokset

1. M

Toukokuiset 2023

Netistä löytyy vähän vaihtelevaa tietoa vu:sta, mutta ilmeisesti esim. 7+0 ja siinä ympärillä on hyvä 😊
  2. M

Toukokuiset 2023

Meillä ei oo päivissä sitten paljon eroa! Omien laskujen mukaan nyt 4+6, neuvolan mukaan 5+0 😊
  3. M

Toukokuiset 2023

Täällä mies on kanssa tukena, mutta selkeästi häntä pelottaa enemmän keskenmeno (edellisten kumppaneiden kanssa kokenut kaksi varhaista keskenmenoa 😞). Mutta kuuntelee kyllä mielellään kun kerron kaikista oireista ja haluan puhua kaikkeen raskauteen liittyvästä. Ja linkkaan hänelle noita...
  4. M

Toukokuiset 2023

Toivotaan että on harmitonta ❤️
  5. M

Haaveena vauva 2023

@SandraB Voimia ja hirmuisesti tsemppiä 💔❤️ Mulla ei näkynyt dpo9 mitään mutta dpo10 tuli jo selkeä haalea!
  6. M

Toukokuiset 2023

Ihan jotain yksittäisiä kertoja on jomottanut alaselkää, enempi tuntuu juilivan alavatsaa. Mulla oli teininä tosi usein tosi voimakkaat selkäsäryt menkkojen aikaan, mutta mitä vanhemmaksi olen tullut niin ne on lieventyneet. Liekö näillä sitten joku yhteys.
  7. M

Toukokuiset 2023

Mä oon taas ollut ihan käsittämättömän seesteinen - kunnes viimeisenä parina päivänä oon alkanut itkemään TODELLA herkästi 😂 Toi seesteisyys on naurattanut molempia, normaalisti reagoin kaikkeen aika isosti.
  8. M

Toukokuiset 2023

Ihanaa että tulee lisää plussia ❤️ Nyt vaan toivotaan että meillä kaikilla menee kaikki hyvin! Täällä tänään omien laskujen mukaan 4+5 (neuvolan mukaan 4+6). Pohdittiin tuossa varhaisultraan menoa, mutta miehellä on juuri kahden viikon (tai siis arkipäivät pois) työreissu silloin kun ajateltiin...
  9. M

Toukokuiset 2023

Mulla on pyörinyt 36.8-37.2 välillä plussan jälkeen. 😊
  10. M

Toukokuiset 2023

Pitäisikö meidän tehdä samanlaista listausta kuin muissa ryhmissä tuohon ekaan viestiin - haluaisitko/jaksaisitko @4nniin4 alkaa päivittämään? Tyyliin nimi / la / monesko lapsi / synnytyspaikka Eli mulla olisi @Milaas / 3.5. / 1. / KHKS

Yhteistyössä