Hakutulokset

1. M

Toukokuiset 2023

Rinnat turvoksissa, mutta ei vielä kovin kipeät - vähän arat. Valkovuodon määrä lisääntynyt, jonka mieskin on huomannut 😄 alavatsaa nippailee tasaiseen tahtiin, vähän menkkamaista kipua muttei ihan samanlaista. Voimakkuus vähän vaihtelee, mutta on siedettävää. Välillä iskee ihme väsymys, muttei...
  2. M

Toukokuiset 2023

Meillä eka neuvola eli terveydenhoitajan tapaaminen myös 26.9.! Eka lääkäri eli ilmeisesti eka ultra(?) seuraavalla viikolla eli 4.10. 😊 varhaisultraa ei olla varattu, vielä pohditaan mennäänkö. Alan kallistumaan sen puolelle.
  3. M

Haaveena vauva 2023

Onko se se tarjouspaketti missä on x määrä raskaustestejä ja x määrä ovistestejä? Jos ne on niitä one+step -merkkisiä, niin apteekin herkkä on herkempi (raskaustestissä siis). Mulla nuo one+stepin rtestit ja tulokset oli verrannollisia pc:hen 😊
  4. M

Toukokuiset 2023

Tästä olen erittäin onnellinen kun ollaan yhdessä oltu tuossa haaveilu-ketjussa! 😍 Kuten myös tietty muista plussista ❤️
  5. M

Toukokuiset 2023

Jee ihanaa että toukokuisille oma ryhmä! Tein ekan haamuplussan la 20.8. jolloin dpo 10. Tänään sitten tuli jo Onestepiinkin vahvat viivat. :) Tänään oli myös eka soitto neuvolaan - jotenkin tuntuu ihanan konkreettiselta! Neuvolan mukaan mulla viimeisistä kuukautisista laskettuna nyt 4+3 (itse...
  6. M

Haaveena vauva 2023

Mä tilasin Raskauskeijulta One+step-merkkisiä ja oon ollut tyytyväinen 😊
  7. M

Haaveena vauva 2023

Hcg tuplaantuu oliko se 36-48h välein joten älä vielä säikähdä ❤️ Jos joka toinen pv vahvistuu niin se on hyvä! Mulla on ollut niin että joka toinen pv tulee vahvempia viivoja.
  8. M

Haaveena vauva 2023

Pc on kans mun mielestä tällä lyhyellä kokemuksella hyvä kuin myös apteekin herkkä (ehkä jopa parempi!). Mulla tosin myös onestepit on toiminut. Kai tämäkin on yksilöllistä, luulisin 🤔 Ootko testannut joka päivä vai joka toinen?
  9. M

Haaveena vauva 2023

Tänään tuli vahvat viivat myös onestepiin (dpo 16), joten eiköhän mut voi siirtää jo plussanneissiin 🥰 Plussatuulia toivon isosti kaikille ❤️ Jään taustalle seurailemaan koska tästä ryhmästä on tullut hirmu tärkeä ja täällä on mieletön yhteishenki! Eli @Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
  10. M

Haaveena vauva 2023

Joo hei mä muistan kans että samasta on puhuttu mistä @Kyfi mainitsee! Eli saattaa haalistua ja sitten taas nopeasti vahvistuu!
  11. M

Haaveena vauva 2023

Onnea!!! ❤❤❤ Jos(ja toivottavasti kun) kaikki menee molemmilla hyvin niin mennään samaa tahtia, mulla 3.5.23 😊
  12. M

Haaveena vauva 2023

Komppaan!! 😍
  13. M

Haaveena vauva 2023

Kiitos @Selis 😍 ehkä mä vielä pari päivää odottelen 😁 mulla on yks kp liian vähän, pitäisi olla 29. Päivitätkö kun ehdit? Ja tsemppiä gynekäynnille!
  14. M

Haaveena vauva 2023

@Kiemura uutta testitulosta odotellessa! 😍 @Tiukuna pahoittelut 😞❤️ Onpa harmi että pc:kin näytti viivanpaikan, oon käsittänyt tältä foorumilta että ne olis luotettavia. Jos osui huono testi kohdalle. Kiitos @peanut_butter ❤️
  15. M

Haaveena vauva 2023

Mikä dpo? 😊 mä tein su dpo 11 onestepin ja sain sillä haamun, joka näkyi vähän selkeämmin kun tikkua käänsi ikäänkuin ”varjoon”. Jos huomenna uus yritys jos olis vahvistunut? Vähän foorumi pikselöittää ainakin mulla tuota kuvaa, mutta hahmotan kyllä kohdan. Ja kiitos ❤❤
  16. M

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/pWJpOm Huomenta kaikille 🥰 dpo 14, kp 29/27(-29). Kyllä se nyt on vihdoin uskottava että siellä joku kovasti yrittää kasvaa <3
  17. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

https://aijaa.com/2Ht9tJ Pahoittelut kuvanlaadusta peruna. Ylempi dpo13 eli tänään, alempi dpo11.
  18. M

Haaveena vauva 2023

Ja tässäkin pitää muistaa se, että se mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovi toiselle. Meidän parisuhteen kohdalla mä olen niin projektiluontoinen henkilö muutenkin, että tavallaan nautin siitä että saan tehdä ja tutkia ja oppia näinollen itsestäni. Mies ei taas ota stressiä siitä mitä...
  19. M

Haaveena vauva 2023

@Tiukuna Saa ja pitääkin purkaa turhautumista - hyvä että saat asiat sanoitettua eikä ne jää vaan oman pään sisään. Ja on vielä mahdollisuus plussaan, toivotaan että se muuttuisi seuraavien päivien aikana ❤
  20. M

Haaveena vauva 2023

Voih :( kunpa olisi kiinnittymisvuotoa tai vastaavaa. Onko normaalia tuollainen ennen vuotoa vai nyt jotenkin poikkeuksellista? Täällä pysynyt samanlaisena, ei pms-oireita, alavatsaa välillä juilii ja turvottelee. Aamun onestep oli vahvistunut sunnuntaiseen verrattuna. Teen myös näköjään...

Yhteistyössä