Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

@Niisq ollaan samoilla päivillä, mikä tilanne siellä? :love:
  2. M

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  3. M

Haaveena vauva 2023

Neuvola on varmasti hyvä idea niin ei tarvitse raapia päätä puhki testitulosta pähkäiltäessä 😊 onko sulla mikä kp, ehtisikö vielä tulemaan kolmas testi jos heti tilaa? Tai saako noita esim. apteekista? 🤔
  4. M

Haaveena vauva 2023

Kiitos @Earhart ja @Millis86 ja tietysti kaikki muutkin! 😍 Oon tosi iloinen että nykyään tunnutaan puhuvan paljon avoimemmin raskauden aikaisista peloista, masennuksesta sekä tietysti raskauden jälkeisistäkin vaikutuksista mieleen. Se on kuitenkin niin iso elämänmuutos, että ihme olisi jos ei...
  5. M

Haaveena vauva 2023

Toivottavasti toimii! Täältä tsempit💪
  6. M

Haaveena vauva 2023

Tää tais tulla nyt tuplana, @vauvakuume7 on päivittänyt yöllä jo maanantain listan 😁 tai mulla on ainakin tässä yhdet päivät jo liikaa.
  7. M

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/cAB2xh dpo12, kp 27/27(-29) 🥺😍 Apteekin herkällä tänä aamuna testattu, kuva otettu sen ohjeen mukaisen 5min kohdalla. Aika epätodellinen olo. Testaan kuitenkin vielä keskiviikkoaamuna eli silloin dpo14, sovellus ehdottaa menkkoja sillon alkavaksi. Kellontarkka 27 pv kierto ei...
  8. M

Haaveena vauva 2023

En vaikutusta ovikseen osaa suoranaisesti kommentoida, mutta mulla meni sekä rokotteesta että sairastetusta taudista kierto muutamaksi kk:si sekaisin. Joten saattaa vaikuttaa ovulaatioonkin🤔 toivottavasti sulla ei!
  9. M

Haaveena vauva 2023

👆 @peanut_butter Tägäys niin ei mee viesti ohi 😁 Tykkään kun tää on niin aktiivinen ryhmä! Selattavaa riittää joka päivä.
  10. M

Haaveena vauva 2023

Mies lähti salille, niin enhän mä malttanut olla testaamatta 😅 Onestepiin tuli myös haamulainen, kuitenkin selkeästi värjäytyi kun alkuun meinasin epäillä viivanpaikaksi. Lämpö on 37,2, joka on kyllä normilämpöön verrattuna korkea. Ei varsinaisesti flunssaista oloa, päätä välillä särkee.
  11. M

Haaveena vauva 2023

Mun silmiin näyttää tasavahvalta eli vois hyvinkin olla ovisplussa!
  12. M

Haaveena vauva 2023

@Tiutau13 mitkä viivat! 😍 @Wintersun tsemppiä ja jaksamista, tauko varmasti tekee hyvää, vaikka ootkin ollut yks tän porukan kantavista voimista! Ja komppaan @Selis tä 😊 Vähän alavatsaa välillä menkkamaisesti juilii. Muuten ei mitään oireita, mutta myös pms-oireet loistaa poissaolollaan...
  13. M

Haaveena vauva 2023

VAUVA 2023 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  14. M

Haaveena vauva 2023

Kiitos kaikille 😍 Tässä vielä sama reilusti kuivuneena, vaikka ei niitä kai saisi kuivana enää kytätä 😅 https://aijaa.com/BXbrcu Pakko se on uskoa että siinä jotain näkyy! Eli tämänillan mökkireissun alkoholit jää kotiin jääkaappiin😂 Puhuttiin juuri miehen kanssa siitä, että vaikka tämä jäisikin...
  15. M

Haaveena vauva 2023

https://aijaa.com/xpRJnd Dpo10. Tän aamun ekasta pissasta. Onks siinä haalee viiva??????? 😳
  16. M

Haaveena vauva 2023

Dpo9 ja en malttanut olla testaamatta 😂 oli onestepin testi kyllä niin valkoinen kun voi olla, ei edes viivanpaikkaa. Ei pettymystä, koska arvelinkin ettei tällä päivällä mitään välttämättä näkyisikään. Huomenna uusiksi ✌️
  17. M

Haaveena vauva 2023

Samoja pohdintoja täällä! Me taidetaan muistaakseni olla tismalleen samoilla dpoilla 😁
  18. M

Haaveena vauva 2023

Mä veikkaisin kans ovis+, käytin samoja ja noissa tuo viiva jää tuollaiseksi kapoisaksi. 😊
  19. M

Haaveena vauva 2023

Voi harmi @Wintersun ☹️❤️ Olisi niin ollut sullekin se kahden viivan aika! Täällä takana tosi huonosti nukuttu yö, toissapäiväisen salitreenin ja eilisen 300km ajon jälkeen on kroppa aika tukossa, eikä ihmekään 😅 hartiat on ihan juntturassa. Dpo8, ei kummempia oireita suuntaan eikä toiseen...
  20. M

Haaveena vauva 2023

Mä taisin testata samoilla testeillä 😊 eli sanoisin että on tai jos ei niin ihan viittä vaille! Kannattaa tänään sekä huomenna talletella!

Yhteistyössä