Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Täällä myös pitkiä päiviä! 😂 dpo7 nyt. Mielenkiinnolla odottelen seuraavia päiviä, sillä mulla oli viime kierrossa tosi voimakkaat pms-oireet, että mitä tällä kertaa. Ja just sit taas niin, että ei tiedä voisiko ne olla raskausoireita vai pms:ää vai mistä oli kyse. Pahoinvointia, rinnat oli tosi...
  2. M

Haaveena vauva 2023

Onnea @Tiutau13 😍❤️
  3. M

Haaveena vauva 2023

@Fazeriina82 😔😔❤️❤️ Isot tsempit täältä!
  4. M

Haaveena vauva 2023

Mulla aikalailla samat! Alkoholia ei ole tullut juotua käytännössä ollenkaan hetkeen ja rautaa menee täälläkin. Yritän myös jotenkin elää entistä ”tasapainoisemmin” vaikka tasapainoista elämä onneksi ollut jo pidempään. 😊 Lisäksi olen skarpannut ruokailun suhteen (enemmän välipaloja, pähkinöitä...
  5. M

Haaveena vauva 2023

Dpo 5 ja ovismaista kipua alavatsalla. Puoli vaihtelee… Toivottavasti tää merkkais jotain! edit/ huomasin @Wintersun että mulle on lipsahtanut yksi päivä piinalistalle liikaa, päivitätkö kun joudat tai sitten huomiselle dpo6. 😊
  6. M

Haaveena vauva 2023

Mä osallistun kans testauskeskusteluun! Ajattelin testata lauantaina jolloin ”vasta” dpo10, sillä ollaan tosiaan lähdössä mökille. Ja tulee enemmän kuin tarpeeseen, sillä kaksi viikonloppua kiinni töissä yötä myöden minimaalisilla yöunilla arkiviikon normituntien lisäksi alkaa pikkuhiljaa...
  7. M

Haaveena vauva 2023

😍😍😍 onnea!!! Millä päivillä testasit?
  8. M

Haaveena vauva 2023

Ohhoh!! Paranemisia 🫶😌
  9. M

Haaveena vauva 2023

Noi taitaa olla One stepin? Mullakin oli ohuempi viiva kuin kontrolliviiva mutta väri oli selkeästi tummempi 🤔 tämä siis yhden ovisplussan kokemuksella 😁
  10. M

Haaveena vauva 2023

Mulla on, nyt kun muistelen niin hyvinkin usein monessa aiemmassakin kierrossa.

Yhteistyössä