Hakutulokset

1. M

Toukokuiset 2023

Mulla kans vu ihan oman mielenrauhan takia varattuna. Oireina tällä hetkellä karmiva väsymys ja pahoinvointi ja melkein kaikki ruoat ja ruoka-aineet etoo. En ole vielä tosin oksentanut. Välillä iltaisin meinaa närästää. Alavatsa kipuilee välillä, kiputuntemukset vaihtelee. Rinnat ja nännit on...
  2. M

Toukokuiset 2023

Onpa järkevän hintainen! Mä meen mehiläiselle, 143e + lääkärinpalkkio 😨
  3. M

Toukokuiset 2023

Mä sain samanlaisen dpo 10 😍
  4. M

Toukokuiset 2023

Saitko kunnallisen kautta alkuraskauden ultran vai omakustanteisesti? 😊 mulla vu 7+2 (nla mukaan silloin 7+3) ja eka neuvola 8+5 (tai 8+6)
  5. M

Toukokuiset 2023

Toivottavasti pääsisit verikokeisiin. Käsittääkseni hcg laskee hitaasti eli ei pitäisi heti negaa näyttää 🤔
  6. M

Toukokuiset 2023

Hep on! Vähän aikaa tosin vielä haluan odottaa ennen kuin uskaltaisi liittyä 😅 Täällä tänään 5+4 (neuvolan mukaan 5+5). Jatkuvasti etova olo 😵‍💫
  7. M

Toukokuiset 2023

Muistan lukeneeni että hcg:n nousu on jokaisella yksilöllistä, joten jospa johtuisi vaan siitä! 😊 ja eihän noilla testeillä saa yhtä tarkkaa arvoa kuin verikokeilla. Olisiko sinun mahdollista päästä verikokeisiin?
  8. M

Toukokuiset 2023

Täällä tänään ja eilen ollut pahimmat päivät huonon olon kannalta. Eilen meinasin oksentaa ja pyörtyä suihkuun 😅 tänään ollut jatkuva kuvotus, aamu oli ihan ok. Alavatsa on myös ollut kipeämpi tänään.
  9. M

Haaveena vauva 2023

Joka päivälle ääni täältä! Me tässä plussakierrossa taidettiin aloittaa dpo-3 tai -4 ja jatkettiin dpo2 😁
  10. M

Toukokuiset 2023

Tsemppiä @4nniin4 ❤️
  11. M

Toukokuiset 2023

Millä päivillä meet? Mä oon viimesen testannut dpo 16 eli sillon oli 4+2 (tai 4+3). Siihen asti testit tosiaan vahvistuivat kokoajan.
  12. M

Toukokuiset 2023

Tervetuloa uusille ❤ Toivottavasti olisi jotain harmitonta @4nniin4 - pidetään täällä sormet ristissä ❤ Tänään 5+2 (nla mukaan 5+3). Paha olo voimistuu. Täällä ei ole onneksi toissailtaiset kivut uusiutuneet. Välillä juilii kyllä, ja vasen tissi on turvonneempi kuin oikea 😂 äsken kuulostelin...
  13. M

Toukokuiset 2023

Sain ajan varhaisultraan parin viikon päähän, eli silloin olisi viikot 7+2 (tai 7+3). Toivotaan että kaikki menee hyvin :) Ja tutulle gynelle. Oireista sen verran että väsymys on täälläkin läsnä, välillä tulee etovaa oloa (vielä ei ole tullut oksennus) ja rinnat sekä nännit aristaa. Tämä...
  14. M

Toukokuiset 2023

Kiitos lohduttavasta kommentista ❤️ Sen verran tosiaan säikäytti, että ajattelin tänään soitella ja kysellä varhaisultrasta että missä vaiheessa eli millä viikoilla olisi järkevä tulla. Olisi kiva että päästäisiin miehen kanssa yhdessä, hän on tosiaan parin viikon päästä pari viikkoa arkena...
  15. M

Toukokuiset 2023

Täällä säikäytti kivut eilen. Mulla on ollut tasaisesti juilintaa alavatsassa (ja joskus enemmän oikealla), mutta eilen suihkussa ollessani tuikkasi vasemmalle puolelle muutaman kerran (ehkä viidesti) niin kovaa että meinasin mennä kaksin kerroin. Ja juuri nimenomaan ”tuikkasi”, eli tuli kovaa...
  16. M

Toukokuiset 2023

Mä en oo ladannu vielä mitään kun en tiedä minkä haluaisin ladata! 😂 oon vähän koittanut selvittää että mikä olisi paras, mutta en tiedä 😅
  17. M

Haaveena vauva 2023

Dpo 10. Dpo 9 oli vielä valkoistakin valkoisempi testi :D
  18. M

Toukokuiset 2023

Aa, tämä selvensi! Seurataanko sitä jatkossa säännöllisesti?
  19. M

Toukokuiset 2023

Jee, haaveiluketjusta lisää plussia! ❤️
  20. M

Toukokuiset 2023

Mä oon käsittänyt että hcg-verikokeisiin pääsee vaan jos on syytä epäillä että on joku hätänä tai on riskiraskaus tai jonkun muun tilanteen ohessa? Saatan toki olla väärässä 😅

Yhteistyössä