Hakutulokset

1. T

Muita lesbo/bi-äitejä?

Alkoihan meitä löytyä :) Wau, sulla on mielenkiintoiset ajat meneillään! Kuinka pitkällä raskaus on? Itselläni tuosta alkaa olla jo kymmenisen vuotta, joten on vaikeaa muistaa miltä todella tuntui olla raskaana...
  2. T

Muita lesbo/bi-äitejä?

Tämä seksi-osio ei lienee paras mahdollinen tälle aloitukselle, mutta vaikuttaa siltä että täällä meitä sateenkaari-ihmisiä ainakin jonkin verran pyörii :) Niin, onko meitä täällä muita? Ehkä jopa naisista kiinnostuneita _sinkku_äitejä... ;) Olisi kiva vaihtaa ajatuksia, ja ehkä jopa elvyttää...
  3. T

nyt tekis hirveesti mieli

Niinpä... :p
  4. T

bi-naiset....

Voi jessus. Ensimmäinen kerta IKINÄ kun kohtaan noin samalla tavalla ajattelevia ja tuntevia ihmisiä!!! Ja vielä samassa elämäntilanteessa olevia :o Nää tekstit todellakin tuntuu hyvältä. "Nähdään" ja jatketaan kerhossa ;)
  5. T

bi-naiset....

Tulkaa tänne, jatketaan ASIALLISTA keskustelua aiheesta :) :wave:
  6. T

bi-naiset....

Ai? No höh :| Ellei sit joku aktiivinen halua perustaa uutta ja huhuilla potentiaalisia kerholaisia... :whistle: :D
  7. T

bi-naiset....

Hyvä et edes muutamia :) Eihän tää vissiin ihan "tavismeininkiä" ole, että sinänsä voi ymmärtää noita keuhkoilijoitakin... Mutta meille tavallinen tapa elää, juuri sellaisena kuin on, ilman salailuja ja peittelyitä :) tiesittekö tytöt muuten, et tääl on sellanen kerhokin meille...
  8. T

bi-naiset....

Tuo taas kuulosti ihan minun mieheltä... Ja mun :D Ennen ku ite ehdin edes huomata mitään, mies tokaisee vaan että "taisit tykätä" kun joku ihanuus kävelee ohi B) Homma toimii meillä näin, ihanaa kun myös muilla! :wave:
  9. T

bi-naiset....

No jos mie kirjotinkii siun elämästä, meil sit kovin samanlaista B) Mä oon jo tosin yli kolmenkympin... Meillä kans edelleen rakkaus kukoistaa, edelleen tuntuu että paloja loksahtelee paikoilleen. Jos sielunkumppaneita on olemassa, me ollaan ne löydetty :) Ehkä meillä suhteessa se hienous on...
  10. T

bi-naiset....

Setan sivut on ainoa paikka missä näistä asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä ilman että tulee tuota ihme kommenttia jota yllä olemme saaneet ihailla =) Me kaikki olemme vaan niin erilaisia, niin ihmiset kuin suhteetkin. Ja onneksi näin! Itse olen oppinut arvostamaan sitä että ihminen...
  11. T

bi-naiset....

Hih :D Moraalinvartijat riehaantui B) Mut joo, yllä ihan asiallinen kommentti poly- ja monosuhteista. Tästä tässä osittain on myös kyse. Mutta ei siitä sen enempää toistaseks ku näppylöitä nousee ilmeisesti jo tästäkin aiheesta, asia kerrallaan :whistle:
  12. T

bi-naiset....

No näinpä. Jos saisin itse valita, niin helpoin tie olisi ehdottomasti "perusheterona" eläminen! Tämä kun ei ole valinta... :) Ja itse koen että seksi naisen kanssa on kaikkea muuta kuin irstailua, kaunista kaunista... :heart: miehet siihen irstailuun enemmänkin syylllistyy jos ihan...
  13. T

bi-naiset....

Niinpä. Siinä on seksihurjastelut ja välineellistämiset kaukana jos neljä aikuista ihmistä on tietoisia toistensa tekemisistä ja kaikki hyväksyy asian. Bisseys ei tarkoita häikäilemättömyyttä ja oman edun hakemista :)
  14. T

bi-naiset....

Nonnii, sieltähän saatiin lisää mukavasti muutama stereotypia! B) Sukupuolitaudit, muiden henkinen kärsimys, välineellistäminen... Lisää, anyone? :wave: B)
  15. T

bi-naiset....

Niin luulis ... :whistle: Katsotaan B)
  16. T

bi-naiset....

Itse en käy edes "gaybaareissa", bi- ja lesbonaisia oon bongannu ihan tavallisistakin baareista :) En edes tiedä onko täällä hgissä olemassakaan mitään bi-paikkaa, jos joku tietää ni kertokaa ihmeessä :wave: Niih, ja siitä tunnistamisesta... Eihän sitä tunnistakaan :o Voitais nyt yhdessä...
  17. T

Pian 5v poikani haluaa nukkua vieressä...teenkö itselleni koiranpalveluksen???

Ihan sama juttu täällä. Yhtäkkiä ei vaan suostunut omaan huoneeseen nukahtamaan, sanoi että on ikävä... Hirveetä huutoa illat. Noh, hää on sit nukkunu meidän makkarissa jo yli kuukauden päivät, peti tehtiin lattialle meidän sängyn viereen. Jos meidän sänkyyn tulis niin kukaan ei nukkuis...
  18. T

mulla ei ole enää sellasia ystäviä

Täällä kans välillä tympäsee ku tuntuu että on ainoa joka enää haluaa tehdä jotain erilaista ja repäisevää... JOS nyt joku kavereista joskus lähtee johonkin ilman miestä ja lapsia, niin ainoa puheenaihe on sitten lapset, ja kotiin soitellaan jatkuvasti että onko vaippa vaihdettu ja iltamaito...
  19. T

bi-naiset....

Mä olen löytänyt sekä netistä että muualtakin... Baarista, kavereiden kautta, töistä (auts :snotty: ) Mutta väärinkäsityksiä kyllä tulee, olen siis usein luullut heteron ystävällisyyttä kiinnostukseksi... Voin vain kuvitella mitä pienemmällä paikkakunnalla bissenä eläminen on kun väillä tuntuu...
  20. T

mä olen bi

Täällä myös bi-nainen joka kamppailee samojen asioiden kanssa... Nyt jos valitsisn, haluaisin elää naisen kanssa :whistle: Tuntuisi vaan kaikin puolin luontevammalta, palat loksahtaisi paikoilleen.

Yhteistyössä