Hakutulokset

  1. S

    Laskettuaika 2022

    Laskettu aika 2022 4.1. Skyela / synt. 4.1.2022 / 40+0 / tyttö 17.1. Irtokehys 29.1. Töppönen/synt.21.1.2022/38+6/tyttö 1.2. Minttuni / 03.02. / 40+2 9.2. Puhalluskukka 15.2. Suurperheenmama 12.3. Jonna83 25.3. Käärmeinen / synt. 14.3. / 38+3 / tyttö 3.4. Aneliina / synt. 8.4. / 40+5 / poika...
  2. S

    Laskettuaika 2022

    Meidän ihana tyttövauva syntyi reilu viikko sitten, 19.4. Hyvin voidaan, vauva on yöeläjä eikä anna oikein öisin siis nukkua, mutta toisaalta vetelee päivällä sikeitä. Vauvalla oli ekoina päivinä keltaisuutta, mutta nyt on jo parempi. Itsellä episotomiahaava + pieni repeämä vielä vähän...
  3. S

    Laskettuaika 2022

    Onnittelut Tuplapotti ihanista ultrakuulumisista ja jaksamista & toivottavasti parempaa vointia vielä! Onnittelut myös Kasikuus :)
  4. S

    Laskettuaika 2022

    Mukava kuulla kaikkien kuulumisia. Toivottavasti pystyt lepäämään ja paranet pian Sinisilmät! Kyllä pieni selviää flunssan yli, jos kaikki on muuten hyvin! Ymmärrän kyllä huolen. Itsellä viikkoja kasassa jo 40+4. Mä olin jo varma toissayönä, että synnytän kohta. Melko kipeitä supistuksia tuli...
  5. S

    Laskettuaika 2022

    Kiitos kysymästä, kotona vaan odottelen lähinnä, että jotain tapahtuisi. Mukavaa kun aurinkokin alkanut paistamaan, tuntuu paljon keväämmältä. Miten teillä vauva-arki?
  6. S

    Laskettuaika 2022

    Toivottavasti Possu siellä tilanne selkenee, itse tottunut taas tässäkin hyvälle, kun kaikki raskauteen liittyvä seuranta ollut yhdestä ja samasta paikasta. Itsellä jotenkin ristiriitaiset tunteet: toisaalta ei malttaisi odottaa, että vauva jo syntyisi (täällä siis nyt 39+2), toisaalta tuntuu...
  7. S

    Laskettuaika 2022

    Lämpöiset vauvaonnittelut teille, Aneliina! ❤💙
  8. S

    Laskettuaika 2022

    Sanattomaksi vetää, osanotto ja voimia teille.
  9. S

    Laskettuaika 2022

    Voimia kipujen kanssa, Tuplapotti. Ootko kokeillut tukivyötä? Toivottavasti supistukset vaan harjoituksen vuoksi, itsellä oli niitä aika voimakkaina joulun aikaan eli rv 25 paikkeilla ja sen jälkeen ollut (ehkä jotain rv32 eteenpäin vähän vähemmän), neuvolan hoitaja veikkasi kohdun reaktioksi...
  10. S

    Laskettuaika 2022

    Kiitos Käärmeinen :) Pillimehuja hommattu. (38+4, öisin ehkä vähän aiempaa enemmän "menkkakipuilua" mutta ei kummempia vielä)
  11. S

    Laskettuaika 2022

    Siis ihan toissijaisia juttuja kai nuo pillimehut ja muut tietty on. Pillimehuja on vaan jotenkin kevyempi miettiä :) Toivoisi vaan, että menisi kaikki hyvin ja vauva olisi terve jne. Toivoisin, että saisin synnyttää alakautta, ajatus sektiosta hirvittää aika paljon, vaikka tilanteen mukaan se...
  12. S

    Laskettuaika 2022

    Meillä ei ole varsinaista vauvan sänkyä vielä ollenkaan, muuten kuin että äitiyspakkauksen laatikko patjoineen on oman sängyn vieressä ollut jo aika pitkään asemissa, tosin on vielä tavaransäilytyskäytössä. Petivaatteita kyllä löytyy, saatiin iso kasa niitä kierrätettynä :) Sitä kuuluisaa...
  13. S

    Laskettuaika 2022

    Miten @Aneliina , oletteko vielä yhtenä kappaleena, miten menee?
  14. S

    Laskettuaika 2022

    Mulla nyt 37+6 eli juuri kohta ollaan 39. viikolla. Pieni (tai "pieni", tuntuu jo melkoiselta mötikältä) muljailee/potkii (vaikea erottaa) välillä aika kipeästi, tuntuu kuin koettelisi asumuksensa seinien kestävyyttä. Jotenkin ihan viime päivinä mahani on muuttunut jättimäisen moukarin...
  15. S

    Laskettuaika 2022

    Hui aika karua! Itselläkin vähän stressannut jo se, kun vanhempainvapaa päättyy ennen kuin vauveli on vuoden ikäinen, mutta taitaahan täällä Suomessa olla aika reilut ehdot useimpiin muihin maailmankolkkiin verrattuna. Esim. lapseni isä on aikoinaan mennyt hoitoon 3 kk:n ikäisenä ja varmaan aika...
  16. S

    Laskettuaika 2022

    Ymmärsinkö @Possu oikein, että sulla alkaa äitiysloma vasta just ennen laskettua aikaa? Mä kun olin lomalla jo 34. viikolla, vaikka sen takia, että pidin lomapäiviä ennen äitiysvapaata. En kyllä nyt enää 37+0 haluisi olla töissä, sen verran vaikeaa on kenkien jalkaan laittaminenkin, yöunet...
  17. S

    Laskettuaika 2022

    Kiitos synnytyskertomuksesta, Käärmeinen! Aika rankan kuuloinen ponnistus. Hienoa kun päättyi onnellisesti ja sinulle jäi hyvä kokemus, ja ihanaa kun saat mieheltä niin hyvin tukea! Toivottavasti toipuminen jatkuu hyvin :) Itsellä on alkanut tuleva synnytys kolkuttelemaan aiempaa enemmän...
  18. S

    Laskettuaika 2022

    Onnittelut, Käärmeinen!! Piipaa93, paljon voimia pikkuiselle ja teille koko perheelle! Suurperheenmama, voimia sinnekin, toivottavasti helpottuisi arki.
  19. S

    Laskettuaika 2022

    Kiputuntemuksista, en tiedä yhtään onko saman tyyppistäkään kuin sulla Kirjoh89, mutta mulla on ollut sellaista hyvinkin voimakasta kipua välillä tuossa pallean alapuolella, yleensä enemmänkin jomman kumman (tai kummankin) kyljen puolella. Yhdistän itse paikkojen jumittamiseen rintarangan...
  20. S

    Laskettuaika 2022

    Samaistumisen tunteita tulee teidän jutuista, Kirjoh89, Andune, Käärmeinen ja Charrypie-86. :) Täällä saatiin äitiyspakkaus (vuoden-22) noin kuukausi sitten helmikuun alussa, ihania ja suloisia kuoseja ja laadukkaan oloisia vaatteita, hypistelty on! Itse innostuin pakkauksesta niin, että tein...

Yhteistyössä