Hakutulokset

  1. A

    Haaveena vauva 2022

    Hei naiset. Mä kerroin tänne loppuvuodesta, että erosin miehestäni, hänen pettämisensä jälkeen. 4kk ehdimme yrittää vauvaa, eikä tärppiä tullut. No kk sitten tapasin uuden miehen ja kerroin hänelle, ettei minulla ole ehkäisyä vielä, että ollaan varovaisia asian suhteen. Tänään digitestiin...
  2. A

    Haaveena vauva 2022

    Mäkin olen näitä samoja tehnyt, haamuja kyllä saanut, mutta en näin selkeää viivaa. Toi vaan hämmentää kun on noin ohut.
  3. A

    Haaveena vauva 2022

    Tuli joo testiajalla, toki vahvistui kuivuessaan.
  4. A

    Haaveena vauva 2022

    Kiitos teille ihanista tsemppaavista viesteistä!! :love:
  5. A

    Haaveena vauva 2022

    Menkat pitäisi alkaa ehkä tiistaina, en oo tässä muistanut pitää kirjaa päivistä.
  6. A

    Haaveena vauva 2022

    Ei ole. Aikaisemmilla on eri isä.
  7. A

    Haaveena vauva 2022

    https://ibb.co/J5HP97S Tarkoittaako tämä mitään? Kun viiva on noin ohut.
  8. A

    Haaveena vauva 2022

    Toki minusta on todella vastuutonta harrastaa seksiä monta kk ilman ehkäisyä ja sitten edes miettiä aborttia!! Aikuisten ihmisten tulee kyetä kantamaan vastuu, oli heidän välinsä millaiset tahansa.
  9. A

    Haaveena vauva 2022

    Heippa tänne. Mä tein totaali katoamisen, en siksi, että olis pieni tulossa.. vaan koska sain tietää, että mun mies pettää minua. Nyt täällä odotellaan alkaako menkat ensi viikolla. Mies ilmoitti heti, kun sain tietää ja ilmoitin erosta, että tähän maailmaan ei äpäriä lisää tehdä, vaan sä teet...
  10. A

    Haaveena vauva 2022

    Harmi kun aijaa ei toimi mun puhelimessa.
  11. A

    Haaveena vauva 2022

    Haluaisin jutella vähän ikävämmästä asiasta. Nyt kut itse yrittää lasta, eikä vielä ole tärpännyt. Niin onko muilla tämmöisiä negatiivisia tunteita muiden raskauksia kohtaan? Mä en pysty yhtään iloitsemaan muiden raskauksista. Ja tämä on mielestäni aika surullista. Jopa ihan tuntemattomien...
  12. A

    Haaveena vauva 2022

    Hei kaikki! Olen pitänyt totaalista hiljaiseloa, otti niin koville nuo edelliset menkat. Sitten tuli miehen kanssa aika paska keskustelu, kun hän rupes pähkäilee onko se vauva kuitenkaan kiva juttu. Ja mimmonenkohan musta tulee kun oon raskaana. Sanoin, että oisko näitä voinut miettiä silloin...
  13. A

    Haaveena vauva 2022

    Minut voi poistaa piinailijoista. Tulee verta. Ja voi poistaa kiertolistaltakin, otan happea seuraavan kierron.
  14. A

    Haaveena vauva 2022

    Hyvää huomenta kanssasisaret. <3 tein aamulla kaksi testiä, niin negoja kuin vain voi olla. Itkut tuli, kun eilen vähän toivo heräsi sen clerblue testin takia. Toki luin, että ne antaa herkästi haamuja. Miksi mä reagoin tähän niin vahvasti? Kun ei edes haittaa, vaikkei meidän perhe enää...
  15. A

    Haaveena vauva 2022

    Eli jatketaan stressaamista. :D
  16. A

    Haaveena vauva 2022

    https://ibb.co/4dY1RwK Tämmöinen testi. Siellä oli sisällä vain yksi liuska.
  17. A

    Haaveena vauva 2022

    https://ibb.co/6XTzMfh Noiden viivojen kohdalla oli ne "ikkunat" mistä testi ne viivat lukee. Noiden keskelle ilmeisesti olisi tullut vielä kolmas viiva jotakin mittaamaan.
  18. A

    Haaveena vauva 2022

    Mitä sinne digitestien sisää piti tulla, että saattaisikin olla raskaaa? Kertoiko kaksi viivaa yhtään mitää?
  19. A

    Haaveena vauva 2022

    Tein tänään clearbluen ei herkän puikkotestin ja siihen tuli haalea viiva. Nilkka suorana apteekkiin hakemaan lisää testejä ja nyt odotellaan malttamattomana, että pääse ne tekemään. :D
  20. A

    Haaveena vauva 2022

    Onneksi on vielä aikaista testata. :) oireita kyllä on alkaut ilmaantua, etovaa oloa, repäisykipuja, rintojen arkuutta. Toki ei näihinkään ole mitään luottamista. :D

Yhteistyössä