Hakutulokset

  1. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Täälläkin housut jo kiristää ton turvotuksen takia, piti kaivaa jo vanhat äitiyshousut jalkaan että on mukavampi olla töissä. Sen sijaan painoa on tippunut jo 5 kiloa kahdessa viikossa, kertoo varmaan ihan hyvin siitä kuinka paljon täällä oksennellaan :D
  2. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mulla viimeksi neuvolassa todettiin kkm ja vaikka sain suoraan lähetteen lääkärille niin siinäkin meni reipas viikko ennen kuin pääsi varmistamaan tilanteen. Että jos ei laita lähetettä, niin soittaisin hoitavalle taholle että keskenmeno todettu. Eiköhän ne laita suoraan ajan lääkärille eikä...
  3. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Ja @jo91 pitäis näkyä jo syke 6+6. Mutta jos vähänkin heittää päivät niin ei välttämättä näy, itsellä vu ollut aina 7+1
  4. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Itse lopetin testien tekemisen kun testiviiva oli kontrollia vahvempi. Kai nyt on vaa luotettava varhaisultraan asti että kaikki on hyvin.. Hirveetä piinaa kyllä! Oireita on kyllä vaikka muille jakaa, mm. kamala hikoilu yhtäkkiä, huimausta ja huonoa oloa. Tämä on nyt kolmas raskaus ja kaikki...
  5. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Mulla on ollut ajottaista huonoa oloa vasta, mutta jos menee samalla kaavalla kuin aikaisemmat raskaudet niin viikon päästä vasta alkaa oksennusrumba :D Me ollaan kerrottu muutamille. Olen yhden keskenmenon kokenut ja silloin oli ihan kiva että tuli kerrottua raskaudesta niin ei tarvinut yksin...
  6. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Täällä kans plussattu alkuviikosta, laskettu aika olisi 6.7 :)
  7. K

    Haaveena vauva 2022

    Aikaisemmissa raskauksissa vahva viiva jo dpo 11 joten uskon että näkyisi tässäkin.
  8. K

    Haaveena vauva 2022

    Blääh. Näin unta että tein raskaustestin ja siihen tuli selkeä plussa. No nyt sitten aamulla tein ja ei edes viivalasit päässä näkynyt yhtään mitään, niin selkeä nega kuin vai voi. Tänään kuitenkin joku dpo10 tai 11 eli näkyisi jo. Leuka rintaan ja kohti uutta kiertoa :(
  9. K

    Haaveena vauva 2022

    @aniiloraK oletko tehnyt uutta testiä? Täällä piinaillaan. Oli pakko käydä ostamassa testi vaikka ei varmaan vielä mitään näytäkkään, tänään ehkä dpo7 tai 8. Tiedän, ihan liian aikaista mutta tarpeeksi kun kuvittelee niin jotakin näen... Blaah. Olispa jo viikonloppu niin tietäis...
  10. K

    Haaveena vauva 2022

    @aniiloraK En kyllä näe miyään :(
  11. K

    Haaveena vauva 2022

    @Karen99 Joutuuko odottaa myös sen 5kk ihan pelkästään alkionsiirtoakin? Jotenkin kohtuutonta että venyy noin kamalasti. Itse olin aikoinaan hoidossa tampereella ja siellä ei ollut jonoa laisinkaan. Heti pääsi ensikäynnille, seuraavasta kierrosta inssi ja siitä heti ivf. Meni joku 6kk sisältäen...
  12. K

    Haaveena vauva 2022

    @Eimy Niin pahoillani sun puolesta! Tuo on ihan kamalaa. Itselle kävi ihan samoin, tosin kävin siellä omakustanteisessa ultrassa ja kaikki oli hyvin. Viikolla 9 oli ensimmäinen neuvola jossa ei ollut enää sykettä. Toivottavasti tyhjenee hyvin ja pääsette pian yrittämään uudestaan! Nyt annat...
  13. K

    Haaveena vauva 2022

    Herranjestas kuin paljon taas plussia! Onneksi olkoon vaan kaikille ❤️ @Bb-8 Mulla kierto vaan lyheni keskenmenon jälkeen. Aikaisemmin ollut joku 30pv ja nyt 22-24pv. Mä olen nyt ihan sekaisin että mitä. Olen testannut ovista jo kp8 lähtien ja aika tummaa näyttänyt koko aika.. Joo, mulla aina...
  14. K

    Haaveena vauva 2022

    Mä en millään muista vielä nimimerkkejä joten vastaan taas tälläi yleisesti. Paljon onnea plussanneille! ❤️ Ja ovistesteistä oli puhetta, muistaakseni ovistestejä ei saisi ikinä tehdä aamupissasta kun se hormoni jotenkin laimenee ja siksi ei ole luotettava. Paras aika on vissiin tehdä se...
  15. K

    Haaveena vauva 2022

    @Lavender_ Ne menkat on ihan normi juttu, siitä on turha stressata :) ja mitä ivffään tulee niin onhan se ikävä pistellä itseään, mutta niin sitä joutu inssiäkin varten pistämään. Olo on pullero ja ikävä niistä lääkkeistä mutta itseä helpotti se ajatus että miksi sitä jaksaa, onha se palkinto...
  16. K

    Haaveena vauva 2022

    Puuh olipas luettavaa kun ei ollut hetkeen täällä käynyt! Tuli noista hoidoista mieleen.. Esikoista kun yritettiin eksän kanssa se 10kk niin soitin terkkariin että vuosi jo yritystä takana, siinä meni kuitenkin pari viikkoa kunnes sinne pääsi ja pari kuukautta kunnes pääsi...
  17. K

    Haaveena vauva 2022

    @Paatuska Paljon onnea ja voimia alkutaipaleelle ❤️ Itse haluan lasta kovasti mutta meillä mies vielä sitäkin enemmän, tämä olisi siis minun toinen ja miehen ensimmäinen. Peittoa heilutellaan muutenkin paljon ettei tarvitse kyllä kalenteria kytätä, mutta silti kovasti tuo kyselee tärppipäivien...
  18. K

    Haaveena vauva 2022

    @Meemuli Onko sulla aikaisempia raskauksia? Kuinka selkeästi näkynyt viivat ennen? Tuo on niin kovin yksilöllistä, itsellä todella selkeät viivat jo dpo10 mutta ystävälläni aina tuollaiset hailakat (jopa kaksosista) vaikka menkat olisi pitänyt jo alkaa. Pääasia että vahvistuu päivä päivältä ❤️
  19. K

    Haaveena vauva 2022

    No nyt on paljon selkeämpi tuossa puikossa! Onnea ❤️ Täällä kiristää päästä, menkat varmaan alkamassa. Ennen mulla tosiaan kierto aina ollut joku 30-32pv ja nyt keskenmenon myötä tippui 22-24. Luteaalivaihe jää siis todella lyhkäiseksi. Saakohan yksityiseltä lugeja käyttöön kuinka helposti?
  20. K

    Haaveena vauva 2022

    @Meemuli en kyllä enää näe niin selkeästi noissa sitä viivaa :( Toisaalta peräkkäisinä päivinä eihän se kummosesti välttämättä edes vahvistu..

Yhteistyössä