Hakutulokset

  1. K

    Lapsi leikkauksessa

    Lapsi lähti just leikkaussaliin, nyt vähän äitiä jännittää, että miten menee, vaikka suhteellisen pieni operaatio tiedossa.
  2. K

    Kätkytkuolemien syynä serotoniinivaje

    http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/K%C3%A4tkytkuolemien+syyn%C3%A4+serotoniinivaje/1135252596931
  3. K

    Miksi rokotetta "syytetään" kaikesta ja sikainfluenssan syyksi ei laiteta mitään?

    Mielenkiintoinen ajattelu osalla palstalaisista... Rokote aiheuttaa varmasti sitä tätä ja tuota oireita ja vielä paljon pitkäaikaisvaikutusia joita ei tunneta. Sikainfluenssaan kuolleet on kuolleet jostain muusta syystä: perussairaus, hoidon puute... Miksi rokotetta "syytetään"...
  4. K

    MODET HOI!!!!

    Jos possulunssasta ei saa keskustella kuin yhdessä ja tietyssä keskustelussa, niin olisko mahdollista pitää se sitten etusivulla, niin ei suotta tule kymmentä uutta aloitusta päivässä?
  5. K

    Kohtuuton/kohtuullinen: 4.5v pukeminen

    Meidän kohta 4.5 v poika osaa kyllä pukea vaatteensa itse (sekä sisä- että ulkovaatteet). Yleensä pukeminen jää kesken, koska hän juttelee/höpöttää/touhottaa jotain muuta samaan aikaan. Pikkusisko (1.5v) on täysin autettava, joten olisi ihana, jos selviäisi yhden lapsen pukemisella. Esim...
  6. K

    Onko vika aina miehessä?

    Erityisesti tämän päivän "erota-ei erota" tyyppisiä viestejä lukiessa tulee väkisinkin mieleen, että johtuuko tosiaan parisuhteen ongemat aina vaan miehestä? Eikö vika koskaan ole siinä peiliinkatsojassa? Vai eikö sitä vaan haluta tunnustaa? Aina löytyy valitusta että mies sitä ja mies tätä tai...
  7. K

    *** KESÄKUUN KULLANKERÄT *** huhtikuussa

    Aloitetaanpa sitten uusi kuukausi! :)
  8. K

    Kelakorvaus ja rakenneultra

    kokeillaan täältäkin, kun mitäs nytissä tipahti kahdessa sekunnissa liian alas... Sain eilen kielteisen korvauspäätöksen Kelalta koskien rakenneultraa. Eli sain kyllä lääkärinpalkkiosta takaisin huimat 16 e, mutta koko rakenneultra (160e) kuului ei-korvattavien piiriin, koska olin sen itse...
  9. K

    Kelakorvaus ja rakenneultra

    Sain eilen kielteisen korvauspäätöksen Kelalta koskien rakenneultraa. Eli sain kyllä lääkärinpalkkiosta takaisin huimat 16 e, mutta koko rakenneultra (160e) kuului ei-korvattavien piiriin, koska olin sen itse varannut ilman lääketieteellistä syytä. Kaiken huippuhan on että täällä (Kuopio) ei...
  10. K

    Tatu ja patu kirjat

    Kerrankin meni palkinto (Finlandia Junior) oikeille ihmisille. Tatu ja patu kirjat on aivan loistavia! Meidän 2.5v:n suosikkeja on erityisesti Veera ja menopelit sekä Veera ja maatilan eläimet. Nuo Tatu ja patu -versiot on vielä liian vaikeita tämän ikäisille, mutta hulvattomia silti...
  11. K

    Raskautumisen ongelmat ja kaksoset

    Ihan mielenkiinnosta olisin kysynyt teiltä tuplamammat (ja -isit), että jos teillä on erimunaiset kaksoset, niin onko teillä ollut ongelmia tai muuta raskautumisessa. Sen vuoksi kyselen, kun nyt 2 ystäväperheelle on tulossa (toiset tiedetään, että on erimunaiset) kaksoset. Tiedän ennestään, että...

Yhteistyössä