Hakutulokset

  1. H

    Kesäkuiset 2022

    Okei, en tarkalleen muista miten meni :D
  2. H

    Kesäkuiset 2022

    Se verikoehan on sikiöseulontoihin osallistuville, meillä kerrottiin sen tulokset sillon nt-ultrassa. Niissä oli viikot jonka aikana ne piti ottaa jos niihin haluu osallistua. Mä sain tänään neuvolasta myös jtn purkkeja pissanäytettä varten. Mut ymmärrän juu et turhalta toi kaikki tuntuu jos...
  3. H

    Kesäkuiset 2022

    Mä sain varhaisultraan ajan kun en tiennyt varmaksi koska oon raskautunut. Mulla alkoi 15.9 menkat ja tein kp21 räikeen raskaustestin. Terkka väitti et olisin nyt raskautunut tässä kierrossa mut sain tapeltuu ajan itelleni. Kävin yksityisellä ultrassa kun sain niin pitkän ajan päähän sen ultra...
  4. H

    Kesäkuiset 2022

    Yksityisellä kävin ja itse maksoin.
  5. H

    Toukokuiset2022

    Mä taas oon ollu aina hoikka, paitsi esikoisen saamisen jälkeen oon ollu lihava. Musta on ihan turhaa ees saarnaa raskaana olevalle painosta kun ei tässä tilassa voi edes laihduttaa. Ymmärrän että neuvotaan syömään oikein ja liikkuun mut saarna on turhaa. Toivottavasti saat sellasen terkan joka...
  6. H

    Toukokuiset2022

    Mulla oli radi esikoisen raskauden aikana. Epäilen et meenkö siihen testiin enää ikinä. Mittaan mielummin sokereita vaikka koko raskauden ajan.
  7. H

    Toukokuiset2022

    Mulla kans on ylipainoa niin olisin halunnu liikkua niin pitkään kun vaan voin. Ja noi jumpat on ollu henkireikä itelle, hetki omaa aikaa edes. Mä en oo osannu stressaa sitä neuvolaa ja sen painoseurantaa. En aio mitään saarnaa kuunnella edes. Tiedän olevani läski ja yritän liikkua ja syödä...
  8. H

    Toukokuiset2022

    Joo yllätyin kun lääkäri kielsi multa kaiken. En saa nosta mitään, en edes imuroida. Harmittaa kun jouduin kuntojumpat lopettaan, mutta jos palkintona on vauva niin on sen arvosta ♡ Sairaslomaa mullekkin tarjottiin, mutten suostunut ottamaan. Oon koittanu muistaa töissä etten saa nostaa :D On...
  9. H

    Toukokuiset2022

    Ihana kuulla! Itse toivon kanssa että ensi viikon ultrassa löytyisi syke yhä ja hematooma olisi kadonnut. Saitko hematooman vuoksi nostokieltoa?
  10. H

    Toukokuiset2022

    Moikka, tuun tänne toukokuisiin kuikuilemaan. Tässä on raskaudesta tiedetty vasta 2 viikkoa ja rv 8+1 menossa jo ja la 30.5. Oon raskautunut edellisessä kierrossa ja mulle tuli menkat jotka oli runsaat ja kesti 11 päivää. Tein ennen menkkoja varmaan 10 testii ja negoja ja jtn...
  11. H

    Kesäkuiset 2022

    Tänään 8+1, viikon päästä olis taas ultra! :) stressaan tätä raskautta ja sen jatkuvuutta ihan älyttömästi. On vaikea uskoa että tää vauva saataisiin syliin asti. Mä jäin tosiaan tänne kesäkuisiin vaikka la on 30.5, luotan siihen että tulee 2 päivää myöhässä niinkun veljensä :D Raskausoireet...
  12. H

    Kesäkuiset 2022

    Mulla ei oo muita oireita kun väsymys. Pahoinvointikin hellittäny kun syö koko ajan vähäsen. Tulee pitkät 2,5 vkoa oottaa uutta ultraa.
  13. H

    Haaveena vauva 2022

    Kiitos tosiaan onnitteluista! :) Tänään kävin ultrassa ja oon jo rv 6+5 :o siellä oli myös hyvä syke ♡ Samalla löytyi myös hematooma joka saattaa myös olla keskeytynyt raskaus, eli oon saattanu odottaa kaksosia ensin. Nyt täys nostokielto ja fyysinen rasitus on ehdoton ei, edes imuroida ei saa...
  14. H

    Kesäkuiset 2022

    Luulin kirjottaneeni ton haaveilijoihin niin siks näitä plussa toivotuksia :ROFLMAO:
  15. H

    Kesäkuiset 2022

    Tosiaan kiitos kaikille onnitteluista! :) ja onnea kaikille plussanneille ♡ Ja toivottavasti plussa aalto jatkuu! Joo tänään oli ultra! Rv 6+5 ja hyvä syke näkyi ♡ Oli siis viikon isompi kun olin olettanut! Multa löytyi myös hematooma joka lisää keskenmenon riskiä, mut määrättiin nostokieltoon...
  16. H

    Haaveena vauva 2022

    Toivottavasti, viimeksi oireeton raskaus oli keskenmeno :( no lauantaina selviää onko oikeassa paikassa ja elääkö siellä kukaan.
  17. H

    Haaveena vauva 2022

    Mä taas oksensin esikoisesta joka aamu ja voin pahoin rv 13 asti. Tissit oli kipeet. Ja rv 25 jouduin jäämään saikulle kun en voinu enää kävellä :/
  18. H

    Haaveena vauva 2022

    Oon ollut täysin oireeton ties kauanko. Oon ollut tosi väsynyt, tosin taapero valvottaa öisin ja on aikamoinen stressi elämässä lisäksi. Nyt on 3 päivää ollut paha olo ja huomasin kanssa puuskuttavani kun viimeistä päivää kun kiipesin muutoman rappusen :D Myös alavatsassa on paineen tunne. Oon...
  19. H

    Kesäkuiset 2022

    Laitoin sulle viestiä :)
  20. H

    Haaveena vauva 2022

    Sain neuvolaan ultraan ajan vasta 27.10. Varasin ite ultraan ajan lauantaille, haluun tietää missä mennään. Digitesti näytti 3+ eli rv 5+ ainakin menossa. mut voi siirtää plussanneisiin ja ottaa piinalistalta pois. Toivottavasti en tällä kertaa joudu palaamaan enää piinailemaan. Super vahva...

Yhteistyössä