Hakutulokset

1. H

Kesäkuiset 2022

Täälä tänään plussattu kunnon leffaviivat 1h pidätyksellä. Laskettua aikaa en tiedä, vahva epäilys on 5.6.22 Raskaus tuli täytenä yllätyksenä. Tein ensimmäistä kertaa ikinä ovulaatiotestin kp 15 joka oli heti räikeä plussa, jatkoin testailua mielenkiinnosta koska viiva haalistuu. Eilen kp 21...
  2. H

Haaveena vauva 2022

Joo joku tollanen, en tarkkaa enää muistanu miten meni :D
  3. H

Haaveena vauva 2022

Käsittääkseni se et jos äiti on B+ (jos muistan oikein) ja vauva oli joku niin täyty antaa vasta-ainetta. Käsitin esikoisen kohdalla ettei koske mua :)
  4. H

Haaveena vauva 2022

Kiitos! :) Joo tollasii viivoja en saanu esikoisesta varmaa ikinä :D Soitan neuvolaan huomenna jos se ei viitti vastata mun spostiin ennen sitä.
  5. H

Haaveena vauva 2022

Hyvä idea!
  6. H

Haaveena vauva 2022

Juu niin kirjotinki siihen spostiin. Kerroin koska edelliset menkat ollu ja koska ois täs kuus pitäny alkaa. Kerroin myös että testi oli heti plussa että en usko että mitenkään on voinut saada alkuaan tässä kierrossa. Katotaan vastaako se ikinä mitään.
  7. H

Haaveena vauva 2022

Hyvä tietää! Joo mietin kanssa et miten ne voi verikokeet ja ultrat tehdä arvauksen varassa. Pelkään vaan et se terkka ei koe tätä epäselvänä koska mulla oli menkat viime kierrossa.. vaikka noin räikeetä plussaa ei millään voi saada kp 22. Tai se on mun mielipide. No jos se alkaa hankalaks...
  8. H

Haaveena vauva 2022

Kiitos :) joo ei tarvitte, eiköhän tää ollut tarpeeks selkeä :D Joo sekin mua kiinnostaa! Just laitoin neuvolaan spostii ku soittoaika oli ja meni jo. Pelkään et se sanoo vaa et kunta ei mtn tollasii ultrii kustanna :/ mut sit meen kyl yksityiselle.. Nyt vaan pelottaa aivan tajuttomasti et...
  9. H

Haaveena vauva 2022

Joo täytyy huomenna soittaa sinne.. ja samalla kysyy et joko esikoinen sais uuden neuvola ajan jota oon kyselly jo kolmesti.. et katotaa saanko mäkään mitään aikaa sieltä :D Kiitos onnitteluista :)
  10. H

Haaveena vauva 2022

Kiitos! Joo pakostikkin oon pidemällä, plussa ilmestyi hetikun testi kastui.
  11. H

Haaveena vauva 2022

https://munkuvat.net/kuva/Khej 1h pidätyksen jälkeen. Oon aika shokissa.
  12. H

Haaveena vauva 2022

Muakin alko jännittää :D tuun kertoon heti! Tarvii ostaa 2 testii nii voi tehä illalla jo yhden ja sit aamulla toisen nii saa varmuuden tähän.
  13. H

Haaveena vauva 2022

Mulla esikoinen tärppäsi kp 20 ja sillon mun kierto oli tasanen 28 päivää.
  14. H

Haaveena vauva 2022

Tärppi on voinu käydä 29.9 tai sitten jollain aivan ihmeellisellä tuurilla ennen viime menkkoja 12.9 (menkat alkoi 15.9..) Noi ovistestit on jotain apteekin omia, niiden herkkyydestä en tiedä mitään :D Kai se tarvii testi käydä ostamassa vaikka hullulta se tuntuu tässä vaiheessa kiertoo.
  15. H

Haaveena vauva 2022

Ennen alkukesän raskautta kierto oli aina 28-30 päivää. Nyt keskenmenon jälkeen olleet 37 ja 34 päivää kierto. Viime menkat oli todella runsaat ja kesti 7 päivää, et ihan normaalit oli kyllä.
  16. H

Haaveena vauva 2022

Mua oksettaa kolmatta päivää ja nyt on kyl tosi paha kuvotus ja heti aamusta. Nyt alkaa kyl pieni toivonkipinä nousta et voisko tässä kierrossa tulla plussa. Noi räikeet ovisplussat vielä lisää toivoa. Nyt koitan vaan pitää jalat maassa ja pään kylmänä et menkat sieltä alkaa kumminkin ens viikolla.
  17. H

Haaveena vauva 2022

En oo kun menkat alkaa 9 päivän päästä vasta.. edellisestä kierrosta en mitenkään oo voinu tulla raskaaks kun tein joku 100 nega testii ennenkun menkat lopulta alkoi.
  18. H

Haaveena vauva 2022

https://munkuvat.net/kuva/KduB Pakko kysyy et mitä ihmettä, eikö ton ovisplussan pitäis haaleta pikkuhiljaa?
  19. H

Haaveena vauva 2022

Mulla on ollu nyt eilen ja tänään aamupäivisin pahaa oloa, salaa haaveilen et voisko olla raskauspahoinvointia :D Ainaki aina voi haaveilla :D kai mulla vaan alkaa joku yrjötauti.
  20. H

Haaveena vauva 2022

Mä varmaan kohta poistan tilini somesta, tuntuu että kaikki tutut ja tutun tutut on raskaana. Taas äsken pöllähti uutisiin et yks tuttu saa tammikuussa vauvan, niinkun meidänkin piti saada. On jotenkin ihan toivoton olo ja katkera. Tässä kierrossa en varmaan ees ovuloinu kun ei oo tuntunu...

Yhteistyössä