Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2022

Kertokaa viisaammat! Tein ovistestin ke iltana ja se oli räikeä plussa. Tänään tein ovistestin aamulla ja taas räikeä plussa. Onko tää normaalia?
  2. H

Haaveena vauva 2022

Toi kelpaa oikein hyvin! :) Vähän on sellasta menkkakipua et jotain tapahtuu lähipäivinä. Sitkun sais miehen petiin vielä tuijottamasta töllöö niin olis jotain piinailtavaa ees :D jos meen ehdotteleen sinne yht'äkkii niin arvaa et mulla on ovis, eikä haluu tietää mun kiertoo yms.
  3. H

Haaveena vauva 2022

Sain vastauksen mun ovulaatiotestiin, räikeä ovisplussa! Eli mulle voi päivittää huomenna dpo 1 :)
  4. H

Haaveena vauva 2022

Tein elämäni ensimmäisen ovistestin ja se oli kai plussa? Aijaa ei toimi mulla niin en saa kuvaa laitettua. Onko muita vastaavia sivustoja joidenka kautta saisi kuvan ladattua tänne? Nyt kp 15.
  5. H

Haaveena vauva 2022

Aivan kamalaa :( suuret osanotot teille ♡
  6. H

Haaveena vauva 2022

Täällä keskustelu etenee kovaa vauhtia :D taas oon ollu muutoman päivän lukematta ja tullut monta sivullista tarinaa! Mulla on nykyään menkat aivan super pitkät. Taas kesti 11 päivää. Ennen kestäneet sen 7 päivää. Mietin että voisin koittaa tikuttaa ekaa ikinä kertaa ovista. Onko vinkkejä...
  7. H

Haaveena vauva 2022

mulle saa päivittää kp 1. Alkohan ne menkat sieltä vihdoin!
  8. H

Haaveena vauva 2022

Mulla rokotus oli kesäkuussa. Mutta mulla on ollu vasta yhdet menkat keskenmenon jälkeen, niin en tiedä voiko kkm sekottaa kiertoa kuinka paljon.
  9. H

Haaveena vauva 2022

@SandraB Ja @Iinanen ai meitä on enemmänkin joilla menkat on myöhässä ja testit negaa! Todellista piinaa tällänen :(
  10. H

Haaveena vauva 2022

No mä oon testannu kp 27 asti. 2 haamua saanu ja loput puhtaita negoja. Oottelen taas 2 päivää ja testaan. En usko että neuvolasta saisin mitään lähetettä, meidän terkka saa ees aikaseks antaa esikoiselle neuvola aikaa. Ja on niin vanhanaikanen että ei varmana vielä tässä vaiheessa antaisi...

Yhteistyössä