Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2022

Voi olla, mutta peitto heilu hurjat 2 kertaa tässä kierrossa ja siitäkin on 17 päivää kun edellisen kerran meillä peitto heilui. Niin sillon olisi tärpännyt jos olisi... korkeintaan taitaa olla mahdollisuus kohdun ulkopuoliseen tms..
  2. H

Haaveena vauva 2022

Tänään kp 34/30. Taas tehty testi ja haamu saatu. Alkaa oleen epätoivonen olo. En ymmärrä mitä hittoo mun kropassa tapahtuu. Rokotus tuskin on tän takana kun sekin saatu jo kesäkuussa. Tänään tuli pyyhkiessä aivan haaleaa veristä viirua. Jospa ne menkat sieltä vihdoinkin alkaisi!
  3. H

Haaveena vauva 2022

Täälä kp 33/30 eikä menkkoja. Kp 31 tehnyt viimeks nega testin. Huomenna ajattelin taas testata. Onko vinkkejä hyvään herkkään raskaustestiin?
  4. H

Haaveena vauva 2022

Joo on kyllä aika tuskastuttavaa. Tarvii tehä testi ens viikolla jos ei menkat ala. Viime kierto oli 37 päivää, mut ne oli ekat menkat keskenmenon jälkeen niin en yllättyny et kierto oli hieman pidempi.
  5. H

Haaveena vauva 2022

Mulla samat fiilikset että alkais nyt ne menkat niin pääsis yrittään uuteen kiertoon. Muutenkin tosi raskasta kytätä koko ajan että joko ne alko?
  6. H

Haaveena vauva 2022

Täälä ei menkkoja näy eikä kuulu, tänään kp 32/30. Rinnat on kipeytyneet sen sijaan, mikä ei oo normaali oire ennen menkkoja. Raskauteen en usko nega testien jälkeen. Lähinnä jos nyt tulisi plussa niin epäilisin kohdun ulkoista tai sitten se menisi kesken. Mahdollisesta hedelmöityksestä olisi...
  7. H

Haaveena vauva 2022

Tein aamulla jonkun herkän testin ja puhdas nega. Eiköhän se eilinen ollut viivan paikka. Nyt menkkoja odotteleen.
  8. H

Haaveena vauva 2022

Mä oon joskus saanu jonkun törkeen viivanpaikan johonkin testiin vuosia sitten. Mut aina muuten on tullut puhdas nega. En vaan jotenkin jaksa uskoa plussaan noiden negojen jälkeen niin sillä varmaan maltan. Ja myös pelkään että raskaus menisi taas kesken.
  9. H

Haaveena vauva 2022

Tein aamulla kaapista lojumasta rfsun testin ja se olikin haamu! Uskottelen itselleni törkeänä viivanpaikkana. Tänään kp 29/30. Esikoisesta tuli plussa kp 31 ja sekään ei ollu mikään räkeä, mutta selkeä oli. Lauantaina testaan taas jos ei ole menkat alkaneet.
  10. H

Haaveena vauva 2022

Mä sain kesken työpäivän eväiden osto reissulla idean ostaa cb digin ja tein sen 1,5h pidätyksen jälkeen. Negahan se oli.. tänää kp 28/30.. en tiedä kannattaako tässä enää plussaa ootella.
  11. H

Haaveena vauva 2022

Tosta miesten ajatusmaailmasta testaamiseen.. muistan kun tein esikoisesta plussan, oli siis selvä plussa. Niin mies alko mulle selostaan että tee ny viikon päästä vielä yks testi et pitääkö toi ees paikkaansa.. olin sillai et ööö okei?! Testasin viikon päästä räikeän plussan ja näytin miehelle...
  12. H

Haaveena vauva 2022

Oho mikä ajatusmaailma toisella. Tai siis toki jokainen tyylillään toki.. Aika tympeä suhtautuminen "ootteko muka rakastelleet ovulaation aikaan" En mäkään tiedä ollaanko me rakasteltu ovulaation aikaan ja testailen silti :D Mä olisin testannu samana päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa! Mä...
  13. H

Haaveena vauva 2022

Täälä myös mies mallia en puhu enkä pussaa. Aika kaivamistahan se itelläkin oli että sai jotain miehen ajatuksia irti. Tsemppiä!
  14. H

Haaveena vauva 2022

Tänään kp 27/30 ja puhdas nega. Katotaan parin päivän päästä mitä sit näyttää, jollei menkat oo alkaneet.
  15. H

Haaveena vauva 2022

En tehnyt. Vasta äsken ehdin kauppaan. Nyt pohdin pitäiskö hätähousuilla jo huomenna.. ostin rfsun 2kpl paketin jotain halpoja liruja koska negahan se on kumminkin :D Nyt alkaa stressata. Mitä jos se onkin haamu tai plussa, entä jos se meneekin taas kesken? :/ Pidän täälä peukkuja että sun...
  16. H

Haaveena vauva 2022

Mä taisin odotella reilun vuoden esikoisen kohdalla et jätettäis ehkäsy pois. Musta kans tuntu että meillä loppu seksi seinään miehen puolelta kun jätettiin ehkäsy pois. Myöskään mies ei ollut kiinnostunut että alkoikin menkat tms. Ainoa mikä kiinnosti oli plussatesti. Vähän alle vuoden jouduin...
  17. H

Haaveena vauva 2022

Mä pohdin pitäiskö kerrankin hätähousuilla testin kanssa :D mulla olis keskiviikkona kp28/30.. yleensä oon rtestit tehny vasta kp31. Mulla ollut kierto 27-31 monta vuotta, mutta yleensä ollut tuon 30. En tiedän paljonko kesäkuun koronarokotus ja samaan syssyyn koettu tuulimunaraskaus on kiertoa...
  18. H

Haaveena vauva 2022

Mun ystävä plussas vasta kun menkat oli viikon myöhässä, lokakuussa ois la :) että älä vielä heitä kirvestä kaivoon.
  19. H

Haaveena vauva 2022

Mä en oo ovista tikuttanut, mut flon ehdotukseen pohjaten tänään olis dpo 8 ja tollonkun oli noi kivut niin olis ollut dpo 6. Viikon päästä selviää kuinka käy. Sullakin hyviä oireita ja toivottavasti tulee plussa!
  20. H

Haaveena vauva 2022

Kesti koko torstain, onneksi nyt ihan normaali olo taas :D Toivottavasti olis merkki jostain hyvästä :D

Yhteistyössä