Hakutulokset

1. H

Haaveena vauva 2022

Tohon vauvakuumeeseen muistan kanssa sen tuskan kun toinen ei tiedä koska haluaa lapsia. Pelkäsin että mies unohtaa koko asian ja tyytyy keskittyyn esikoiseensa. Onneksi yli puolen vuoden rääkkäyksen jälkeen mies myöntyi. Esikoisen syntymän jälkeen alkoi se tuska uudelleen, tehdäänkö koskaan...
  2. H

Haaveena vauva 2022

Meillä koira on nyt herättänyt mut joka yö, neljän yön ajan. Viimeksi kun on ollut tällästä useamman yön putkeen herättelyä olin raskaana. Samainen rakki herätti mut joka ikinen yö kun odotin esikoista. Kun esikoinen syntyi niin herättely loppui. Eli hieman nostaa toiveajattelua että voisiko...
  3. H

Haaveena vauva 2022

Toi 1v 11kk vähän hirvitti. Tosin me halutaan lapset pienellä ikäerolla. Kyllä sitä miettii että mitenköhän sitä jaksaa jos olisi kaksi. Itse aion tylysti pitää esikoista hoidossa jos pikkusisarus siunaantuu Ihan vaan oman jaksamisen vuoksi. Samalla mietin että riitänkö kahdelle lapselle. Mutta...
  4. H

Haaveena vauva 2022

Mulla on 2/20 syntynyt poika ja niin vaan mekin yritetään sisarusta. Raskauduinkin heti, mutta se meni kesken. Jos raskaus olisi mennyt loppuun asti niin lapsilla olisi ollut vain 1v11kk ikäeroa :)
  5. H

Haaveena vauva 2022

Mä olen niin pahoillani että sulle kävi noin :( Tsemppiä tyhjennykseen ♡ Itse plussasin toukokuussa ja varhaisultrassa paljastui keskeytynyt keskenmeno myös. Mulla ei kohtu tyhjentynyt lääkkeillä ja nyt vasta syyskuussa mulla oli oikeat menkat. Toivottavasti pääset helpommalla ♡
  6. H

Haaveena vauva 2022

Mikä määrä plussia! Vautsi! Ja onnea!! ♡♡ Itsellä ollut niin kiirettä etten ole ehtinyt edes käydä lukemassa teidän juttuja. Stressitaso on aivan taivaissa. Ovulaatio lähestyy, nyt on ristiriitaset tunteet että haluanko tästä kierrosta edes raskaaksi. Ensi viikolla alkaisi pitkään odottamat...
  7. H

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Oliko kellekkään tehty täälä kohdun hysteroskopiaa? Millaiset kuukautiset teillä oli toimenpiteen jälkeen? Mä vuodan taas kun hanasta laskis, pelottaa et eikö tää paska oo sittenkään vieläkään ohitse :( viime menkat tosiaa oli samanmoiset ja sillon löyty sitä raskausmateriaalia vielä joka...
  8. H

Haaveena vauva 2022

Juuri tämä! Tätä itsekin hain tuolla ettei ole meidän asiamme päättää muiden lisääntymisikää :)
  9. H

Haaveena vauva 2022

Sehän ei ole meidän päätettävissämme minkä ikäisenä kukakin tekee lapsia. En tiedä miten koet että lynkkaamalla toisen vauvahaaveet kuvittelet että hän niistä luopuisi? Täälä on mielestäni annettu hyviä neuvoja hänen tilanteeseensa: käy koulu loppuun, puhu vanhempien kanssa tai edes...
  10. H

Haaveena vauva 2022

Juu ja kelan muutkin tuet esim. Asumistuki katsotaan vanhempien tulojen mukaan alle 18 vuotiailla. Eli et välttämättä saa tukia jos vanhemmilla on kelan mielestä liian hyvät tulot. Ja ne ei oikeasti ole mitään päätähuimaavia summia mitkä kela luokittelee hyviksi tuloiksi.. Mun ystävä sai...
  11. H

Haaveena vauva 2022

Toi vuoden yrittäminen on aika piinallista :/ jopa 8kk on pitkä aika yrittää. Siinä on vaikeaa pysyä toiveekkaana. Mutta älä heitä hanskoja tiskiin. Yritä keksiä elämään jotain muutakin sisältöä kun vauvan yritys :) mulla se ainakin auttoi esikoisen kanssa. Keskityin liikuntaan täysin niin johan...
  12. H

Haaveena vauva 2022

Eipä siinä muutakun tsemppiä yrittämiseen :) tosi nuoria olette ja elämä vasta alkamassa, mutta kukin tavallaan :)
  13. H

Haaveena vauva 2022

Voithan soittaa sinne ja kysyä asiasta? Kyllä ne kertoo jos täytyy tulla se vuosi täyteen. On varmasti turhauttavaa siirtyä aina vaan uuteen kiertoon :( muistan kuinka olin ihan turhautunut esikoista yrittäessä et kun ei tärpännyt heti. Olikohan 5 vai 6 kierto kun tuli ne kaksi viivaa testiin...
  14. H

Haaveena vauva 2022

Saat toki liittyä mukaan :) Vaikka lapsien hankkiminen on jokaisen pariskunnan oma asia, niin miettikää vielä tovi :) Enkä tätä millään pahalla sano. Eikö kannattaisi malttaa että saisit koulun käytyä loppuun?
  15. H

Haaveena vauva 2022

Mulle voi päivittää listaan KP 1. En saa väriä vaihdettua taas jostain syystä. Eli ei mulla ollutkaan ovulaatiota muutoma päivä sitten :D Mut kiva että alkoivat nyt niin saa käsityksen siitä mitä vaihetta kierrosta mennään :)
  16. H

Haaveena vauva 2022

Heippa taas pitkästä aikaa. Täälä on vihdoinkin selvitty tuulimunasta, tai ainakin niin haluan vihdoinkin uskoa. 2 pitkää kuukautta siihen meni että kaikki raskausmateriaali saatiin pois. Nyt on kierto sekaisin vielä mikä ei ole mikään ihme. Epäilen tuntemuksista että nyt saattaisi olla...
  17. H

Musta kans on todella hurjaa että kaikesta on näköjään vaan pakko selvitä töissä käyden. Itse en oo edes kaikista herkin ihminen tälläsille jutuille, niin kyllä sitä miettii että miten ne herkemmät pärjää jos mullakin oli jo näin vaikeaa. Onhan nää joo luonnollisia asioita ja ollu kautta aikojen...
  18. H

Mulle ei tarjottu edes sairaslomaa. Töihin vaan suoraan sen infon jälkeen että vauvaa ei tule. Eikä mitään keskusteluapua tarjottu missään vaiheessa. Ei edes tänään vaikka itkin siellä. Itse päätin ottaa omalla ilmotuksella saikkua loppupäivän joka onneksi on mahdollista mun työpaikalla. Musta...
  19. H

Nyt on kohtu tyhjennetty lopusta raskausmateriaalista. Kokemus oli aika kamala. Siellä jotenkin katkes kamelin selkä tän tilanteen loputtomuuteen + jänntin tosi paljon. Yritin itkua pidättää, siinä onnistumatta. Hävetti ihan älyttömästi nyyhkyttää siellä. Nyt on jotenkin helpottunut olo että...
  20. H

Ei ollut muutakuin pelkkä vuoto. Ei kipuja, ei mitään hajuja tms. Toivottavasti sulla menisi tyhjennys paremmin ❤ Sitä mäkin todella toivon että ens viikon jälkeen pääsisi vihdoinkin palaamaan normaaliin. Musta on jotenkin hurjaa ettei näiden tyhjennysten jälkeen ole mitään jälkitarkastusta...

Yhteistyössä