Sama täällä, maha sekaisin enkä aiemmista ainakaan vastaavaa muista. Mun etomisen karkotin on sitruunajäätee ja mieliteko yllättäen sama, kun esikoisesta eli Hesen kananugetit hapanimeläkastikkeella. Muista 3 odotuksesta en varsinaisia mielitekoja muista olleen.Heippa,
Liityn varovaisesti tänne teidän joukkoon, LA 15.6 Kolmas lapsi, mutta en yhtään osaa vielä luottaa tähän raskauteen, vaikka keskenmenojakaan ei oo ollut. Odotettiin kaveria lähes vuosi, ehkä siksi on vaikea vielä uskoa onneen
Oireiluna lähinnä ajoittainen etominen ja jäätävä jätskihimo EDIT: vatsa myös aivan sekasin, tätä ei ollu edellisissä raskauksissa?!
Niin samat fiilikset Kolmas ja silti miettii, et voikohan kaikki mennä yhtä hyvin kuin aiemminkin… Onneksi teillä kaikki hyvin! Mutta voi hitsi, nyt joudut elämään noi päivät uudestaan, kuten joku aiemmin jo piinailiMoikka, täällä myös kesäkuinen tulossa. Oikeastaan olin jo eka tuolla toukokuisissa koska menkkojen mukaan nyt ois 8+1 ja la 28.5., mutta koska tää alkuraskaus on ollu niiiin oireeton väsymystä ja ihan pientä etovaa oloa ja nyt torstain jälkeen ei oo ollu ees niitä ni panikoin ja kävin tänään alkuraskauden ultrassa koska olin ihan varma ettei kaikki voi olla hyvin. Kaikki siellä kuitenki oli hyvin, tyyppi vaan vastas 1,5vk pienempää ku menkkojen mukaan eli nyt onki viikkoja vasta 6+5 ja laskettu aika siirty 7.6.2022. Ihana kun nyt pystyy sitte nauttimaan tästä helposta raskaudesta eikä elämään pelossa.
Meille siis tulossa kolmas lapsi ja osittain siksiki pelotti ettei kaikki voi olla hyvin ku kuitenki kaks onnistunutta raskautta takana ilman yhtään keskenmenoa tai muutakaan ongelmaa, mutta onneksi näköjään voi.
Voi ei, miten voikin käydä noin huono tuuri… Eiköhän siellä kaikki etene kuten pitääkinVoi morjens testihulluutta. Päätin tehä tänään vielä yhen pc:n ja säästää digiä ens viikkoon. Noh, se pc:n pe**ele näytti vähän himmeämmältä kuin toissapäivänä. Niinpä uitin myös rfsun minkä olin viimeksi tehny kolme päivää sitte. Siihen tuli sentään selkeästi paljon vahvempi viiva. Sit alko kuitenkin ahdistaa ja päätin tehä sen viikkodigin. Ja se EI TOIMINU!! Ai luoja että mulla ärsytti ja ärsyttää edelleen. Avauduin aiheesta ystävälle joka kysy hajotinko sitä. No tietenkään en ollu semmosta tajunnu mut sit hajotin ja ne viivat mitä sisällä olleissa liuskoissa oli, vastasi Googlen haun mukaan pitkälti sitä 2-3 tulosta. Menkoista laskettuna 5+1 tänään, mutta voi olla muutaman päivän vähemmänkin tietysti.
Mut hitto minkä epävarmuuden tämä säätö sai aikaiseksi. Vihaan alkuraskautta. Tämä on pahinta piinaa ikinä. Ehkä ostan vielä ens viikolla yhden digin ja toivon et sitten tulis se 3+. Eihän sekään mitään lupaa mut ainakin tietäs että toistaiseksi hormonit nousee kuten kuuluu.
Oireeton olen edelleen mutta ihan älyttömän kärttynen koko ajan. Ei meinaa hermo riittää yhtään mihinkään tai kehenkään.
Voi ei, oon tosi pahoillani Paljon jaksamisia!Hei, meidän ensimmäinen raskaus päättyi keskenmenoon viime viikolla. Minut voi siis poistaa LA listalta.
Ihanaa odotusta teille muille, nauttikaa. <3