Hakutulokset

  1. S

    Lokamassujen 2009 oma pino:)

    Noniin. Minut voi myös lisätä. Eli 7.10. laskettu aika ja kolmas lapsi. Edellisen synnytin viime marraskuussa :whistle: . Eli aika pieni ikäero tulee näiden kahden välille. Mutta onnellisia ollaan kyllä uudesta tulokkaasta! Kun vaan selviäs tuosta raskausajasta järjissään.. :attn: . Se ei oo...
  2. S

    JOULUN odottajat MARRASkuussa!*jo korkattu!!*

    Meille syntyi käynnistyksellä pikkuinen tyttö 20.11. klo 14.06. Tyttö oli 2830 g ja 46 cm. :) t. kahden ihanan prinsessan äiti
  3. S

    Joululahjat *vko21*

    Täällä on 25-vuotias äiti. Perheeseen kuuluvat myös aviomies ja vajaa 9 kk:n ikäinen tyttönen. Ihmeellisen hyvä on olla. Voiko olla mahdollista, että pahonvointi tosiaan loppui? Näköjään... :D Ekassa raskaudessa sitä kesti ainakin viikolle 20. Mutta ruokahalu on kova ja vatsalaukku...
  4. S

    Joululahjat *vko21*

    Täälläki ihmetellään, kun huono olo on kadonnut kuin tuhka tuuleen. Ihmeellistä ja ihanaa! Esikoisen kanssa oksentelin melkein puoliväliin raskautta. Nyt ONNEKSI pääsin vähemmällä. Meinas olla jo aika apea tunnelma, varsinkin ku mies on tehnyt töitä aamusta iltaan. Huoh. Menasi masennus iskeä...
  5. S

    Joululahjat *vko20*

    Caffee81: Mun laskettu aika siirtyi, eli se on meillä nyt sama (2.12.)! Mutta sitä vähän epäilen, että vauva syntyis juuri tuolloin, kun mulla meni esikoisesta kaksi viikkoa yli ja jouduttiin käynnistämään. Mutta eihän sitä tiedä, vaikka yhtä aikaa synnärillä oltais! =) Niin ja vielä...
  6. S

    Joululahjat *vko 19*

    Mulla oli eilen eka neuvolassa käynti. Ei siellä edes sydänääniä kuunneltu, vaikka oli jo 11. vk menossa. No, onneksi mulla on ensi maanantaina ultra, niin sittenpähän varmistuu! Oon kyllä vähän pettynyt tähän Jyväskylän keskustan äitiysneuvolaan. Täällä ei ole kuin yksi ultra. Ja täällä...
  7. S

    Äitiyspakkaus 2008 ;)

    On aika samanlainen ku edellinen. Mutta mielestäni ihan kiva. Minusta on hyvä, että on vaaleita värejä. Niitä on helppo itse VÄRJÄTÄ. Värjäsin itse viime vuoden vaaleankeltaiset tummanpunasiksi ja vaaleansiniset ruskeiksi. On tullu käyettyä näitä värjättyjä vaatteita tosi paljon! Ja kun...
  8. S

    ## Joulutonttujen odottajat## HUHTIKUUSSA

    Jos joku osaa lisätä tuohon listaan, niin siihen voi laittaa, että meille on tulossa siis TOINEN lapsi ja sairaala on Keski-Suomen keskussairaala. Kiitos! =) Väsymystä ja huonoa oloa. Ei tosin ole ihan niin huono olo kuin esikoista odottaessa oli. Olen syönyt HIRVEÄSTI, niin olen välttynyt...
  9. S

    Onko joulukuisia?

    Osaanottoni Mymmyryylle ja Maelle! Täällä hirveä väsy |O |O |O Meille on siis tulossa toinen lapsi. Esikoistyttö nyt 7 kk. =)
  10. S

    Onko joulukuisia?

    Täällä kans yksi eilen plussannut. Laskettu aika on ehkä 3.12. :D :wave:
  11. S

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    41+6 :kieh:
  12. S

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Minäki kuulun näihin elokuulaisiin. Tänään 41+3. :attn: Kätilöopistolle menossa synnyttään.
  13. S

    Yliaikakontrolli ja käynnistys?

    Meillä neuvolassa sanottiin, että kun on 12 päivää yli, niin silloin pitäisi mennä yliaikaiskontrolliin. Mulla nyt 10 pv yli lasketun ajan ja kävin tänään neuvolassa, niin käskivät huomenna varata keskiviikoksi aika äitipolille. En haluais käynnistykseen... toivottavasti lähtee syntyyn ihan...
  14. S

    Haikaranpesään menijöitä heinä-elokuussa?

    Elokuussa oltais menossa. Nyt 34+4. :)
  15. S

    Haikaranpesä

    Minäkin olen menossa sinne elokuussa synnyttämään. Valmennukset heinäkuussa. Kuulostaa mukavalta paikalta! Onneksi ilmottauduin! Jäi aika myöhäiseen meidän ilmottautuminen, mutta päästiin kuitenkin. =)
  16. S

    Täältä vaihtelua ruoanlaittoon

    Tää onkin kätevää, kun omistan niin vähän keittokirjoja ja olen huono omasta päästä keksimään. Lisäsin suosikit-kansioon. Kiitos! :)
  17. S

    Lähteekö muilla poikaystävä armeijaan 8.päivä?

    Minun mieheni ollut viime kesästä asti armeijassa ja pääsee ensi kesänä pois. Syksy meni minulla mukavasti opiskellessa, mutta nyt, kun olen 13 viikolla raskaana, aika kuluu hitaasti ja välillä vaikeastikin. Oon ollu niin väsynyt ja pahoinvoiva, että koulutyöt on jäänyt toistaiseksi taka-alalle...
  18. S

    Lapsen "myöhäisestä" kävelyyn oppimisesta

    \ Aikaisella liikkeelle lähdöllä ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa!

Yhteistyössä