Hakutulokset

  1. M

    Laskettuaika 2022

    Mäkin voisin päivitellä tänne! Eli nyt raskaana vuoden sisään 45 viikkoa :D Meillä tulee viikon päästä tuo maaginen 23 viikkoa täyteen milloin esikoinen syntyi. Ongelmitta ei olla päästy ja pari kertaa myöhänen keskenmeno on annettu tuomioksi. Silti täällä vaan jatketaan eteenpäin ja nyt on...
  2. M

    Maaliskuiset 2023

    Saitko viestin? :)
  3. M

    Maaliskuiset 2023

    Laita yksityisviestiä niin laitan liittymislinkin!
  4. M

    Maaliskuiset 2023

    Mahtuu! Laita mulle viestiä niin laitan linkin ☺️
  5. M

    Maaliskuiset 2023

    Saitko jo toimivan linkin? ☺️
  6. M

    Maaliskuiset 2023

    Mä jouduin kertoa jo, kun päätettiin lääkäreiden kanssa, että en palaa töihin ollenkaan. Mulle piti siis etsiä uusi sijainen…
  7. M

    Maaliskuiset 2023

    @kkehto täällä mennään eteenpäin päivä kerrallaan! Mä sain taas dopplerin käsiini ja oon onnistunut sydänäänet saada kuuluviin! Mulla myös siirtyi laskettu helmikuun puolelle, mutta en oo jaksanut enää sille puolelle vaihtaa. @Anicette ensiksi suuret osanottoni. Teillä on nyt raskas ja...
  8. M

    Maaliskuiset 2023

    Tsemppiä ❤️ Ei mullakaan ole ollut olo että oisin raskaana sitten rv8-9 jälkeen kun pahoinvointi loppu. Viime viikolla nt-ultrassa kuitenkin kaikki hyvin ja edelleen ei tunnu raskaana olevalta. Maha kyllä alkanut vähän pyöristyä :D
  9. M

    Maaliskuiset 2023

    Nt-ultra takana ja kaikki näytti hyvältä ❤️
  10. M

    Maaliskuiset 2023

    Muista että unet ei tarkota mitään! Mäkin oon nähnyt keskenmenounia kerran/kaksi viikossa. Painajaiset ovat pelkoja ja murheita, joten luonnollista näin herkässä tilassa nähdä semmoisia unia!
  11. M

    Maaliskuiset 2023

    Tsemppiä ja voimia @Ronjaa1996 ❤️ Miten muut voi? Mulla on alkanut kaikki muut oireet paitsi väsymys väistymään. Pelottavaa, mutta niin kai kuuluukin tässä vaiheessa. Huomenna jo 12+0 ja kauan odotettu nt-ultra!
  12. M

    Maaliskuiset 2023

    Tsemppiä raskauteen! Voit myös tulla laittelemaan tänne välillä kuulumisia ☺️ Meillä meni viime raskaus enemmän ja vähemmän vuotaessa aina viikoille 18 asti. Se on rankkaa, mutta kuten todettu voi olla normaalia. Muista vaatia aina herkästi tarkastusta jos vuoto runsaantuu yhtäkkiä tai loppuu ja...
  13. M

    Maaliskuiset 2023

    Olisiko joku halukas jo ryhmää pikkuhiljaa perustamaan? Ja ymmärrän, että moni haluaa odottaa nt-ultraan, mutta voisihan jo nyt halukkaat liittyä ja loput myöhemmin sitä mukaa kun ultra on ohi. Meillä on nt-ultra tasan viikon päästä :O Samaan aikaan tuntuu että aika matelee ja samaan aikaan...
  14. M

    Maaliskuiset 2023

    Mä oisin innoissani fb-ryhmästä! Tykkäisin vähän pienemmästä ryhmästä missä helposti jakaa fiiliksiä yms.
  15. M

    Maaliskuiset 2023

    Toivotaan että pikkuinen kasvaisi siellä ja on vaan ovis ollut myöhemmin! Mulla oli esikoista ties minkälaista vuotoa aina jonnekin rv18 paikkeille. Ehdin itkeä vaikka kuinka monesti keskenmenoa. Näkyikö sulla mitään mahdollista syytä vuodoille?
  16. M

    Laskettuaika 2022

    Tsemppiä ❤️ Teillä on jo kuitenkin hyvät viikot ja meillä on paras keskoshoito Suomessa. Kaikki järjestyy varmasti ❤️
  17. M

    Maaliskuiset 2023

    @Hopeanopea mä vuosin verta käytännössä koko viime alkuraskauden ja ei tarkoittanut keskenmenoa! Nyt tässä raskaudessa on kanssa muutamina päivinä tullut verta, mutta en jotenkaan osaa siitä enää samalla tavalla huolestua, kun pysyy vähäisenä ja ei ole jatkuvaa. Toivottavasti sulla harmitonta...
  18. M

    Maaliskuiset 2023

    @Ronjaa1996 mulla mitattiin 4+5 ja oli 1300!
  19. M

    Maaliskuiset 2023

    Tsemppiä huomiseen ❤️ Toivon koko sydämen pohjasta, että saatte hyviä uutisia
  20. M

    Maaliskuiset 2023

    Mä en oo jaksanut salailla mitenkään. Oon vaan suoraan sanonut, että oon raskaana ja ihan alussa, joten vielä vähän jännätään mihin suuntaan mennään. Jossain juhlissa kieltäydyin alkoholista, niin kaverit meni kyselemään heti mieheltä olenko raskaana. Aika tahditonta, mutta samapa tuo.

Yhteistyössä