Hakutulokset

1. M

Laskettuaika 2022

Mä poistuin täältä keväällä kun synnytys käynnistyi ihan liian aikaisin ja meidän pikkuinen menehtyi viikon ikäisenä. Surun keskellä tultiin yhtäkkiä taas raskaaksi ja nyt mennään jo rv10. Kahdesti ollaan käyty katsomassa ja kaikki toistaiseksi vaikuttaa hyvältä :) Luvassa erikoisseurantaa...
  2. M

Maaliskuiset 2023

Joo täälläkin herätään jatkuvasti ties mihin. Välillä saan helposti uudestaan unta ja välillä voi kestää juuri useita tunteja. Niin ne kovasti väittää, että keho harjoittelee yöheräilyä varten raskauden aikana!
  3. M

Maaliskuiset 2023

Mulla alotettiin terapia esikoisen menetyksen jälkeen! Suunnitelmana olisi että jatkuu vuoden loppuun, mutta katsotaan sitten tilanteen mukaan tarvitaanko jatkoa!
  4. M

Maaliskuiset 2023

Tänään käyty uudestaan tarkistamassa miten pieni voi. Vastasi viikkoja ja liikuskeli vilkkaasti ❤️ Haluan vaan uskoa että tällä kertaa kaikki sujuisi ja saataisi pieni elävänä kotiin asti 😭 Kätilökin totesi näkevänsä kuinka meillä on suuri suru edelleen yllämme. Edelleen itken monta kertaa...
  5. M

Maaliskuiset 2023

Tsemppiä @vehka JA @Nomppis hurjasti! Täällä laitetaan varpaat ja sormet ristiin, jotta saisitte hyviä uutisia seuraavassa ultrassa ❤️
  6. M

Maaliskuiset 2023

Jooo mä en ymmärrä miks mulle on hiipinyt sama pelko! Varsinkin kun tällä kertaa kaikki on sujunut tosi hyvin ja on oireita mukavasti. Moni vielä toitottaa kuinka oireet jatkuivat silti ja mistään ei olisi voinut tietää. Äh. No me käydään joka tapauksessa kurkkaamassa tilanne uusiksi 9+1. Eli...
  7. M

Maaliskuiset 2023

Mä kannatan pienempää ryhmää! Oli tosi kiva viime raskaudessa, kun sinne oli mukava jakaa ja ihmiset oikeasti kommentoi aktiivisesti toistensa raskauksia. Oli helppo pysyä perässä kaikkien etenemisestä. Täällä vaihtunut taas uus viikko. Enää kuukausi nt-ultraan :) oon kyllä kans pohtinut, että...
  8. M

Maaliskuiset 2023

• Mansikka_maanantai / 1.3. / 2. / HUS • Mimosa 80/ 5.3 /5. /SatKs • Nomppis / 12.3. / 2. / TAYS • Vehka / 15.3. ? / 3. / KYS • kkehto / 15.3. / 1. / HUS • Salkoruusu / 16.3. / 1. / Ei Suomessa • Oliivi3 / 18.3. / 4. / KYS • eden89 / 22.3. / 3. / Soite • Hopeanopea / 26.3.? / 1. / HUS Mun...
  9. M

Maaliskuiset 2023

Meillä oltiin aika shokissa molemmat, kun oli niin vähän aikaa esikoisen menehtymisestä… tehtiin testi yhdessä ja vaan itkettiin mitä ihmettä tää tarkoittaa, mutta siis toivottu ja rakastettu on tämäkin pieni ❤️
  10. M

Maaliskuiset 2023

❤️ Laskettu aika ❤️ • Mansikka_maanantai 1.3.
  11. M

Maaliskuiset 2023

Noh pistetään sitten lista pystyyn! Teen sen seuraavaan viestiin ja lisätkää omat lasketutajat :) Painakaa vaan … ja muokatkaa itse viestiin!
  12. M

Maaliskuiset 2023

Ihanaa, kun porukka on kasvanut! Paljon onnea kaikille plussassta ❤️ Täällä mennään päivä kerrallaan ja jo 7+4 :) . Etovaolo aaltoilee ja väsymys on SUURI. Oliko muilla tulossa varhaisultraa?
  13. M

Maaliskuiset 2023

Me käytiin esikoisesta 6+5 ja silloin ei ollut ultraaja yhtään huolissaan kun vastasi 6+1 /6+2 ja näkyi syke. Itse en erottanut edes sikiötä ruskuaispussista. Se on tuossa vaiheessa kuitenkin milleistä kiinni mitä vastaa. Meille ei edes tarjottu tarkistusta tms. Nt-ultrassa vastasi jo oikeaa...
  14. M

Maaliskuiset 2023

Meillä on nyt vähän epäselvää onko vielä toinen ultra ennen nt-ultraa ja jos ei ole niin mennään varmaan käymään yksityisellä tässä välissä. Meillä siis tosin riskiraskaus ja traumaattinen kokemus taustalla, niin siksi saadaan herkemmin ekstrakäyntejä!
  15. M

Maaliskuiset 2023

Mulla ainakin kaikkia jomotuksia yms fiiliksiä koko ajan! Oli myös viime raskaudessa, eli kuuluu siis asiaan itsellä :)
  16. M

Maaliskuiset 2023

Täällä käyty ultrassa! Näkyi epämääräinen möykky (siis sikiö :D) joka vastasi viikkoja (6+4) ja sydän löi ❤️
  17. M

Maaliskuiset 2023

Mulla on ollut muutamana päivänä todella etova olo.. muuten aika normaali ja sekös vasta huolestuttaa… Mulla jo 6+1 ja ensi viikolla tarkoitus mennä varhaisultraan ❤️
  18. M

Maaliskuiset 2023

Meillä edessä pähkinäraskaus 😭 tämä on siis henkisesi todella vaikeaa. En ehkä täällä halua avata sen enempää tarinaamme, mutta jos saadaan pystyyn suljettu (vähän pienempi) ryhmä esim facebookissa, niin uskallan kertoa enemmän ❤️ Oon ollut aktiivinen niin haavena vauva 2021 ja 2022, mutta en...
  19. M

Maaliskuiset 2023

Täällä odotetaan, että maaliskuiset aktivoituis! ❤️
  20. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Tsemppiä ❤️ Se kyllä laittaa mielen matalaksi ja lopulta ei uskalla enää iloita positiivisesta testistäkään sellaisen saadessa

Yhteistyössä