Hakutulokset

  1. E

    Heinäkuiset 2021

    Ostin Tokmannilta tällaisia parit just ja on ihanat päällä, ei kiristä eikä purista, pehmeää matskua eikä oo mitään kutittavia saumoja tai lappuja. https://www.tokmanni.fi/saumattomat-urheiluliivit-6419860015880
  2. E

    Heinäkuiset 2021

    Mulla myös ihan tosi kova pelko tuulimunasta. Kerran oon sen kokenut ja jotenkin samanlainen olo kuin silloin just, tää vähäoireisuus ahdistaa vaikka tiedän, että oireet tai niiden vähyys ei kerro mitään. Varhaisultran varasin 26.11, silloin olis rv 8+
  3. E

    Heinäkuiset 2021

    Hiuksia en varmaan värjäile nyt odotusaikana, kun harvoin niitä muutenkaan värjään. Muistaakseni edellisissä raskauksissa ehkä kerran värjäsin juurikasvun pois, sillon oli väri niin kaukana omasta luonnollisesta että se sävyero oli aika hurja :D Nykyinen väri on niin lähellä omaa että ei pomppaa...
  4. E

    Heinäkuiset 2021

    Aion ottaa, meillä on työn puolesta velvoite ottaa. Ollaan koko perhe muutenkin joka syksy se otettu kun mies ja kuopus on riskiryhmäläisiä. :)
  5. E

    Heinäkuiset 2021

    Just eilen kans ihmettelin tuota pissan makeaa tuoksua kun uitin toiseksi viimeistä liuskatestiä :D
  6. E

    Heinäkuiset 2021

    En ole asiantuntija, mutta en usko että kovin lyhyessä ajassa ainakaan mitään haittaa ehtisi tulla. Foolihappoahan saa ravinnostakin, ja joissain tapauksissahan sitä suositellaan syötäväksi enemmän kuin tuo 400mikrog, toki lääkärin ohjeistuksella mutta pointtina että tuskin on aihetta huoleen.. :)
  7. E

    Heinäkuiset 2021

    Mulla on nyt oireena paineen tunnetta alavatsalla, ja vähänkin jos on pissahätä (eli kokoajan :D) niin tuntuu, että alamaha halkeaa liitoksistaan. Rinnoissa tuntuu nyt myös sellasta painetta, ei kuitenkaan vihlo. Muuten ei ihmeempiä. :)
  8. E

    Heinäkuiset 2021

    Pyyntö laitettu :)
  9. E

    Heinäkuiset 2021

    Ihan mahtava idea :love:
  10. E

    Heinäkuiset 2021

    @Sannaap123 Tuo joulu ajankohtana herätti minunkin ajatukset, että lapsille ja isovanhemmille paljastetaan asia jouluaattona jotenkin kivalla tavalla, jos sinne asti päästään. :) :love:
  11. E

    Heinäkuiset 2021

    Moikka! Täällä myös plussailtu alkuviikosta, laskettu olis 8.7. Vielä en ole neuvolaan soitellut, odottelen varmaan viikonlopun yli. Pieni ja rajattu fb-ryhmä kiinnostaa minuakin, olen aiemman raskauden myötä ollut n. 50 hengen fb-ryhmässä ja siitä tuli todella tärkeä, ja on edelleen aktiivinen...
  12. E

    Toiveissa vauva 2021

    @Sannaap123 Minun oireet on ollu tosi minimaaliset, edellisessä kierrossa oli vaikka mitä vihlomista yms. mut tässä kierrossa ei oikeestaan. Dpo 3 kumartuessani tunsin voimakkaan pistävän kivun alavatsalla, enemmän oikealla. Lisäksi lievää oviksen jälkeistä jomottelua tuntui just oikealla...
  13. E

    Toiveissa vauva 2021

    https://aijaa.com/6Htt2x Siis olen hämmentynyt! :love: Dpo9 testasin negan, eilen en testannut ja tänään dpo 11 sain Sofin liuskatestiin kaikkien haamujen esiäidin jota ei näy edes tuossa kuvassa, mutta halusin varmistella ja tein samasta pissasta vielä digin. Varovaisin mutta onnellisin...
  14. E

    Toiveissa vauva 2021

    Minulla ei ole kokemusta Clearbluesta, mutta mielestäni vaikuttaa lupaavalta! Peukut pystyssä! :)(y) Minä en illalla sitä viiniä jaksanutkaan juoda kuin lasillisen ja sitten väsy vei voiton. Mutta saunottiin ja syötiin hyvin miehen kanssa, pitkästä aikaa kaksin, kun lapset on mummolassa...
  15. E

    Toiveissa vauva 2021

    @saya Joo, kirvestä ei heitetä kaivoon ennenkuin alkaa uusi kierto :D muoks. Ja tuohon viimeisimpään viestiisi liittyen haluaisin laittaa tähän ison ison sydämen ja halauksen.
  16. E

    Toiveissa vauva 2021

    Minä olen kuullut, että nuo raskauskeijun ”herkät” testit ei ole kuitenkaan sieltä herkimmästä päästä, monella esimerkiks Pregcheck (25miu/ml) näyttänyt selkeämmin pienilläkin dpo:illa kuin nuo halpis 10miu/ml testit ja siinäkin vaiheessa kun niihin on haaleaa haamua tullut niin esim...
  17. E

    Toiveissa vauva 2021

    Siis ihan mahtavaa mikä plussasade täällä on meneillään!! :love: Niin isot onnittelut ihan jokaiselle :love:
  18. E

    Toiveissa vauva 2021

    Minä tykkäsin greippimehusta, puristin itse sen, on mielestäni parempaa niin. Joskus puristin sekaan appelsiinin. Mutta, nyt tässä kierrossa siis join 1.-15. kiertopäivä lasillisen ja huomasin, että ovislimat väheni melkein olemattomiin :O Nyt dpo 8, ei edelleenkään oireita. Viikonloppuna...
  19. E

    Toiveissa vauva 2021

    Tuosta ”toiveajankohdasta”. Meillä esikoinen aloittaa koulun ensi syksynä, kuopus eskarin. Ajateltiin, että jos tähdet olisivat kohdallaan, saataisiin vauva ensi kesänä tai syksyn aikana. Voisin olla kotona vauvan kanssa, ja vielä hoitovapaalla kun kuopuskin astelee koulutielle. Nämä siis...
  20. E

    Toiveissa vauva 2021

    Onnea plussanneille! :love: Olen yövuorossa, viimeinen tauko ja hohhoijaa kun painaa jo uni silmiä. Tähän aikaa ei kehtaa enää kahvia tms juoda ettei vaikuta sitten uniin. Yövuorojen jälkeen nukun yleensä 8-14. DPO 5. Ei ihmeitä oirepuolella, keltarauhanen (?) jomottelee lievästi oikealla...

Yhteistyössä