Hakutulokset

  1. N

    miten käsittelisitte lapsen kiusaamista

    Kyllä meil ainakin puhutaan tosiasioista.Neekerit on neekereitä ja mustalaiset mustalaisia.Mitä sitä lapselle valehtelemaan?
  2. N

    Ulospäin kääntynyt napa

    itselläni napa kääntyi ulos jo ensimmäisellä komanneksella. Täällä ei ainakaan ollut löysästä nahasta kyse, raskauden alkaessa minulla oli vielä näkyvä sixpack :)
  3. N

    parisuhdeongelmia..

    "Ihan normaalia puutumista :hug: Ei mitään hätää, älä välitä noista "heitä ukko menemään" -viesteistä... Te olette jo olleet niin kauan yhdessä, että arki on tullut vastaan. Tästä eteenpäin sitä ei pääse eteenpäin ihan pilvissä liidellen, vaan pitää oikeasti välillä tahtoa olla yhdessä vaikka...
  4. N

    parisuhdeongelmia..

    Hei heitä ukko menemään! Kaikki ansaitsevat tulla huomatuksi ja arvostetuksi! Jos olet joskus hänelle huomauttanut asiasta, mutta mitään muutosta ei ole tapahtunut, se kertoo vain siitä, että ukkelisi on niin täynnä itteään, että ei edes viitsi tehdä sinua onnelliseksi... (Oletko huomauttanut?)...
  5. N

    gallup:peseytyminen

    \ Haluaisin tietää mikä on lapsen hiuksen pesemistä?? Meillä meinaan aina suihkussa käydessä (2-3 krt viikossa) hiukset kastellaan, mutta lasten shampoota laitetaan vain tosi harvoin, ei edes kerran viikossa. En ole huomannut että hiukset ikinä olisi rasvaiset, ellei sitten margariinista... :p
  6. N

    1 vee päiväkotiin

    Meidän lapsi aloitti päiväkodissa 1 v 1 kk ja todella hyvin on mennyt. Yhtään kertaa ei ole itkien jäänyt vaan innoissaan katselee kun on kaikkea kivaa uutta. Minä myös eniten jännäsin unien onnistumista, mutta yhtä hyvin on nukkunut kuin kotonakin. Meillä nukahtaa viereen kotona ja onneksi myös...
  7. N

    hoitopaikasta

    Meidän 1 v 1 kk aloitti päiväkodissa. Me päädyttiin siihen lähinnä sijainnin perusteella, mutta onhan päiväkodissa toki paljon muutakin hyvää. - Aina tuttu paikka ja ainakin joku tuttu hoitaja, vaikka just se oma olisi poissa. Jos pph sairaana, niin lapset joutuu vieraaseen paikkaan. - Ainakin...
  8. N

    sairaaladietti

    Mulla myös keitto kiehuu hellalla. Kauhea päänsärky kun ei saa juoda kahvia yleensä sitä menee puoli pannua aamulla ja toinen puoli päivän mittaan. Mä suunnittelin jo ton keiton kanssa tehdä niin että soseutan sen sauvasekottimella. Onkohan se kiellettyä??? Tulkaa kertomaan miten dietti edistyy...

Yhteistyössä