Ulospäin kääntynyt napa

Jos napasi on "pullahtanut" ulos, niin millä vkoilla? Olen käsittänyt, että se tapahtuu suht koht alussa jos on tapahtuakseen, mutta nyt oma napa on alkanut "antaa merkkejä" että voisi vielä tässä vaiheessa "pullahtaa"...? :D
Viikkoja siis 35+1
 
Peesaan kahta edellistä kirjottajaa, eli ekasta pullahti >30 rv, nyt jo varmaan >10 rv, en muista tarkaan. Itsestä ainakin tuntuu että tokan kanssa aikainen pullahtaminen johtuu valmiiksi löysästä mahanahkasta :\|
 
ei vasta lopussa
Heippa,

Mulla pullahti ehkä siinä viikon 20 kohdalla, vaikka vatsa oli vielä pienehkö (vain muutama lisäkilo oli tullut normaaliin vatsaani, alkukoko 165 cm/63 kg).

Toivottavasti kääntyy takaisin kuopalle kesällä, kun vauva on syntynyt...
 
tyrä
Mulla napa tuli raskausaikana ulos, vaan ei mennytkään takaisin. :eek:

Kun toinenkin raskaus meni ilman muutosta navassa, kävin näyttämässä sitä lääkärille. Tyrähän tuo oli, pieni, mutta kuitenkin. Vatsanpeitteisiin venynyt reikä raskausaikana ja sieltä sisuksia pullahtanut ulos. :x
Hoidettiin leikkauksella, josta muistona pieni, n.2cm arpi navan yllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyrä;7390870:
Mulla napa tuli raskausaikana ulos, vaan ei mennytkään takaisin. :eek:

Kun toinenkin raskaus meni ilman muutosta navassa, kävin näyttämässä sitä lääkärille. Tyrähän tuo oli, pieni, mutta kuitenkin. Vatsanpeitteisiin venynyt reikä raskausaikana ja sieltä sisuksia pullahtanut ulos. :x
Hoidettiin leikkauksella, josta muistona pieni, n.2cm arpi navan yllä.
Minullakin on pullahtunut jo joku aika sitten, nyt rv 22+2. Kahden edellisen lapsen kanssa ei pullahtanut ollenkaan. Tänään itseasiassa katselin sitä napaani ja tuli mieleeni tyrä, kun se on sellainen outo pullero. No saa sitten nähdä meneekö se entiselleen raskauden jälkeen. Ja vatsa oli kyllä ihan litteässä kunnossa ennen raskautta.
 

Yhteistyössä