parisuhdeongelmia..

elikkäs ollaan seurusteltu reilu 2 v. ja yhdessä asuttu tämän vuoden heinäkuusta. Oltiin ( omasta ja muiden) mielestä oikeita kyyhläisiä ennen yhteenmuuttoa..kaikki heittäny häränpyllyä..mulla sellainen olo et miehelle riittää yhteinen osoite, itse haluisin muutakin yhteistä(varsinkin) kun yhteistä taivalta ei vielä hirveästi ole takana. Välillä parempia kausia mutta sitten iskee taas pettymys kun tajuan että toisen huomioon ottaminen monella saralla ihan jäissä. Eli miten saada parisuhteeseen uutta potkua? ja tiedän että ei voi aina olla ruusuista mutta..
 
vanhaviisas
No, minä kyllä miettisin kovin tarkasti molempien asemassa sitä mitä oikeasti elämältään haluaa. Tarkoitan, että katsoo sitä kokonaisuuskuvaa tulevalle elämälleen, ja sen jälkeen miettii "mahtuuko" se kumppani siihen kuvaan mukaan. Mutta huonolta näyttää, jos toinen jo tässä vaiheessa alkaa käyttäytyä välinpitämättömästi... Ja oikeasti, kysyppä itseltäsi haluatko edes rinnallesi sellasen riipan siipan, jota pitää aina vonkua ja patistella tekemään jotain yhdessä... Eikö olisi huisia, kun vierelläsi olisi joskus mies, joka oikeasti omasta tahdostaan nauttisi sinun seurastasi ja arvostaisi muutenkin kuin "osoitteenjakajana"...? Toivotan sinulle onnea vastauksen löytämiseen, tämä oli vain mun mielipide... :hug:
 
Hei heitä ukko menemään! Kaikki ansaitsevat tulla huomatuksi ja arvostetuksi! Jos olet joskus hänelle huomauttanut asiasta, mutta mitään muutosta ei ole tapahtunut, se kertoo vain siitä, että ukkelisi on niin täynnä itteään, että ei edes viitsi tehdä sinua onnelliseksi... (Oletko huomauttanut?) Kyllähän "normaali" aikuinen ihminen ottaa toiset huomioon sanomattakin.... Ja mietipä mitä kaikkeajoudut tulevaisuudessa yksin tekemään, kun ukko ei nytkään eväänsä väräytä... Etsi itselles arvoisesi mies... äläkä hukkaa aikaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 10:02 LILLA kirjoitti:
elikkäs ollaan seurusteltu reilu 2 v. ja yhdessä asuttu tämän vuoden heinäkuusta. Oltiin ( omasta ja muiden) mielestä oikeita kyyhläisiä ennen yhteenmuuttoa..kaikki heittäny häränpyllyä..mulla sellainen olo et miehelle riittää yhteinen osoite, itse haluisin muutakin yhteistä(varsinkin) kun yhteistä taivalta ei vielä hirveästi ole takana. Välillä parempia kausia mutta sitten iskee taas pettymys kun tajuan että toisen huomioon ottaminen monella saralla ihan jäissä. Eli miten saada parisuhteeseen uutta potkua? ja tiedän että ei voi aina olla ruusuista mutta..
Ihan normaalia puutumista :hug: Ei mitään hätää, älä välitä noista "heitä ukko menemään" -viesteistä... Te olette jo olleet niin kauan yhdessä, että arki on tullut vastaan.

Tästä eteenpäin sitä ei pääse eteenpäin ihan pilvissä liidellen, vaan pitää oikeasti välillä tahtoa olla yhdessä vaikka tunteet olisi jäissä...

Tässä on mun mielestä aika hyviä neuvoja:
http://www.tukiasema.net/teemat/artikkeli.asp?docID=362

ja tässä toinen, erityisen kattava sivusto:
http://www.vaestoliitto.fi/toimiva_parisuhde/

Ota mies mukaan tutkiskelemaan sivuja ja niiden tarjoamia selityksiä ja neuvoja :heart:
 



"Ihan normaalia puutumista :hug: Ei mitään hätää, älä välitä noista "heitä ukko menemään" -viesteistä... Te olette jo olleet niin kauan yhdessä, että arki on tullut vastaan.

Tästä eteenpäin sitä ei pääse eteenpäin ihan pilvissä liidellen, vaan pitää oikeasti välillä tahtoa olla yhdessä vaikka tunteet olisi jäissä...

Tässä on mun mielestä aika hyviä neuvoja:
http://www.tukiasema.net/teemat/artikkeli.asp?docID=362

ja tässä toinen, erityisen kattava sivusto:
http://www.vaestoliitto.fi/toimiva_parisuhde/

Ota mies mukaan tutkiskelemaan sivuja ja niiden tarjoamia selityksiä ja neuvoja :heart: "


Kuka nyt haluaa että arki muutenkaa ois tollasta?! mitäs sitten seuraavan kerran "kun arki tulee vastaan"? Ja sitte seuraavan, ja sitten seuraavan.... jos arki on pahaa, niin pitää vaihtaa arjen jakaja! enkä ilkeyttäni tätä sano, vaan siksi että "lilla" pystyisi elämään onnellista arkea, tämän taikka sitten jonkun muun miehen kanssa. Mutta tollaseen ei kannata tyytyä... :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.11.2005 klo 22:11 napa kirjoitti:
Kuka nyt haluaa että arki muutenkaa ois tollasta?! mitäs sitten seuraavan kerran "kun arki tulee vastaan"? Ja sitte seuraavan, ja sitten seuraavan.... jos arki on pahaa, niin pitää vaihtaa arjen jakaja! enkä ilkeyttäni tätä sano, vaan siksi että "lilla" pystyisi elämään onnellista arkea, tämän taikka sitten jonkun muun miehen kanssa. Mutta tollaseen ei kannata tyytyä... :hug:
Kysyn Sinulta Napa, että kuka haluaa arjen olevan sitä, että vaihdetaan arjen jakaja aina kun alkaa vähänkään kyllästyttämään? Kyllä siinä parisuhdepyörässä vanhenee aika nopeasti, kun aina pitäisi olla viettelyvalmiina uutta miestä kohtaan.

Kyllä aloittaja on oikealla asialla, kun etsii vinkkejä kuinka saisi potkua suhteeseen. Kyllä sitä ehtii lyödä hanskat tiskiin sitten kun kaikki konstit on koitettu, jos näyttää ettei yhteiselosta tule mitään.

Aivan liian helpolla nykyään luovutetaan, joudutaan tuuliajolle ja odotetaan että tulee mies joka nostaa taas pilviin hetkeksi.

Aloittaja kaipasi vinkkejä, ei haukkuja miestään koskien. Koitetaan lukea viestit muutenkin, kuin sen kautta mitä itse haluttaisiin omalta suhteelta.
 

Yhteistyössä